• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Poolse vondsten

tja, de sleutels zijn nu eigenlijk ook een beetje zinloos geworden... En het meest tegenstrijdige met de sleutel en edele wapens bij fortgevechten is nog wel dat de derde sleutel ook op deze manier bij een fortgevecht is gevonden:eek:
 

DeletedUser

tja, de sleutels zijn nu eigenlijk ook een beetje zinloos geworden... En het meest tegenstrijdige met de sleutel en edele wapens bij fortgevechten is nog wel dat de derde sleutel ook op deze manier bij een fortgevecht is gevonden:eek:

Maar we weten nog steeds niet wat je er van krijgt, hè ;) Wie weet is het een edel fortwapen :p
 

DeletedUser

tja, de sleutels zijn nu eigenlijk ook een beetje zinloos geworden... En het meest tegenstrijdige met de sleutel en edele wapens bij fortgevechten is nog wel dat de derde sleutel ook op deze manier bij een fortgevecht is gevonden:eek:

JA en ongeveer dezelfde waarde als Wyat's Earl Buntline. Dat is natuurlijk erg onlogisch.
Tenzij de 3de sleutel een heel ander iets krijgt maar ik denk Billy's PEacemeaker ofzo, maar geef mijn dan Wyat's Earl Buntline :p

Maar we weten nog steeds niet wat je er van krijgt, hè ;) Wie weet is het een edel fortwapen :p

Die meot je dus hebben in W4 :p, maar dat zou wel leuk zijn ja, maar alsnog duelleren word er neit leuker op ;) ( niet door dat fortwapen )
 

DeletedUser1053

Heel leuk allemaal dat je nu alle wapens kan vinden, maar het spel word er echt niet leuker van hoor. Belle Starr's deringer heeft al het spel overhoop gegooigd, want nu sla je gewoon wat wapens over. Je gaat sneller KO als laag gelvl'de omdat er dan al van deze wapens zijn..

EN nu komen al deze wapens... Dat begrijp je dan soms echt niet waarom ze het zo gemakkelijk hebben gemaakt. Zo horen die goede wapens gewoon ZOOO moeilijk te maken dat er maar 10 mensen ze hebben op een wereld.
Met hernandos ook dat is teminste leuk. Het is geen overpowed wapen, je komt er moeilijk aan. En als je hem hebt kunnen andere nog wel winnen van je.. ( goed gemaakt dus )..

Maar ik weet niet wat de sleutels nu voor;n zin hebben, maar ik denk neit dat eht beter kan dan Wyat's Buntline...

Maar goed het plezier van het ontdekken is hierdoor weg. je weet hoe je het kan krijgen en direct ook nog eens het beste wapen van eht spel. Elke mysteries van elk wapen is ontraveld ( er zijn wel andere mogelijkheden, maar dit is veel makkelijker ). Natuurlijk is het moeilijk aan zo;n gevecht mee doen, maar het is makkelijker dan deel 1 vinden ;).

Je weet niet hoe groot de kans is om zo'n wapen te vinden. En als deze wapens er te veel komen en het spel hiermee uit balans raakt, is het nog vrij simpel voor de ontwikkelaars om de kans om zo'n wapen te vinden gewoon veel kleiner te maken. :)

Voor de sleutels krijg je trouwens Youngers Revolver, dat is 99% zeker. Het verhaal van Cole Younger past namelijk bij alle aanwijzingen.
 

DeletedUser

Nou nou, er zou iets van gelijke waarde tegenover staan als je de sleutel niet vind. Wie weet is het wel een nog beter wapen of een edel fortwapen. Ik zou juist nu zo'n sleutel willen hebben en ze als eerste alle drie hebben...
 

DeletedUser

Ik weet niet of ik dat nou precies klopt, maar ik hoorde 18 aanvallers en 22 verdedigers bij het fort.
Nou er zijn 6 edele wapens gevonden, Dat is toch sowieso wel een grote kans of niet ( weet neit hoeveel er nou precies overbleven )
 

DeletedUser

ik kan op w3 ook mee doen, dus als iemand zin heeft het er te organiseren ... :p

verder kan ik ook nog meedoen op w5.
 

DeletedUser

Ik weet niet of ik dat nou precies klopt, maar ik hoorde 18 aanvallers en 22 verdedigers bij het fort.
Nou er zijn 6 edele wapens gevonden, Dat is toch sowieso wel een grote kans of niet ( weet neit hoeveel er nou precies overbleven )

Er waren er 15 overgebleven en er waren 4 edele wapens gevonden. Die andere 2 waren geen wapens.
 

DeletedUser

Nou 15 overgebleven mensen 5 Edele Wapens . Dat is toch wel een kans van 1/3 op een edele wapen ;). EN natuurlijk ook kans op die sleutel

No1
bron.jpg

No2
1qeqm5cvmixu.bmp

No3
lootrh.png

No4
22446824018804655384.jpg

No5
73859299892273243939.jpg
 

DeletedUser

Nou 15 overgebleven mensen 5 Edele Wapens . Dat is toch wel een kans van 1/3 op een edele wapen ;). EN natuurlijk ook kans op die sleutel

No5
73859299892273243939.jpg

Deze was bij een eerder fortgevecht gevonden.

Een edel fortwapen zou zeker wel fijn zijn op wereld 4 :D
 

DeletedUser

ik kan op wereld 2 wel meedoen. En op 5 misschien ook, dan ga ik een tijdje olie boren.
 

DeletedUser

Op W1 wil ik wejl meedoen (als supermario13 in dat geval) heb daar ook wel wat geld. Op de andere werelden zal ik eerst wat moeten sparen. Ik vind het trouwens geen probleem op K.O. te gaan...
 

DeletedUser

3 dagen op vakantie en ik zie dit :eek:

Ik zal dan ook maar eventjes mijn mening over deze dingen geven. Persoonlijk vind ik dat dit niet kan. Dit is veel te makkelijk om er aan te komen en wat is er nu aan als 300 mensen zo'n wapen bezitten. De devs zullen nu ook wel met nieuwe wapens moeten komen, willen ze nog iets speciaals hebben, want nu is het er allemaal uit. Ook sleutel nummer 3, iets heel speciaals waarvan iedereen dacht dat je een ultiem wapen zou krijgen als je ze alle 3 had, maar wat blijkt nu. Je kan een beter wapen vinden bij fortgevechten. Erg dom dus. Voor wie het vindt ontzettend leuk, maar voor andere wordt het vervelend.
 

DeletedUser

3 dagen op vakantie en ik zie dit :eek:

Ik zal dan ook maar eventjes mijn mening over deze dingen geven. Persoonlijk vind ik dat dit niet kan. Dit is veel te makkelijk om er aan te komen en wat is er nu aan als 300 mensen zo'n wapen bezitten. De devs zullen nu ook wel met nieuwe wapens moeten komen, willen ze nog iets speciaals hebben, want nu is het er allemaal uit. Ook sleutel nummer 3, iets heel speciaals waarvan iedereen dacht dat je een ultiem wapen zou krijgen als je ze alle 3 had, maar wat blijkt nu. Je kan een beter wapen vinden bij fortgevechten. Erg dom dus. Voor wie het vindt ontzettend leuk, maar voor andere wordt het vervelend.

Ik stem met je in.. Dit maakt het veeeel te makkelijk, maarja als iedereen het kan, ga ik het natuurlijk ook doen anders blijf je achter:rolleyes:
 

DeletedUser

Ik stem met je in.. Dit maakt het veeeel te makkelijk, maarja als iedereen het kan, ga ik het natuurlijk ook doen anders blijf je achter:rolleyes:

Ik ben het daar ook mee eens. Het begon al met Belle Starrs deringer die véél te makkelijk te krijgen is.
 
De quest van belle stars deringer word bij de volgende update verwijdert/verandert. Dus dat probleem is sowieso al opgelost:p Maar ik vind het ook jammer dat je zulke goede wapens zo makkelijk kan vinden..
 

DeletedUser

Ik ben het daar ook mee eens. Het begon al met Belle Starrs deringer die véél te makkelijk te krijgen is.

Belle starrs deringer was niet te makkelijk te verkrijgen. Ze hebben hem gewoon verraden en daardoor weet iedereen het nu. Als ze nou geen hints hadden gegeven, zou je hem dan ook gevonden hebben? Dan zou nog geen 1% hem hebben.
 
Bovenaan