en hoe noem je dit dan?Feit is ook dat masta letterlijk al zijn duelprestaties op een oneerlijke manier behaald heeft... (afgesproken duels = pushing)
Dus eigenlijk staat ie misschien 5e ofzo.![]()
en hoe noem je dit dan?Feit is ook dat masta letterlijk al zijn duelprestaties op een oneerlijke manier behaald heeft... (afgesproken duels = pushing)
Dus eigenlijk staat ie misschien 5e ofzo.![]()
Iedereen blokkeren zodat je eerste komt?Ook pushing![]()
Omdat het valsspelen is?Iedereen blokkeren zodat je eerste komt?
Iedereen blokkeren zodat je eerste komt?
eerlijk en domWat mij betreft hoeft niemand geblokkeerd te worden. Ik heb er ook geen last van.
Ik gaf gewoon eerlijk antwoord op de vraag![]()
Geen idee of ik nu iets speciaals of anders gedaan heb, maar bij mij is die prestatie zojuist gevallen.Maar tel de prestatiepunten van de prestatie " de laatste man" bij avo ( waar ik al jaren recht op heb maar die om één of andere reden op 6/10 blijft steken ondanks tig tickets erover met prntscrns van het bewijs dat ze niet vordert) er dan eindelijk een keer
Heeft er eerder mee te maken dat ik met St Patrick event wel avo's doe en anders niet/met andere wereld account.heeft misschien met st.patricks event te maken?
daar lijkt het wel op
Geen idee, enige wat ik kan bedenken is dat er een extra vereiste is voordat die geteld wordt. Bijvoorbeeld het telt alleen als alleen jij + 1 ander nog leeft tijdens een ronde, die andere KO wordt geschoten, en jij diezelfde ronde nog iemand anders KO schiet.die prestatie telt dus gewoon niet door
geen idee waarom jij um wel krijgt