• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Roken is dodelijk

Dit idee moet er komen.


  • Totaal aantal stemmers
    41

DeletedUser15117

1) goed lezen azerder, lebare zegt niet dat jij specifiek met ideeën moet komen, maar dat als iemand geen ideeën heeft bedacht dat hij/zij alleen maar voor ideeën mag stemmen.
2) als het idee er sws niet gaat komen, mag er al een enquête. Dan mag het ook bij iets dat nog zin heeft.

OT: dit is nutteloos, iedereen weet dat je niet moet gaan roken. Verder is t-w geen opvoedspel.
 

DeletedUser6377

wat heeft de huidige maatschappij hier mee te maken?
zelf een beetje moreel aan het doen wat je een ander verwijt??????

en trouwens
een idee heeft alleen zin als inno er aan kan verdienen
dat zie ik in dit idee totaal niet naar voren komen
dus dit idee is al gedoemd te mislukken

Lp drankjes om de schade te herstellen? Ze draaien er in ieder geval geen verlies mee.
 
1) goed lezen azerder, lebare zegt niet dat jij specifiek met ideeën moet komen, maar dat als iemand geen ideeën heeft bedacht dat hij/zij alleen maar voor ideeën mag stemmen.

Inderdaad :p Al benadrukte ik eigenlijk natuurlijk dat je ook dan dus niet voor hoeft te zijn. ;)



@maxysaus: Wat een ideeën heb jij zeg :o Een ´beperking´ (in LP zeg je) op het gebruik van sigaretten/drank/voedsel en dan een LP-drankje (voor nuggets of UPB´s neem ik aan :hmf:) om de schade te herstellen... :rolleyes: Ik vind het dan nog een beter idee om gewoon een inkomstenbelasting te heffen, in nuggets. Dus als je in een jaar 2 miljoen dollar verdient, betaal je van één honderdste daarvan 25% in nuggets, dus 5000. En anders krijg je de deurwaarder en na een maand niet betaald te hebben wordt je terug gezet naar level 1 :laugh: :rolleyes:



:no:
 

DeletedUser

wtf, zijn jullie criptisch bezig of zo... ik ben echt niet achterlijk, toch snap ik je punt niet :p

dees
ik weet niet hoe veel die leenfunctie mogelijk is en ik vind dat verkopen aan 1 persoon, dat je dat moet doen als beiden online zijn (dan loopt echt nooit iets mis hoor :p). maar die ruilfuncite mag van me zeker komen
4/5



OT: goed idee, hopen dat het komt !
 

DeletedUser6244

wtf, zijn jullie criptisch bezig of zo... ik ben echt niet achterlijk, toch snap ik je punt niet :p

dees


OT: goed idee, hopen dat het komt !

LMAO waarom zou ik ideeën posten als er niks mee gedaan wordt ...

reactie op mijn post? Zelfs mijn 'zoek-optie in telegrammen' is er niet gekomen nadat het zowel hier als op .net positief was opgevangen en doorgestuurd zou worden naar de devs, waarom zou je dan nog ideeën posten :p
 

DeletedUser

Enneh wbd schumi: Phanuel heeft ´nee´ gestemd, je zou nog denken dat zijn post sarcastisch was... :rolleyes:
Joh, meen je dat :o Dat weerhoudt mij er niet van lekker mee te spelen en alsnog te reageren ;)
Maar om het even duidelijk te maken, ik vind dit idee gewoon onzin. Voor ik met tw begon rookte ik al en ik ben juist tijdens mijn tw tijd gestopt met roken. Nooit de behoefte gehad om weer eentje op te steken wanneer ik voor een duel even een sigaretje nam om de duelmotivatie.
Daarnaast, roken is een keuze waar mensen zelf verantwoordelijk voor zijn. Niet de ontwikkelaar van een online game.
Een individueel geval maakt het nog niet legitiem voor de massa
Daar heb je een punt aapskills. Laten we The-West wegdoen bij de volgende update! :D

Wie maakt een topic?
De dag dat die update zou komen had ik allang verwacht, valt me nog alles mee :p
 

DeletedUser15153

Een individueel geval maakt het nog niet legitiem voor de massa

Dat doet er niet toe. Jouw ideeën en argumenten zijn ook gebaseerd op jouw denkwijze en ervaringen, en daar hoor je ook niemand over klagen.
Het Ei is voor ideeën, en hier mogen mensen op reageren met voor- en tegenargumenten, welke allemaal gebaseerd zijn op wat zij zelf denken.

Ik blijf het gewoon onzin vinden. Er zijn ook mensen die de 100 halen terwijl ze al hun hele leven roken. Als dit er dan door komt vind ik dat de sigaretten als je ze gebruikt kans geven op óf een negatieve óf een positieve lp bonus.


Overigens, uit onderzoek blijkt dat roken ziekten als de ziekte van Alzheimer en de ziekte van Parkinson uitstelt. Dus ik weet niet wat voor leuke bonus je daar aan wilt plakken, maar daar moet dan ook rekening mee worden gehouden.


Aanpassing
Ik zie nu net ook dat roken helpt tegen bepaalde soorten kanker, zoals darmkanker. Verder is het stressverlagend, vermindert het de kans op trombose na een operatie en nog enkele andere dingen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
reactie op mijn post? Zelfs mijn 'zoek-optie in telegrammen' is er niet gekomen nadat het zowel hier als op .net positief was opgevangen en doorgestuurd zou worden naar de devs, waarom zou je dan nog ideeën posten :p

Twee ideeën die ik heb voorgesteld zijn in het spel gekomen, gewoon blijven proberen wanneer je een leuk idee hebt :)
 

DeletedUser6377

Bah, stop eens met zeuren dat dit er moet komen omdat 'het slecht voor je zou zijn'. Zie het meer als een penalty op het gebruiken van een buf ;)
Als je het zo bekijkt ben ik volledig voor. En anders ben ik uiteraard tegen :p
 

DeletedUser

Dat doet er niet toe. Jouw ideeën en argumenten zijn ook gebaseerd op jouw denkwijze en ervaringen, en daar hoor je ook niemand over klagen.
Het Ei is voor ideeën, en hier mogen mensen op reageren met voor- en tegenargumenten, welke allemaal gebaseerd zijn op wat zij zelf denken.

Ik blijf het gewoon onzin vinden. Er zijn ook mensen die de 100 halen terwijl ze al hun hele leven roken. Als dit er dan door komt vind ik dat de sigaretten als je ze gebruikt kans geven op óf een negatieve óf een positieve lp bonus.


Overigens, uit onderzoek blijkt dat roken ziekten als de ziekte van Alzheimer en de ziekte van Parkinson uitstelt. Dus ik weet niet wat voor leuke bonus je daar aan wilt plakken, maar daar moet dan ook rekening mee worden gehouden.


Aanpassing
Ik zie nu net ook dat roken helpt tegen bepaalde soorten kanker, zoals darmkanker. Verder is het stressverlagend, vermindert het de kans op trombose na een operatie en nog enkele andere dingen.

het is mss goed in sommige gevallen maar niet altijd, er is nog altijd meer kans dat je longkanker krijgt eh ;)
 
Bovenaan