• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Poolse vondsten

DeletedUser

sommigen mis/ge bruiken hun modkrachten

Mods hebben geen extra bevoegdheden op werelden waar ze modereren. Bovendien kunnen mods niet zomaar items uitdelen, en nog minder kunnen ze het vinden van items bij fortgevechten beïnvloeden. Dat kunnen zelfs admins niet, dat is gewoon niet te beïnvloeden. ;)
 

DeletedUser

sommigen mis/ge bruiken hun modkrachten

dat is gewoon dikke vette onzin. Moderators worden echt geen moderator om zo even met de edele wapens ervan door te gaan. Of jij moet dat anders zien.

Svcinc had toch nu toch ook alle edele wapens in zijn bezit kunnen hebben als hij dat zou willen ;)
 

DeletedUser

Wat heeft dat ermee te maken?

daarmee bedoel ik datje zo slim moet zijn om te beseffen dat je dan niet zomaar iets gaat hacken en dat de mod je direct zouden aangeven ;)
bij is is dat ook zo
maar dan met een hulpscheriff
het kan toch geen hack zijn als ik een fortgevecht doe met moriean leones en gorafi :S
of zijn al die leden bedriegers ;)
 

DeletedUser

daarmee bedoel ik datje zo slim moet zijn om te beseffen dat je dan niet zomaar iets gaat hacken en dat de mod je direct zouden aangeven ;)
bij is is dat ook zo
maar dan met een hulpscheriff
het kan toch geen hack zijn als ik een fortgevecht doe met moriean leones en gorafi :S
of zijn al die leden bedriegers ;)

Waar ben jij in godsnaam over bezig...? :cool:
Hacken...? Bedriegers?
 

DeletedUser

daarmee bedoel ik datje zo slim moet zijn om te beseffen dat je dan niet zomaar iets gaat hacken en dat de mod je direct zouden aangeven ;)
bij is is dat ook zo
maar dan met een hulpscheriff
het kan toch geen hack zijn als ik een fortgevecht doe met moriean leones en gorafi :S
of zijn al die leden bedriegers ;)

Ik kan me niet herinneren dat er iemand iets heeft gezegd over hacken en mods aangeven?
 

DeletedUser

Even een algemene waarschuwing:
Blijf even bij de Poolse vondsten en niet over de 'krachten' en 'machten' van een mod.
 

DeletedUser1376

is een verkort hagelpistool ofzo van karakter klasse duelletant ook speciaal?

had nog nooit eerder gezien...
 
Bovenaan