• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Poolse vondsten

DeletedUser

Jongens maak eens ergens anders ruzie :)

Mijn mening:

Freewilly had het voor zich moeten houden. Laat me even duidelijk stellen dat ik er niet was, maar het wel wist gewoon omdat freewilly zijn mond overgepraat had op het forum. En wel de volgende uitspraak.

"Dan heb ik vandaag 3 fortgevechten voor edele wapens :D" (ofzoiets)

Zoiets moet je ook niet op het algemeen forum zetten. Ik checkte al je account en ik wist perfect waar het te doen was op zowel w3,5 en 1 natuurlijk. Dus moet je ook niet liggen zeuren dat er profiteurs waren. Dat is idd je eigen schuld als je geen fakes start. En iemand zielig noemen omdat hij niet weg wil gaan. Dat is het spel nu eenmaal en je kan niemand verbieden om aan een fortgevecht deel te nemen. En iemand kinderachtig noemen... euuuhm wat denk je dat de gemiddelde leeftijd is van iemand die the west speelt?

Dat praat het gedrag nog altijd niet goed. Profiteren blijft profiteren, of je dit nu op voorhand wist of niet doet niet ter zake.

Als ik een laptop zou achterlaten op een zichtbare plaats, zou het dan geoorloofd zijn om die te stelen? Het zou de eigenaar zijn fout nog zijn ook? Rare denkpiste.
 

DeletedUser

omdat er op andere werelden ook zo'n gevechten worden gehouden.. Maar jullie vergeten dat je niet alles in dit spel kan regiseren en dat sommige mensen niet braaf met jullie mee lopen. Het is misschien asociaal, maar zo zit het spelletje wel in elkaar en dat vergeten jullie. Dus wil je zoiets doen gooi het dan niet openbaar en houd het een geheim.

Ik was even vergeten dat er dat soort spelers waren. Dom van me om van het goede van de mens uit te gaan he? Eigenlijk is het allemaal mijn schuld dus. LOL! :D
Lees het citaat hieronder of de post boven de jouwe maar eens. Dezelfde theorie...

Dat praat het gedrag nog altijd niet goed. Profiteren blijft profiteren, of je dit nu op voorhand wist of niet doet niet ter zake.

Als ik een laptop zou achterlaten op een zichtbare plaats, zou het dan geoorloofd zijn om die te stelen? Het zou de eigenaar zijn fout nog zijn ook? Rare denkpiste.

Twee zielen, 1 gedachte, Ik had een ander voorbeeld maar het komt op hetzelfde neer. Volgens de heren hierboven is het dan jouw schuld. Een dief heeft nooit schuld, had je je laptop daar maar niet neer moeten zetten.
Vreemde wereld leven we op....:confused:
 

DeletedUser

Ik was even vergeten dat er dat soort spelers waren. Dom van me om van het goede van de mens uit te gaan he? Eigenlijk is het allemaal mijn schuld dus. LOL! :D
Lees het citaat hieronder of de post boven de jouwe maar eens. Dezelfde theorie...

Twee zielen, 1 gedachte, Ik had een ander voorbeeld maar het komt op hetzelfde neer. Volgens de heren hierboven is het dan jouw schuld. Een dief heeft nooit schuld, had je je laptop daar maar niet neer moeten zetten.
Vreemde wereld leven we op....:confused:

dus jij denkt dat iets stelen in REAL LIFE iets te maken heeft met een virtueel spel waar er GEEN regels zijn omtrent het joinen van een fort gevecht of bv. iemand 633x KO leggen.. het is allemaal toegestaan.. Dus jah het is je eigen schuld dat jij het openbaar maakt en aandacht trekt daardoor.
 

DeletedUser

dus jij denkt dat iets stelen in REAL LIFE iets te maken heeft met een virtueel spel waar er GEEN regels zijn omtrent het joinen van een fort gevecht of bv. iemand 633x KO leggen.. het is allemaal toegestaan.. Dus jah het is je eigen schuld dat jij het openbaar maakt en aandacht trekt daardoor.

Ja natuurlijk. Het is altijd de schuld van iemand anders. En reallife en dit spel verschillen wat mij betreft qua normen en waarden niet. Sommige dingen doe je gewoon niet. En daar zijn heel vele mensen het toch mee eens. Ik denk dat jij toch eens naar jezelf mag kijken als je bij dit soort dingen de schuld bij iemand anders legt. Als een meisje aangerand wordt dan is het ook haar eigen schuld of niet/ Had ze maar niet zo'n kort rokje moeten dragen.

Vooral zo doorgaan jochie.....
 

DeletedUser

dus jij denkt dat iets stelen in REAL LIFE iets te maken heeft met een virtueel spel waar er GEEN regels zijn omtrent het joinen van een fort gevecht of bv. iemand 633x KO leggen.. het is allemaal toegestaan.. Dus jah het is je eigen schuld dat jij het openbaar maakt en aandacht trekt daardoor.

Er is nog altijd iets zoals ethiek en gedragscode he. Normen en waarden ... zowel in het echt als in een virtueel leven. Maar ja, hun negatief gedrag zal zich ongetwijfeld wel nadelig vertalen naar de betreffende spelers.

En ik betaal graag gepast.
 

DeletedUser

Ja natuurlijk. Het is altijd de schuld van iemand anders. En reallife en dit spel verschillen wat mij betreft qua normen en waarden niet. Sommige dingen doe je gewoon niet. En daar zijn heel vele mensen het toch mee eens. Ik denk dat jij toch eens naar jezelf mag kijken als je bij dit soort dingen de schuld bij iemand anders legt. Als een meisje aangerand wordt dan is het ook haar eigen schuld of niet/ Had ze maar niet zo'n kort rokje moeten dragen.

Vooral zo doorgaan jochie.....

ik zal je nogmaals er aan herinneren dat dit geen REAL LIFE is en dat je die scheidingslijn niet helemaal door hebt. Normen en waarden zijn hier niet op van toepassing. Als je je daar niet aan wil houden heb je alleen verantwoording aan jezelf af te leggen.

Ik houd me daar wel aan maar dat zegt niet meteen dat andere dat ook moeten doen. Anders moeten we ook een virtuele rechtbank en politie maken. Er zijn alleen regels als het gaat om vals spelen maar dat is hier niet van toepassing.

Dus ik snap niet waarom je degene de schuld geeft die gewoon lekker profiteren van de dingen die jij mooi verkondigt op het forum. Daar ligt de FOUT. Dus bij jou en niet bij hun.

Ja ik zou ook boos zijn als dat mij zou overkomen maar dan zou ik als 1e mijzelf de schuld geven ipv naar de andere te wijzen.

Dus stop maar eens met je denigrerende antwoorden, en denk maar eerst na voordat je iets post.
 

DeletedUser

Er is nog altijd iets zoals ethiek en gedragscode he. Normen en waarden ... zowel in het echt als in een virtueel leven. Maar ja, hun negatief gedrag zal zich ongetwijfeld wel nadelig vertalen naar de betreffende spelers.

En ik betaal graag gepast.

Blijkbaar kent mr sjap die dingen niet. Normen en waarden gelden niet in een browsergame. Ik be blij dat er nog zat mensen zijn die dit wel vinden.

Maar goed, laten we maar mee praten. Alle acties door andere spelers gister zijn mijn schuld. Zelf hebben ze geen verantwoordelijkheid.
 

DeletedUser

Blijkbaar kent mr sjap die dingen niet. Normen en waarden gelden niet in een browsergame. Ik be blij dat er nog zat mensen zijn die dit wel vinden.

Maar goed, laten we maar mee praten. Alle acties door andere spelers gister zijn mijn schuld. Zelf hebben ze geen verantwoordelijkheid.

Eeuwige discussie. We zullen hem maar gelijk gelijk geven he :)

Damn you Freewilly! Allemaal uw schuld :(
 

DeletedUser

willy, na als gelezen te hebben. begrijp ik willy.
willy go on.
ik zal je altijd steunen.
 

DeletedUser

Ik stel voor dat we vanaf nu bij alles wat er mis gaat bij the west (Down-time, bugs, verkeerde updates, spelers die je 10 keer op een dag aanvallen, te weinig opkomst bij een fortgevecht, verraders in de stad, mensen die shoppen zonder te betalen) gewoon zonder uitzondering MIJ de schuld geven. Is dat niet een goed plan? Wat er ook gebeurt, blame the willy. Kan ingame of via het forum.

:D:D:p:p
 
Ik ben het met Freewilly eens. (edit: over het wegblijven als je niet welkom bent) Als andere spelers een fortgevecht hebben georganiseerd, en jij hebt niet ingeschreven of mee betaald of wat dan ook, dan blijft je daar gewoon weg!

Of dat nou is omdat je het op het forum hebt gelezen, of dat je het via via weet, of dat de organisatoren je telegrammen sturen met de vraag om weg te gaan, dan ga je gewoon niet meedoen!:mad:

En dat kun je dan inderdaad plaatsen onder normen en waarden. Het zou ook niet in mij opkomen om te denken; goh, eens even kijken waar zijn character staat, dan ga ik daar ook heen, want er valt wel wat te halen.:confused:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

ik ben het ook met je eens willy;)
(dat alles jouw schuld is dan he:cool:)
 

DeletedUser1963

Ik stel voor dat we vanaf nu bij alles wat er mis gaat bij the west (Down-time, bugs, verkeerde updates, spelers die je 10 keer op een dag aanvallen, te weinig opkomst bij een fortgevecht, verraders in de stad, mensen die shoppen zonder te betalen) gewoon zonder uitzondering MIJ de schuld geven. Is dat niet een goed plan? Wat er ook gebeurt, blame the willy. Kan ingame of via het forum.

:D:D:p:p

Free,

Door jouw schuld staat onze stad 1e.
Door jouw schuld winnen we vak fortgevechten
Door jouw schuld is het gezellig in Arizona.

moet ik nog verder gaan?
 

DeletedUser3874

Ik stel voor dat we vanaf nu bij alles wat er mis gaat bij the west (Down-time, bugs, verkeerde updates, spelers die je 10 keer op een dag aanvallen, te weinig opkomst bij een fortgevecht, verraders in de stad, mensen die shoppen zonder te betalen) gewoon zonder uitzondering MIJ de schuld geven. Is dat niet een goed plan? Wat er ook gebeurt, blame the willy. Kan ingame of via het forum.

:D:D:p:p

Mag het strafbankje ook bij die lijst?

Neen even serieus, je mag niet vergeten dat alles hier nog een beetje in z'n kinderschoenen staat. Om de kinderziektes eruit te halen heb je tijd en initiatief nodig, op de Poolse versie staan ze op dat gebied al veel verder echter ben ik er praktisch zeker van dat er daar ook serieus hard is gepoogd om ze eruit te halen, iets dat op de .nl versie gewoon nog moet gebeuren. Maar om nu gelijk te zeggen: "Blame it on Willy" is gewoon een heel heel heel heel klein beetje heel heel heel hard kort door de bocht gaan.
Geef het gewoon z'n tijd.

Trouwens de eerste die de schuld nog bij Freewilly legt omdat deze z'n mening/inzicht deelt me de rest kan kennismaken met eerder genoemd bankje :p
 

DeletedUser

Mag het strafbankje ook bij die lijst?

Neen even serieus, je mag niet vergeten dat alles hier nog een beetje in z'n kinderschoenen staat. Om de kinderziektes eruit te halen heb je tijd en initiatief nodig, op de Poolse versie staan ze op dat gebied al veel verder echter ben ik er praktisch zeker van dat er daar ook serieus hard is gepoogd om ze eruit te halen, iets dat op de .nl versie gewoon nog moet gebeuren. Maar om nu gelijk te zeggen: "Blame it on Willy" is gewoon een heel heel heel heel klein beetje heel heel heel hard kort door de bocht gaan.
Geef het gewoon z'n tijd.

Trouwens de eerste die de schuld nog bij Freewilly legt omdat deze z'n mening/inzicht deelt me de rest kan kennismaken met eerder genoemd bankje :p

Het was ook sarcasme he. :) Ik vind dat alles al veel beter loopt dan voorheen. Hopen dat er nog vele gevechten volgen end at er nog veel edele wapens gevonden worden, net zoals bij de Polen.

Maar ik kan niet ontkennen dat ik vanuit de grond van mijn hart hoop dat de vondsten gedaan worden door mensen die ook daadwerkelijk serieus aan het experiment mee hebben gedaan en netjes geld hebben geïnvesteerd. En niet de profiteurs die alle gevechten afspeuren om te zien of ze nog wat gratis wapens kunnen vinden.... Kuch-joshua-kuch-kuch.... ;)
 

DeletedUser

Even on topic, voor de verandering. :p

Alle edele wapens zijn ondertussen minstens een keer gevonden. :)

boon.png
 

DeletedUser

Ik ben het met Freewilly eens. (edit: over het wegblijven als je niet welkom bent) Als andere spelers een fortgevecht hebben georganiseerd, en jij hebt niet ingeschreven of mee betaald of wat dan ook, dan blijft je daar gewoon weg!

Of dat nou is omdat je het op het forum hebt gelezen, of dat je het via via weet, of dat de organisatoren je telegrammen sturen met de vraag om weg te gaan, dan ga je gewoon niet meedoen!:mad:

En dat kun je dan inderdaad plaatsen onder normen en waarden. Het zou ook niet in mij opkomen om te denken; goh, eens even kijken waar zijn character staat, dan ga ik daar ook heen, want er valt wel wat te halen.:confused:

Naja die normen en waarden kunnen me gestolen worden het feit is gewoon dat willy teveel info op het forum post over dat gevecht en dat mensen er mooi van hebben geprofiteerd. Dan is het gewoon willy's schuld punt uit :p En moet ie niet piepen dat er ongenodigde gasten mee doen maja als je dat niet begrijpt dan moet je dat zelf weten. ik zeg er niks over want het heeft geen meerwaarde meer voor ons beide en voor andere niet :)
 

DeletedUser

Met normen en waarde kom je heel wat verder in het leven, dan een fortgevecht, neem dat van mij aan en een oude bok als ik kan dat weten.
:D
 

DeletedUser

Als je gewoon mee zou betalen :

- zou je niet kwaad worden wanneer je zelf zoiets mee organiseert en mochten er zo profiteurs opduiken?
- waarom verdedig je zo'n gedrag dan?

tja, ik heb alles maar even doorgelezen, en ik vind dat je als organisatie er rekening mee moet houden. ik had laatst zelf zon gevecht georganisseerd, en had cash geld op zak, en zou tegen 2 vrienden van me gaan. helaas stonden er ook nog 5 anderen bij de tegn partij, en dus heb ik maar gewoon mn best gedaan in het gevecht en uiteindelijk nog 4 ko geschoten. zulke dingen horen er bij, en dan moet je iedereen die er niet bij hoort maar ko schieten denk ik.

het is trouwens wel een beetje sneu om te blijven staan als je een bericht krijgt, maaja er zijn zoveel sneue dingen in het spel, denk bijv. aan al die hotelpussies ....
 
Bovenaan