• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Poolse vondsten

DeletedUser

Dit is gewoon niet leuk meer. Wat vroeger secret en roumored was, wordt nu achter elkaar opgerakeld. :mad:
 

DeletedUser

Jah om niet te zeggen HET beste wapen :) Hoeveel is die eigenlijk waard?

35-205 schade, +8 slagkracht en +8 bouwen, $5100 verkoop $10200 inkoop... :)

Hier heb je 'm terug:

1z4hap3.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1557

Joehoe, dan zijn we met z'n tweeën:D

1. Fire-Wolf
2. Hytres
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

ik wil ook wel meedoen :p

zal ff duren voor ik het geld heb maar heb het er wel voor over :p

1. Fire-Wolf
2. Hytres
3. roygang
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser

Als iemand zich geroepen voelt voor dit te organiseren voor W3, I'm in voor 10.000 dollar. PM me gerust.
 

DeletedUser1053

Ow my...:eek:

Die hit gemiddeld 10 lp meer (op de handen) dan hernando's zwaard, dus op zich valt het wel mee. Eigenlijk is dat maar goed ook, spelers moeten ook niet té sterke wapens kunnen bezitten. :)

Alleen ik vind de kosten een beetje laag, dit zou best het dubbele mogen zijn zodat het een stuk moeilijker wordt om ze te krijgen.
 

DeletedUser

ik wil ook wel meedoen :p

zal ff duren voor ik het geld heb maar heb het er wel voor over :p

1. Fire-Wolf
2. Hytres
3. roygang
4. heibert
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Op w5 doe ik ook graag mee, geld is geen probleem en ik kan ook wel een fortaanval betalen uit mn stadskas.
 

DeletedUser

Die hit gemiddeld 10 lp meer (op de handen) dan hernando's zwaard, dus op zich valt het wel mee. Eigenlijk is dat maar goed ook, spelers moeten ook niet té sterke wapens kunnen bezitten. :)

Alleen ik vind de kosten een beetje laag, dit zou best het dubbele mogen zijn zodat het een stuk moeilijker wordt om ze te krijgen.

Juist niet. Volgens mij is het zo dat als je heel veel geld erin stopt, dat je dan steeds de hoogwaardige winchester vindt (of niks). Als dat wapen dus duurder zou zijn, zou je volgens mij steeds dat ding vinden als je er heel veel geld in stopt. Nu is het een stuk moeilijker ;)
 

DeletedUser

Is nog niet georganiseerd... Tot nu toe enkel op W2 ...

Dat is wel georganiseerd, terwijl jullie hier zitten te kletsen heb ik inmiddels 10 mensen bij elkaar geraapt, dus wij kunnen het zo doen. We hebben een extern forum waar alles op besproken kan worden enz. enz.

Roygang en Heibert, jullie zitten erbij ;), je krijgt ingame wel ff een pm
 

DeletedUser8307

Dat is wel georganiseerd, terwijl jullie hier zitten te kletsen heb ik inmiddels 10 mensen bij elkaar geraapt, dus wij kunnen het zo doen. We hebben een extern forum waar alles op besproken kan worden enz. enz.

Roygang en Heibert, jullie zitten erbij ;), je krijgt ingame wel ff een pm

Ik kan het niet ruiken :p ;)
 

DeletedUser12096

als iemand het gaat organiseren op wereld 3 doe ik mee, pm me dan ingame
 

DeletedUser

Heel leuk allemaal dat je nu alle wapens kan vinden, maar het spel word er echt niet leuker van hoor. Belle Starr's deringer heeft al het spel overhoop gegooigd, want nu sla je gewoon wat wapens over. Je gaat sneller KO als laag gelvl'de omdat er dan al van deze wapens zijn..

EN nu komen al deze wapens... Dat begrijp je dan soms echt niet waarom ze het zo gemakkelijk hebben gemaakt. Zo horen die goede wapens gewoon ZOOO moeilijk te maken dat er maar 10 mensen ze hebben op een wereld.
Met hernandos ook dat is teminste leuk. Het is geen overpowed wapen, je komt er moeilijk aan. En als je hem hebt kunnen andere nog wel winnen van je.. ( goed gemaakt dus )..

Maar ik weet niet wat de sleutels nu voor;n zin hebben, maar ik denk neit dat eht beter kan dan Wyat's Buntline...

Maar goed het plezier van het ontdekken is hierdoor weg. je weet hoe je het kan krijgen en direct ook nog eens het beste wapen van eht spel. Elke mysteries van elk wapen is ontraveld ( er zijn wel andere mogelijkheden, maar dit is veel makkelijker ). Natuurlijk is het moeilijk aan zo;n gevecht mee doen, maar het is makkelijker dan deel 1 vinden ;).
 
Heel leuk allemaal dat je nu alle wapens kan vinden, maar het spel word er echt niet leuker van hoor. Belle Starr's deringer heeft al het spel overhoop gegooigd, want nu sla je gewoon wat wapens over. Je gaat sneller KO als laag gelvl'de omdat er dan al van deze wapens zijn..

EN nu komen al deze wapens... Dat begrijp je dan soms echt niet waarom ze het zo gemakkelijk hebben gemaakt. Zo horen die goede wapens gewoon ZOOO moeilijk te maken dat er maar 10 mensen ze hebben op een wereld.
Met hernandos ook dat is teminste leuk. Het is geen overpowed wapen, je komt er moeilijk aan. En als je hem hebt kunnen andere nog wel winnen van je.. ( goed gemaakt dus )..

Maar ik weet niet wat de sleutels nu voor;n zin hebben, maar ik denk neit dat eht beter kan dan Wyat's Buntline...

Maar goed het plezier van het ontdekken is hierdoor weg. je weet hoe je het kan krijgen en direct ook nog eens het beste wapen van eht spel. Elke mysteries van elk wapen is ontraveld ( er zijn wel andere mogelijkheden, maar dit is veel makkelijker ). Natuurlijk is het moeilijk aan zo;n gevecht mee doen, maar het is makkelijker dan deel 1 vinden ;).

tja, eigenlik vind ik het ook best jammer dat deze wapens zo verkregen moeten worden ( met fortgevecht). maarja, nu het zo moet zal ik het toch wel gaan doen... Want zulke wapens zijn toch wel nice:eek:
 

DeletedUser

tja, eigenlik vind ik het ook best jammer dat deze wapens zo verkregen moeten worden ( met fortgevecht). maarja, nu het zo moet zal ik het toch wel gaan doen... Want zulke wapens zijn toch wel nice:eek:

Dat is waar, Ik ga ze natuurlijk zelf ook zoeken ;), Alleen als ik kon kiezen tussen een wereld met alle Edele Wapens of een wereld zonder met alleen Drakes vooralder, Bowies mes, En al die dingen die je bij postkoets overvallen enzo kunt vinden + hernandos natuurlijk...

Dan wist ik het wel hoor.. Mijn mening is dan ook dat diot eht spel verpest!!!!! :mad:
 
Bovenaan