• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Roken is dodelijk

Dit idee moet er komen.


  • Totaal aantal stemmers
    41

DeletedUser

Richtlijnen
Zoals iedereen weet: Roken is dodelijk.

Voorstel
Sigaretten geven nu alleen maar motivatie dus eigenlijk beveelt the-west roken aan. Daarom is mijn idee om de sigaretten ook een negatieve bonus te geven.

Details
Door deze update zijn sigaretten niet alleen positief maar ook negatief.

Een voorbeeld van een nieuwe sigaret:
7% arbeidsmotivatie
7% duelmotivatie
-50% snelheid

of
7% arbeidsmotivatie
7% duelmotivatie
-10% levenspunten

Misbruikpreventie
Nee, lijkt me niet

Visuele hulpmiddelen
Iemand dit dit wil doen?

Samenvatting
Voordeel roken wordt niet meer aanbevolen. Mensen kunnen niet echter elkaar sigaretten oproken en daardoor heel vaak dezelfde arbeid doen.

Administratie
Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja/Nee
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Ja/Nee
 

DeletedUser14651

ach, hier is al zoveel discussie over geweest. mij lijkt het echt niet dat er mensen gaan roken omdat je in the-west er meer arbeidsmotivie krijgt
 

DeletedUser

Zegt diegene die gisteren 90 sigaretten aangeschaft heeft ;)

Maar in die tijd was roken dus nog heel cool. Duelleren en banken overvallen ook.

Zouden er nu ook heel veel spelers dagelijks naar de bakker lopen voor stukken cake en aan moeders vragen of ze vanavond weer bruine bonen met spek kunnen eten? :blink:
 

DeletedUser

sinds ik weet dat sigaretten mij extra motivatie geven ben ik elke dag zo stoned als een kat:hmf:
 

DeletedUser8307

sinds ik weet dat sigaretten mij extra motivatie geven ben ik elke dag zo stoned als een kat:hmf:

:D

En nee, tegen. Vroeger was dat anders. Dus tegen. Dit is ook maar een spel, ik denk niet dat er ook maar een iemand is die hierdoor zal beginnen roken...

Ook in het spel zou dit niet eerlijk zijn. Enkel dit product zou een negatieve bonus hebben!
 

DeletedUser

Vroeger was roken gezond? :huh:


Maargoed, ik ben tegen. Ik dacht eerst nog dat je een grapje maakte. :p

Het was eerst ook als grap bedoelt:D het slaat ook nergens op dat mensen nu in het echt zouden gaan roken:laugh: maar het idee is leuk vind ik :)
 

DeletedUser8307

Vroeger was roken gezond? :huh:


Maargoed, ik ben tegen. Ik dacht eerst nog dat je een grapje maakte. :p

Ik zei niet dat roken vroeger gezond was. ;) Daar zei ik totaal niks van. Sigaren roken kwam vroeger gewoon veel voor! :)
 

DeletedUser1053

Ik vind het ook wat overdreven. Dat roken ongezond is, is ondertussen al lang duidelijk dus ik denk niet dat dit beeld zo gemakkelijk door een spelletje beïnvloed wordt. :huh:
 

DeletedUser

lol, ik vind het ook wel wat hebben, alle bonussen op die van de tutu na zijn positief, dat vind ik wel een beetje raar, ik zou het persoonlijk ook een beetje leuker vinden als er ook -bonussen op kleren en producten worden gezet.
 

DeletedUser

Hoe realistisch is het dat je van kleren bonus krijgt? Zo kan je eeuwen doorgaan hoe irealistisch dit spel is. Enja, je moet zelf weten of je gaat roken, dat hoeft echt niet ineens een spel te zijn die daarvoor zorgt. Met een beetje verstand..

Offtopic:
Roken was vroeger niet gezond, maar het zat vroeger wel in EHBO-pakketten in de 2e wereldoorlog bijvoorbeeld :p
 

DeletedUser4892

ik vind het idee leuk, maar dan vind ik dat er wel wat meer negatieve bonussen mogen komen, gewoon zodat elk voordeel een nadeel heeft. Zolang ze natuurlijk maar klein blijven, want je moet er al wat voor doen om ze te maken.
 
Bovenaan