• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Poolse vondsten

DeletedUser5695

a) als je geen pottenkijkers wilt moet je zorgen dat zo'n fortgevecht genoeg deelenemrs heeft uit eigen gelederen.

b) ik ben vrij om aan elk fortgevecht deel te nemen aangezien dat het spel is en ik graag fortgevechten doe en xp behaal.

c) Zeker als een concurrerende stedengroep een fake-fortgevecht heeft wil ik graag met stadsgenoten/bg's de boel een beetje komen verstoren, waarom "de vijand" vrij haar gang laten gaan en zich op simpele manier laten versterken met wapens waar je normaliter niet aan kunt komen?

En ik mag best mijn mening geven lijkt me zo, ik heb namelijk het beste met het spel voor (en niet alleen met mezelf...) Als je dat gezeur vind is dat jouw probleem niet t mijne ;)

Afijn in elk geval bedankt voor de XP en de gouden buffel :D
 

DeletedUser10718

Als dit echter verboden wordt dan kom je nooit aan die wapens.

als je er vanuit gaat dat iedereen bij elk 'normaal' fortgevecht gemiddeld $200 op zak hebt. bij een groot fort heb je dan maximaal 140-120 >> $28000-$24000 in de pot.

als er dan aan elke kant 3 mensen overleven, heb je toch zeker een mogelijkheid, ofwa...:rolleyes:
 

DeletedUser5740

als je er vanuit gaat dat iedereen bij elk 'normaal' fortgevecht gemiddeld $200 op zak hebt. bij een groot fort heb je dan maximaal 140-120 >> $28000-$24000 in de pot.

als er dan aan elke kant 3 mensen overleven, heb je toch zeker een mogelijkheid, ofwa...:rolleyes:

Dit is idd een mogelijkheid. Al denk ik dat het makkelijker is als je probeert 92 mensen te vinden voor een klein fort.
 

DeletedUser1376

ja idd...

200 eruo heeft lang niet iedereen op zak;) cashbattles zijn op w1 per 3000, maar zoals ik kwon lezen, had niemand iets bijzonders gevonden, maar alleen wat troepdingetjes.
 

DeletedUser

op wereld 2 zijn ze bezig met een cashgevecht en iedereen moet 5000 dollar meedragen. ik doe mee:D dus hopen dat ik wat vind:D
 

DeletedUser

Mag ik vragen wanneer dat dan wordt georganiseerd?
Niet vanavond iig.:confused:
 

DeletedUser

Het moet dan mogelijk worden om geld van je bank te halen.
Ik heb over de 100k (ik dacht nu 120k-130k?) $ :p
 

DeletedUser

echt flauwe spelers
de voc-ers hebben de fort overgenomen met 36 man. terwijl wij met 12 man waren:mad:
alsnog heb ik dit gevonden:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

maar zonder dat de tegenstander het wist waren er heel veel vijand en die hadden het fort overgenomen:mad::mad::mad::mad::mad:
 

DeletedUser12624

Hoe kan die persoon van hernandoss zwaard zijn bericht nu verwijderen?
Is ie vergeten de knop erbij te fotoshoppen?
 

DeletedUser

Hoe kan die persoon van hernandoss zwaard zijn bericht nu verwijderen?
Is ie vergeten de knop erbij te fotoshoppen?

Dat bericht is wel echt...
Voor je beschuldigd van faken moet je eens nadenken...

Open eens een bericht van iemand anders ;)
 
Bovenaan