• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Poolse vondsten

DeletedUser

Uiteraard wil ik meedoen op W2, alleen kan ik zelf niets organiseren vanwege examens...

Je hoeft overigens geen fakes enz te doen, gewoon zorgen voor 50 + 42 deelnemers die je kan vertrouwen zou moeten volstaan...

Als iemand zich geroepen voelt de organisatie op zich te nemen kan deze misschien best wat potentiële deelnemers contacteren... :)
 

DeletedUser4130

Ik wil best mee organiseren :)
Ben nu een lijst aan het maken van mogelijke deelnemers.
Enkel heb ik ook examenperiode, dus graag had ik nog iemand om me te helpen, voor moest ik even de tijd niet hebben.
 

DeletedUser

in een week zal ik niet veel kunnen doen :(

92 spelers zal moeilijk worden..
 

DeletedUser4130

Wat doen we met al deze spelers met lvl 10- ?
Lijkt me sterk dat deze aan genoeg geld komen, tenzij het heel lang duurt.
Ik zal ook wel ff bezig zijn, maar das voor de tweede keer denk ik.
(zijn veel spelers met reeds veel geld, die gaan best eerst KO)
Nog een vraag: iemand een idee voor communicatie ? Eventueel een extern forum ofzo, want via pm is dit niet echt te doen... :p
 

DeletedUser

in een week zal ik niet veel kunnen doen :(

92 spelers zal moeilijk worden..

Inderdaad. Ik denk niet dat je dat gaat lukken, behalve als je 1 gevecht doet. Ik denk dat er dan genoeg andere spelers meedoen :p

Wat doen we met al deze spelers met lvl 10- ?
Lijkt me sterk dat deze aan genoeg geld komen, tenzij het heel lang duurt.
Ik zal ook wel ff bezig zijn, maar das voor de tweede keer denk ik.
(zijn veel spelers met reeds veel geld, die gaan best eerst KO)
Nog een vraag: iemand een idee voor communicatie ? Eventueel een extern forum ofzo, want via pm is dit niet echt te doen... :p

Lvl 10- spelers kunnen niet eens meedoen. Dat kan volgens mij pas vanaf lvl 13.
 

DeletedUser4130

Oké, dan doen deze dus niet mee.
Lijkt me trouwens handigst om aanvallers KO te laten gaan, als die zich zeer verspreid opstellen zal dit niet lang duren :)
Alhoewel ik denk dat we dan geen middel meer hebben tegen ongewenst deelnemers/profiteurs
 

DeletedUser

ik zou zeggen

max 20 deelnemers (liefst 10)



gewoon veel fake fortgevechten oprichten daarvoor
 

DeletedUser

Oké, dan doen deze dus niet mee.
Lijkt me trouwens handigst om aanvallers KO te laten gaan, als die zich zeer verspreid opstellen zal dit niet lang duren :)
Alhoewel ik denk dat we dan geen middel meer hebben tegen ongewenst deelnemers/profiteurs

Als je een lijst maakt, kun je wel zien wie daar niet bijhoort. Die moeten dan natuurlijk eerst KO. En veel fake-gevechten zoals ik al eerder zei.
 

DeletedUser4130

Ik ben ingame aan een lijst bezig :)
@ Marinator: doe jij ook mee ?
 

DeletedUser5512

Ik ben ingame aan een lijst bezig :)
@ Marinator: doe jij ook mee ?

schrijf mij maar in:), laten we proberen dat iedereen minstens 3000 meeneemt naar een klein fort en dan mag je daarna proberen te overleven :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik op w1, 2, 3 en 5. Op w4 en 6 krijg ik dat geld niet voor elkaar. 5000 dollar lijkt mij wel genoeg om mee te nemen.
 

DeletedUser

Ik op elke wereld :p Maar w5,6,7 daar loopt het geld nog niet zo snel binnen dus liever de andere ;p
 

DeletedUser

Ik ben beschikbaar op w1 en w2. Onafhankelijk van het verplichte bedrag.

Grz,
Calvino
 
Bovenaan