• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Prestatiepuntenklassement

Even een overzicht van een klassement op basis van de prestatiepunten;
Dit op basis van https://forum.the-west.nl/index.php?threads/prestatielijst.33250/

Klassement update 31/07/23
1)

2)

3)

4)

5)

6)
img.php

7)

8)

9)

10)




Wil je er ook tussen komen? Graag antwoorden op dit topic met handtekening!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een leuk initiatief weer mathiver! :D

Volgens mij staan alleen de plekken 19 en 20 omgedraaid (of zijn deze in de tussentijd gewijzigd).
 
Een leuk initiatief weer mathiver! :D

Volgens mij staan alleen de plekken 19 en 20 omgedraaid (of zijn deze in de tussentijd gewijzigd).

Ik zie nog steeds 44155 punten bij Stephen-king. Iemand idee waarom ik de vernieuwde handtekeningen niet zie als ik aangemeld ben?
 
Ik zie nog steeds 44155 punten bij Stephen-king. Iemand idee waarom ik de vernieuwde handtekeningen niet zie als ik aangemeld ben?
Een precieze reden kan ik niet vinden, maar als je eens opnieuw probeert de handtekening te maken met diens ID en wereld?



Nieuw gemaakt is die hier wel actueel. Of zie je hier ook 44155?
 
dus ? staat die ook gelijk in de goede volgorde?

waarom sta ik op dit moment 3de met de meeste punten dan?

waar is dat automatische dan van je?? slimmerik:laugh:
 
Rowtag heeft nog altijd de meeste punten, het duurt echter even voordat de nieuwe prestatiepunten verwerkt zijn. Je hebt dus niet het recht om bovenaan te staan, ondanks dat de ranglijst nog niet is bijgewerkt. Of wil je dat we allemaal voor je klappen omdat je na de update eerder ingelogd bent dan Rowtag? :p
 
niet het recht?
op het moment van posten had rowtag die punten niet
dus je loopt weer domme onzin eruit te gooien zoals gewoonlijk

typisch weer
 
Je weet dat hij je direct na inloggen weer in zou halen, dus het is gewoon erg egoïstisch van je om diegene die het forumtopic onderhoudt onnodig dubbel werk te geven. En nu lekker terug naar je kooi. :)
 
onderhoudt? en wie is dat?
die weet echt wel beter ipv van zo'n droevig geval als jij met je geen recht hebben en terug naar je kooi
ga lekker mete je simpjongetjes spelen droevig geval
niet jouw zaak en niet jouw taak
 
Je mag het best zeggen hoor Masta, dat je even nr 1 stond... Maar of het erg zinvol is, is weer een ander verhaal.
Zo te zien staat de top alweer bijna in de goede volgorde, iig de top 5 ;)
 
feit blijft ook dat row prestaties krijgt die hij niet hoort te hebben
hoe kan hij de danseres prestatie hebben?
dus meer reden te over om het gewoon te posten, want wat er op dat account gebeurd klopt dus niet
 
Bovenaan