• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Prestatiepuntenklassement

Binnenkort ook weer tijd voor een update van dit overzicht na de toevoeging van - vele nieuwe - prestaties!

Sommigen gaan al richting/over de 70.000!
 
96110 dus ik sta eigenlijk eerste aangezien rowtag een prestatie heeft die hij niet behoort te kunnen halen
betreffende gentleman set en danseressen set allebei 100 punten
 
96110 dus ik sta eigenlijk eerste aangezien rowtag een prestatie heeft die hij niet behoort te kunnen halen
betreffende gentleman set en danseressen set allebei 100 punten
Pak me aub die prestatiepunten af waaar zeurkous masta al die al tijd over zeurt (geen idee hoe ik die kan hebben eig) Maar tel de prestatiepunten van de prestatie " de laatste man" bij avo ( waar ik al jaren recht op heb maar die om één of andere reden op 6/10 blijft steken ondanks tig tickets erover met prntscrns van het bewijs dat ze niet vordert) er dan eindelijk een keer :ph34r: djeezzzzzz ZEURPIET
 
feit is feit
een teamlid iets overgezet voor je?
enige manier dat je ze alle 2 kan hebben, aangezien dat paard een keuze opdracht is
in theorie zou niemand je dan ooit in kunnen halen of zelfs gelijk kunnen komen, aangezien je meer punten hebt kunnen verkrijgen

dan krijg ik die "de laatste man" ook ,schiet je nog niets mee op :cool:
 
feit is feit
een teamlid iets overgezet voor je?
enige manier dat je ze alle 2 kan hebben, aangezien dat paard een keuze opdracht is
in theorie zou niemand je dan ooit in kunnen halen of zelfs gelijk kunnen komen, aangezien je meer punten hebt kunnen verkrijgen

dan krijg ik die "de laatste man" ook ,schiet je nog niets mee op :cool:
Zoals steeds reageer je weer totaal naast de kwestie , maar goed dat weten we ondertussen en das ook een feit :cool:
 
Feit is ook dat masta letterlijk al zijn duelprestaties op een oneerlijke manier behaald heeft... (afgesproken duels = pushing)

Dus eigenlijk staat ie misschien 5e ofzo. :p
 
naast de kwestie?
prestatie kan je alleen hebben als iemand van het team iets over heeft gezet heeft, en we weten allemaal dat diverse cm/mods dat gedaan hebben in het verleden bij diverse spelers
ik weet ook dat laatste man vastzit en heb die ook niet, dus zou ik die punten ook krijgen
dat inno of het team er niets aan doet kan ik ook niets aan doen voor de rest
dus waar reageer ik naast de kwestie?

en dan dat lachwekkende commentaar van iemand die zogenaamd speed won zonder de punten er voor te hebben
ga lekker janken op die fg wereld omdat spelers niet luisteren en dan je team in de steek laten
typisch weer
 
Bovenaan