• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Poolse vondsten

DeletedUser

Wie wil je dan bestraffen? Iedereen die aan het fortgevecht heeft meegedaan?
Ik loop ook al een tijdje met dat idee rond, maar wie moet je bestraffen? Je kan moeilijk 100 mensen bannen omdat ze een push fortgevecht deden. Ook krijg je dan van mensen te horen, dat die niet wisten dat dit een push fortgevecht was.

Ja ik denk iedereen. En dat laatste is heel simpel op te lossen. De mods kunnen immers jouw telegrammen lezen. Hoe denk je anders dat ze pushduels traceren?
 

DeletedUser

Ja ik denk iedereen. En dat laatste is heel simpel op te lossen. De mods kunnen immers jouw telegrammen lezen. Hoe denk je anders dat ze pushduels traceren?

Dat wist ik ook nog wel.
Alleen zijn er mensen die daar niet van op de hoogte waren. Stel nu dat zij verdedigen. De mods denken dan meteen aan push fortgevecht en deze personen worden geband. Pech dan?
 

DeletedUser

Misschien alleen de mensen bestraffen die met belachelijk veel geld het gevecht in gaan. Dan is de rage snel voorbij denk ik.... ;)
 

DeletedUser5695

Het is in dit geval geen kwestie van bestraffen, dar is geen beginnen aan. De programmatuur van het spel zou moeten worden aangepast zodat je items vind door spel-inzet bij normale fortgevechten en de waarde van de vondsten dus niet te laten afhangen van hoeveel geld er in totaal wordt meegenomen naar een fortgevecht. Ofwel kwestie van andere rekensom maken door de devs, niet dollars optellen en delen maar belangrijkere zaken zoals eerder vernoemd (treffers/ko's/rondes online etc) verrekenen en aan hand daarvan itemwaarde bepalen.
Overigens was het probleem van push-fortgevechten al een punt van discussie op de betaserver anderhalf jaar geleden. Daar was de wereld net zo groot als een normale maar dan met veel minder spelers waardoor er een aantal russen de boel gingen verzieken, door in nauwelijks bewoonde gedeeltes van de wereld dit soort afgesproken fortgevechten te houden, puur voor de xp (die geinige items waren er toen nog niet) Mede een reden waarom ik toen gestopt ben daar, men wilde er namelijk niets aan doen omdat t toch maar een betaserver was(en men dacht dat dit in de gewone werelden geen issue zou worden....en zie hier...). Maar bepaalde mensen vlogen daardoor kwa xp naar boven in de ranglijst. Iets wat ook hier altijd al mogelijk was (maar niet gebeurde omdat men eerder door items verblind wordt dan xp....) want als je hier een klein fort zou nemen, daarbij de boel rekt tot 55 rondes en telkens zo gaat staan dat iedereen niet ko gaat maar wel veel hits maakt, wordt t ook een xp-push feestje...en dan hoef je dus geen bakken geld mee te slepen om flink te levelen...


overigens zou een andere optie zijn voor die speciale wapens: eindelijk eens de fortshop ontwikkelen waar men het al bijna 2 jaar over heeft, het levelen daarvan flink duur maken en die speciale wapens alleen daar verkopen voor veel geld , zodat je er ook daadwerkelijk iets voor moet doen om er een te krijgen (of bijvoorbeeld bepaalde wapens als te vinden fortgevechtitems houden en andere goede wapens in de fortshop, opties zijn legio, en veelal beter dan t huidige "systeem"...)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Iedereen kan meedoen aan een fortgevecht en daardoor is het dus simpelweg niet te controleren of er sprake is van een pushgevecht of niet.
Iets dat bij een duel wel te controleren is.

En zelfs al zijn er afspraken gemaakt dan kan een ieder meedoen waardoor de uitslag die mensen misschien wel wouden niet bereikt kan worden.
 

DeletedUser385

al 3e mod die toestemming geeft

het lijkt me dus niet echt erg meer:)
 

DeletedUser5695

Iedereen kan meedoen aan een fortgevecht en daardoor is het dus simpelweg niet te controleren of er sprake is van een pushgevecht of niet.
Iets dat bij een duel wel te controleren is.

En zelfs al zijn er afspraken gemaakt dan kan een ieder meedoen waardoor de uitslag die mensen misschien wel wouden niet bereikt kan worden.

al 3e mod die toestemming geeft

het lijkt me dus niet echt erg meer:)

als t aan de mods ligt is niets erg blijkbaar, maar goed dat wisten we paar jaar geleden al, het grootschalig pushen om 1e te worden op w1 werd niet voor niets "geïntroduceerd" door een mod....

Overigens is t ook bij onderling pushen van spelers niet altijd evengoed waarneembaar/te bewijzen zelfs als het er wel heel dik bovenop ligt, zelfs als iemand gemeld wordt bij support omdat ie zonder kleding en zonder wapen in een vreemde stad staat (ver weg van zijn eigen stad) wordt dit doorgaans niet als verdacht gezien (ik moet zeggen dat dat ook ligt aan degene die op dat moment toevallig achter de supportknop zit...)
Zo zie je ook regelmatig spelers met in hun profiel "gestopt" staan, die dan wel nog bij een stad zitten zonder wapen/kleding en dan mag je mij een goede reden geven waarom ze nog bij een stad zitten (enige die ik dan kan verzinnen is t makkelijk xp geven aan anderen...)
afijn ik dwaal weer enigszins af :D

overigens is je uitspraak niet helemaal waar syrnia, immers; als de pushende partijen zorgen voor genoeg deelnemers, kunnen ze buitenstaanders via rekruteren uitsluiten van deelname en kunnen er dus geen mensen van buitenaf de uitslag van het fortgevecht beïnvloeden.

En zoals ik al eerder zei als men t spel aanpast op het gebied van beloningen bij fortgevechten worden push-fortgevechten al snel niet zo interessant meer voor de meesten onder ons
 

DeletedUser5740

ik weet niet of hij al gepost is maar ik dacht laat ik hem zien.
Komt ook van de poolse

 

DeletedUser

Er zijn al minstens zeven spelers met die buntline, en het zullen er alleen maar meer worden... :)
 

DeletedUser

Als je je vaardigheden goed zou zetten,
zou je dan eigenlijk wel verslaanbaar zijn?
 

DeletedUser5695

kom ik me vandaag weer in een fake fortgevecht terecht op wereld 2 , wat een spelverziekerij zeg, onbegrijpelijk dat de makers van dit spel deze blunder (van het goede items vinden mits verliezers ko gaan met veel geld) hebben ingebouwd. Ik hoop dat ze snel tot inzicht komen dat dit het spel niet ten goede komt en ze een en ander aanpassen bij een volgende update.Anders is er geen ene *Knip* meer aan.:mad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

als je dit wil voorkomen moet je gewoon niet bij een fortgevecht meedoen waarvan je niks afweet. de tactiek stond notabene bij de fortomschrijving en daar moet toch uit afgeleid kunnen worden om wat voor een gevecht het ging
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan