• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Poolse vondsten

DeletedUser

Omdat wij het geld in het fort hebben gestoken, tijd in de organisatie en geld op zak hebben.

Moja, not to worry. Wij zullen dezelfde sportiviteit tonen wanneer jullie edele wapens willen. Eens kijken of je dan nog akkoord gaat met je stelling.

Hij heeft geen telegram gekregen dat hij niet mocht meedoen. Volgens mij stond het niet in het fortprofiel dat het alleen voor legends en BG was. Dus waarom zou hij niet mogen meedoen?
 

DeletedUser

Nu niet uit de hoogte doen omdat je iets moois door een ander zijn organisatie en inzet hebt gevonden. Een echte speler heeft het lef om na een gevecht waar hij onaangekondigd komt en iets moois vind ook iets terug te geven. Jaloers kun je het noemen maar denk eens na als het omgedraaid was, dan liep je niet te juichen. De vele WAW'ers die ik opeens zag verschijnen gaan waarschijnlijk hetzelfde proberen te organiseren. Zolang we alleen willen profiteren en niet investeren blijven we allemaal hopen op een wapen.

Ik heb al meerdere keren gezegd dat ik van plan ben om de volgende keer aan te vallen met geld. Is lezen dan zo moeilijk?
 

DeletedUser4505

Ik heb al meerdere keren gezegd dat ik van plan ben om de volgende keer aan te vallen met geld. Is lezen dan zo moeilijk?

Oorspronkelijk geplaatst door joshuabram
Leuke discussie hier. Eerst was ik van plan om bij het volgende gevecht op w3 mezelf KO te lopen met een hoop geld, maar ik begin steeds meer zin te krijgen om dan weer te gaan verdedigen zonder geld

Ik vraag me af waar iedereen zich zo druk om maakt. Deze keer heb ik net als zoveel anderen verdedigt en ben ik niet KO gegaan en ik ben/was van plan om net als hen de volgende keer te gaan aanvallen. Zo doe ik bijna niks anders dan die andere verdedigers die meededen. Het enigste verschil is dan dat ik niet was uitgenodigt, maar daar trek ik me niks van aan. Ik heb trouwens ook geen telegram gekregen van freewilly of een ander. Eerlijk gezegd denk ik dat al die spelers die hier zeuren een beetje jaloers zijn op mijn gevonden hernando's zwaard

Maar zoals ik al zei. Ga vooral zo door, dan kom ik de volgende keer met plezier weer verdedigen. En denk maar niet dat ik het gevecht niet weet te vinden.
------------------------------------------------------------
Dit las ik..... je gaf wel aan dat je weer mee wilde doen. Precies wat we nodig hebben hoe meer spelers hoe meer geld en wapens we op the-west.nl krijgen. Maar je laatste bericht was weer anders vandaar.
 

DeletedUser5512

stjonge, zo moeilijk is het toch niet om 92 spelers te vinden? op w2 deden wij dit ook en niemand die kon meeprofieteren omdat de verdediging bestond uit allemaal mensen uit onze steden en de andere zijn als verrader gemarkeerd
 

DeletedUser

Is het geen idee om mensen ook echt uit het gevecht te kunnen weren als organisator zijnde?
Dit valt te verdedigen wanneer je het hebt over deze edele wapens, sommigen komen met niets, dus doen niet mee, ze voldoen niet aan de voorwaarden.
Je hebt maar eerlijk te spelen, anders wordt je door iedere grote stad uitgekotst (op enkele uitzonderingen na).
Niet betalen voor shoppen is onbeschoft, dus kom je die stad met zijn inwoners en hun BG's op elke wereld niet meer in.
Zo werkt dit dus ook, als jij je niet kan gedragen, heb je daar maar onder te lijden.
Ik zou zeggen, mensen die je daadwerkelijk een bericht hebt gestuurd, en die het ook hebben gezien, duelleer je wat mij betreft de rest van de maand plat, zoiets hoort niet.:mad:
 

DeletedUser4505

De spelers zijn er wel maar niet iedereen heeft zo 5000$ op zak. Bij de verliezende partij maakt dit niet uit maar bij de winnaar (tot nu toe de verdedigers) moeten er dan ook een even aantal. 10 waarvan er 3 inzetten en 10 waarvan er 10 krijgen verkleint het bedrag per vonst aanzienlijk.

Het is natuurlijk ook mogelijk 2 teams veel geld in te laten zetten. De overblijvers vinden dan "vaak" de beste items. Alleen het is dan wel verdelen onder 184. Met een paar overblijvers met meer kans.

Teminste zo denk ik dat het nu is na één maal ervaring.
 

DeletedUser

Je moet de verdedigers opdragen om als het even kan 2000-3000$ mee te nemen, en de aanvallers dan 5000$ (of als ze het hebben meer;)).
Als een verdediger dan KO gaat, levert dat ook wat op.
 

DeletedUser

Is het geen idee om mensen ook echt uit het gevecht te kunnen weren als organisator zijnde?
Dit valt te verdedigen wanneer je het hebt over deze edele wapens, sommigen komen met niets, dus doen niet mee, ze voldoen niet aan de voorwaarden.
Je hebt maar eerlijk te spelen, anders wordt je door iedere grote stad uitgekotst (op enkele uitzonderingen na).
Niet betalen voor shoppen is onbeschoft, dus kom je die stad met zijn inwoners en hun BG's op elke wereld niet meer in.
Zo werkt dit dus ook, als jij je niet kan gedragen, heb je daar maar onder te lijden.
Ik zou zeggen, mensen die je daadwerkelijk een bericht hebt gestuurd, en die het ook hebben gezien, duelleer je wat mij betreft de rest van de maand plat, zoiets hoort niet.:mad:

En hoe ga je controleren of iemand daadwerkelijk geld bij zich heeft? Met een printscreen? Oke ik doe... ik stuur jou een half uur voordat het fortgevecht begint een printscreen dat ik genoeg geld bij me heb, dan loop ik naar de dichtsbij zijnde stad en stort het netjes....

Dit gaat allemaal om vertrouwen en dit soort gevechten zou je dus alleen moeten doen met mensen die je echt vertrouwt en anders moet je gewoon accepteren dat er altijd profiteurs blijven.....

Deze profiteurs vallen gelukkig meestal op een gegeven moment door de mand omdat ze gaan opscheppen.............
 

DeletedUser

Ik zeg niet dat je het moet controleren ;)
Ik zeg alleen dat de richtlijn zoiets zou moeten zijn.:D
 

DeletedUser

Meteen na het gevecht een printscreen vragen van de banktransfers van iedereen die moest flauwvallen waarop de servertijd te zien is; zo snel is dat niet te faken.
 

DeletedUser

Ik heb al meerdere keren gezegd dat ik van plan ben om de volgende keer aan te vallen met geld. Is lezen dan zo moeilijk?

Is regels volgen, niet assiociaal doen en vooral niet kinderachtig doen zo moeilijk?
Profiteur..
 

DeletedUser

Hij heeft geen telegram gekregen dat hij niet mocht meedoen. Volgens mij stond het niet in het fortprofiel dat het alleen voor legends en BG was. Dus waarom zou hij niet mogen meedoen?

Als hij op zo'n manier speelt is een leugen over een telegram maar een kleintje he. Ik geloof er niks van.
 

DeletedUser

Ik zal hier nog 1 keer reageren en dan ben ik er ook klaar mee.

Voor de mensen die helemaal psychotisch worden (sorry mrfloppy, ik had je hoger ingeschat) dat iemand aanranden of wat stelen vergeleken wordt met een fortgevecht: DAT IS HYPOTETISCH. Anders gezegd, het gaat dus om het principe. Omdat ik gewoon eerlijk was op het forum en daar gebruik van werd gemaakt en er dan mensen gaan roepen dat dat mijn schuld is.

Ten eerste: Mensen hebben altijd een eigen verantwoordelijkheid en die kun je niet bij iemand anders neerleggen.

Ten tweede: heb ik er niet om gevraagd toch? Als ik een OPROEP doe om te komen dan kun je mij de schuld geven misschien.

Ten derde: Je kunt reallife niet met een spel vergelijken maar normen en waarden gelden (voor mij in ieder geval) overal. Als dat niet zo is dan zou ik ook iedereen uit kunnen gaan schelden hier en mensen beledigen en kleineren. Dat doe ik ook in dit spel niet want dat zijn dingen die maatschappelijk niet geaccepteerd worden.

Ten vierde: Een ander voorbeeld dan voor de mensen die het nog steeds niet (zucht) snappen. STEL (dit is weer een hypothese, dat is dus niet echt. Het is een VERGELIJKING) ik zeg tegen iemand: Daar liggen allemaal gouden armbanden en de ramen staan open, volgens mij zijn ze niet thuis. De persoon waar ik dat tegen zeg steelt de armbanden. Dan zou het volgens jullie theorie MIJN schuld zijn dat hij die dingen steelt. Ik heb toch gezegd dat die armbanden daar liggen?
Zo werkt het toch niet? Of ben ik nu gek?

En nee we wilden het niet met 92 spelers doen want zoveel betrouwbare mensen kunnen wij niet direct vinden waarvan we zeker weten dat ze zich aan de regels houden. Dan krijg je zo'n gevecht als op W1 waarbij de helft geen geld bij zich heeft en niks gevonden wordt. Hier werd tenminste wat gevonden.

En nou ben ik er klaar mee. Wie zijn schuld het ook is, het is jammer dat mensen wel willen profiteren en niet mee willen betalen. Margb1e vond die yougers revolver omdat hij van mij mee mocht doen. Zou eigenlijk niet want was geen BG maar hij vroeg het heel fatsoenlijk. Hij is zo blij dat hij er de volgende keer weer bij is en met alle liefde 5K mee wil nemen en KO gaan. Zo kan het ook.

EN Joshua, ik ben niet jaloers. Hernado's heb ik even weinig aan als de winchester. Ik zocht een pistool natuurlijk. Ik werd alleen wat pissed omdat je zo bot reageerde op de chat en niet op mijn igm die ik toch heel fatsoenlijk had opgesteld in mijn ogen. Als jij de volgende keer gewoon mee doet en 5K mee neemt dan is dat geen probleem. Je mag het voortaan alleen wel even vragen. Dan mag je gerust mee doen.

En als allerslaatste punt; Girafi was ook niet uitgenodigd maar was er ook tussen gaan staan. Die nam gewoon uit zichzelf dik geld mee. Zo kan het ook he. Gewoon uit je zelf geld mee nemen als je weet dat er om wapens gestreden wordt.

Ik heb gesproken, amen.
 

DeletedUser

Om op de post van bever door te gaan: Scripta manent, Verba volant ;)
 

DeletedUser

In de naam van de vader, de zoon en de heilige geest

Schrift blijft, woorden vliegen

Ik wil ook wel eens een fortgevechtje doen... Iemand zin?
 

DeletedUser

Jullie (EvilTwin en Duelist) mogen van mij denken wat jullie willen. Ik zal de volgende keer gewoon met minstens 5000 dollar flauwvallen, ookal geloven sommigen van jullie dat natuurlijk niet.
 
Bovenaan