• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Onderling stadsforum

DeletedUser

Zoek dan betere fortleiders he :rolleyes:
Nou jij denkt dat 862-100 kunnen winnen amai.
 

DeletedUser

En ik zeg ook nog een ding:

Forum is naar leidersforum verkast, en morgen misschien weg. Voel je vrij om een nieuw forum op te richten, maar ik ga me er niet meer aan wagen het te onderhouden.
Een ding trouwens, weet waar aan je begint.


graag een slotje :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11811

Chunky, level 59 van UC Phoenix (40) Citeren
Ik meen het, hoe vaak moet ik het nog zeggen? Dit is gewoon een eenmalige actie om torenhoog 20.000 punten aftenemen, en een hoop steden hun forten weer terug te geven.. Maar je kan het anders ook gewoon meteen zeggen hoor, als je er voor bent dat steden forten afpakken, omdat je 2e stad, en ze dan gigantisch uit te dagen door namen te zetten als 'Out Of Sight, Army Did Fall, Fort Fanta Zicht.
Maar goed. Als jullie zo graag Wereld 8 willen verpesten laten verpesten, ga gerust zo door
En voor degene die niet op w1 speelde:
VSW is een hele grote stedengroep, zeker 70% van de top 50 zit in VSW. The NewRosa staat dik eerste, en heeft ook het record van meeste stadspunten etc. dat wil ik hier niet ook laten gebeuren.



Wohohooooo, rustig aan man, keep smiling ;)

In de plaats van ons te zitten zwart maken bij de andere steden zou je beter zelf eens met deftige plannen voor de dag komen
Zoek je een paar sterke steden uit waar je denkt goed mee te kunnen samenwerken en richt een goed georganiseerde BG op (niet met 15 steden wel te verstaan)
Zorg dat je een degelijke fortleiding hebt met een goeie aanpak en organisatie.
En zorg vanuit die organisatie voor de nodige tegenstand voor ons.

En als je altijd zot zal komen als er een stad eens een fortje kwijt is zal je niet anders doen dan zot zijn, want dat is nu eenmaal het spel. Soms worden forten gewonnen en soms worden die verloren, denk je mss dat wij nooit een fort zullen verliezen?

Wat betreft de namen laten we altijd onze leden kiezen, en het meest ludieke voorstel is de nieuwe fortnaam, er mag toch wel eens een grapje inzitten zeker, je moet dat niet direct als uitdagend zien hoor ;)

En de vergelijking met w1 mag je absoluut niet maken vind ik, die mannen van VSW hebben daar massas veel steden, bij mijn weten zijn wij nog altijd maar met 2 steden
We hebben nog altijd niets van BGs, dus ik vind dat je niet te klagen hebt

Nuja, ik hoop dat je u eigen conclusies kan trekken en beginnen aan een eigen initiatief zoals wij dat gedaan hebben, dat zal veel efficiënter werken en dat zal tenminste zorgen voor een spannende wereld. Als er zo’n 4 groepen kunnen komen kan het hier heel gezellig gaan worden, en dat is toch de bedoeling voor iedereen zeker.
Meer had ik daar niet over te zeggen, srr voor de lange tekst maar ik kon niet aanvaarden dat mijn stad zomaar aangevallen werd zonder erop te reageren.
 

DeletedUser

ik zal ook even reageren wat ik denk over torenhoog en mijlendiep. :) ik vind het leuke, en goedgeoragniseerde steden, met erg veel goede spelers en goede leiding.

als je mij vraagt een beetje te veel, de goede spelers van alle werelden worden vriendjes, en komen steeds meer bij elkaar in de steden. en nu zie je op deze wereld dat bijv. torenhoog uit bijna alleen maar ervaren en sterke spelers bestaat. nu is dit natuurlijk heel slim, maar je ziet hierdoor wel dat bij welk fortgevecht ook, de kant van torenhoog en mijlendiep altijd wint ... ik vind zelf dat deze 2 steden dan een te grote invloed hebben op de wereld, al heb ik niets tegen hun en de leiding. ik weet oook niet eens of er nu nog wat aan te doen is, maar ik denk dat het wel een les is voor de volgende wereld. begin niet steeds weer een stad met dezelfde leden + ervarenere, en probeer gewoon is wat nieuws uit met veel onbekenden ofzo :p

maarja, dit is hoe ik het tot nu toe bekijk, misschien dat anderen er wel heeel anders over denken :p
 

DeletedUser11811

hmmm, je hebt daar wel gedeeltelijk gelijk in, maar ook weer niet hoor
per stad zitten er toch wel een 15-tal leden die relatief weinig ervaring hebben op the west
mensen die we moeten uitleggen hoe een fortgevecht werkt en dergelijke
natuurlijk is die groep veel beperkter dan bij andere steden

maar bij ons zitten ze ook aan de bron en leren ze heel rap nieuwe dingetjes bij hé
ervaring zat in onze steden waar ze dingen van kunnen opsteken
dit moeten jullie ook proberen, zoveel mogelijk tips doorgeven ;)
 

DeletedUser

Haal nu eens dat bord voor je hoofd weg en kijk naar de feiten: Torenhoog en Mijlendiep winnen alles.
En als je alles wint, krijg je waarover jullie op de andere werelden het meest zeuren: wereldoverheersing.
Overal worden reddingsacties opgezet door te gaan goochelen met BG's, maar op deze wereld blijven jullie blind en vinden het wel best zo.
Ik heb nog niemand gehoord van Torenhoog en/of Mijlendiep die zich ook zorgen maakt, en dat maakt (hoe grappig dit zinnetje in de kroeg ook zou klinken) mij zorgen!
Torenhoog gaat deze wereld overheersen, dat is voor iedereen wel duidelijk, dus, in navolging van andere werelden, doe er in vredesnaam iets aan!
Torenhoog wijst elke communicatievorm af, dus moet het maar zo.
Kiezen of delen, niet gaan VSW-en.
 

DeletedUser11811

blijkbaar snappen jullie dit helemaal niet, hoe kunnen wij een wereld gaan overheersen, we zijn amper met 2 steden !!!!!!!!
het is toch niet omdat we nu even voor zitten dat dit voor de rest van de wereld zo zal zijn.
richt een goed georganiseerde BG op met 4 goeie steden en je kan zo meedoen met ons.

En vanwaar die vergelijking altijd komt met wereld 1 begrijp ik al helemaal niet, dat VSW overheersend is op w1 is helemaal correct, maar die hebben ook meer dan 20 steden :eek:

zie je het verschil tussen 2 en 20 dan niet?
Als jullie zo rap de moed opgeven om een sterk blok te vormen om de concurentie aan te gaan met TH en MD dan kunnen jullie beter stoppen en patience gaan spelen ofzo :o
 

DeletedUser

Slab, wees gerust.. de aanval gaat niet door.. En btw, je hebt er zelf voor gekozen niet te joinen op het stadsforum, wat waarscheinlijk zsm verwijderd word, het is nu al naar Leiding-Only verkast.


blijkbaar snappen jullie dit helemaal niet, hoe kunnen wij een wereld gaan overheersen, we zijn amper met 2 steden !!!!!!!!
het is toch niet omdat we nu even voor zitten dat dit voor de rest van de wereld zo zal zijn.
richt een goed georganiseerde BG op met 4 goeie steden en je kan zo meedoen met ons.

Misschien ligt het aan mij, maar 15.000 punten voorlopen op nummer 2, binnen 65 dagen sinds de start van een server, noem ik overheersen, of ben ik nu gek?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Pfft mensen, begin me bijna te schamen voor m'n eigen stadsleiding...


Torenhoog en Mijlendiep zijn gewoon goed, om nu meteen compleet in paniek te raken en te roepen dat dit op VSW gaat lijken vind ik wel erg kort door de bocht. Prima dat je het niet op prijs stelt dat zij de wereld overheersen, maar kom op, hoeveel steden zijn het? Zeker niet genoeg om het meteen tot een massabondgenootschap te rekenen. Ik snap best dat mensen jaloers zijn dat ze met zo te zien maar 2 steden en bondgenoten behoorlijk hoog aan de top kunnen staan terwijl jullie zelf jullie uiterste best doen en nog niet verder komen dan plek 5, maar ga het dan niet meteen met VSW vergelijken, dat slaat werkelijk nergens op.

En persoonlijk vind ik het ook wel een redelijk zware belediging...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9914

Hehe..

En jullie denken dat die twee steden dat in hun uppie kunnen blijven trekken,echt niet!

Mensen ga eens een spel spelen,en begin niet meteen te zeggen dat het VSW word,want er zijn er genoeg die daar een stokje voor willen steken.

de wereld is nog Fris dus geef het de tijd,en mijn complimenten aan Torenhoog en mede stad ga zo door....

en mensen die blijven niet winnen iedereen is nog bezig met een opbouw fase.

Grtz
El-Garbo
 

DeletedUser

Vergelijk het nu niet met VSW jongens want Mijlenhoog en Torendiep hebben gewoon veel betere leiding en heel ervaren spelers. Als jullie massa aanvallen niet willen moet je dit niet roepen Chunky want met UC phoenix kun je toch ook wel wat uithalen als je goed leiderschap hebt en volgens mij zijn de leiders in jou stad voornamelijk spelers die nog nooit eerder een stad hebben geleid(the simmies en chunky dacht het wel de rest niet toch?) Ik zeg niet dat het een noob stad is maar als jullie de leiding beter aanpakken kan het toch ook wel anders worden misschien staat UC binnekort wel op een?
 

DeletedUser

volgens mij zijn de leiders in jou stad voornamelijk spelers die nog nooit eerder een stad hebben geleid

Nog nooit eerder een stad geleid?
Nu wordt ie leuk, moet je opletten:

Chunky: Schept nog steeds op dat hij rechterhand van Saffiria was :p
Nikitirana: V3, heb je wel eens van dat gehucht gehoord?
Wraakschaap: Nu, als er iemand standvastig en vol leiderschap overkomt is het deze mevrouw, heeft maar een paar berichten op ons stadsforum en niemand durft/kan daar iets tegenin brengen :D
Fates: Zegt niet bijzonder veel, maar aan het ledenbestand is te zien dat hij de lege ruimtes weer direct dichtgooit met nieuwe leden.
The Simmies: ja, hier weet ik dus het meest van, zoek dekking!
Je weet natuurlijk zelf ook dat ik op W1 gemeenteraad ben, op W3 burgemeester van No Mercy, op W5 burgemeester van Husavík I, op W6 gemeenteraadslid van TWK - Henk Baksteen, op W7 burgemeester van Dunorai, op W8 burgemeester van UC Phoenix.

Genoeg leiderschap en ervaring? Ik gok van wel ;)
 

Deleted User - 486404

Ik vind het jammer dat het onderlinge forum een reden is om verhitte discussies te voeren. Dit is vrij normaal lijkt mij, maar toch lijkt het mij mogelijk om een gedeeld forum over de hele wereld Arizona te houden zonder die discussies. Ik zou het ook jammer vinden als er in dit topic nu ruzie wordt gemaakt om welke steden zus en zo... Dit topic gaat over een onderling stadsforum.

Ik ben nog altijd voor zo een forum, ik wil dat desnoods zelf stichten en beheren mocht dit forum weg gaan. Ik zit niet in een grote stad, maar dit heeft als voordeel dat ik onpartijdig ben en mij minder snel laat gaan als speler in een grote stad die tegen andere grote steden concurreert. Wat normaal is, het is moeilijk onpartijdig te blijven als je als speler van een stad helemaal opgaat in The West. Mocht er interesse zijn zal ik dit op mij nemen, maar dan zullen de regels wel wat strenger zijn op dat forum zodat dit soort discussies niet voorkomen. Mocht het huidige forum toch nog doorgaan, dan zou ik ook voorstellen dat de regels betreft fortgevechten en duels posten op dat forum strenger worden, anders komt er ruzie van...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Nikita, wraakschaap en fates.

nikita is dus alleen maar burger bij v3 he?
wraakschaap denkt heel lang na over haar post daarom zijn deze ook zo lang en goed voorbereid.
Fates: wie wil er nu niet bij je in de stad als een moderator je een bericht stuurt?

En dan van saffiria was toch foutgelopen ofzo? Weet ik niet veel van maar veel mensen zeggen dat dat fout ging.
En ik zei toch dat ik jou een goede leider vond?
 

DeletedUser

wraakschaap denkt heel lang na over haar post daarom zijn deze ook zo lang en goed voorbereid.
Fates: wie wil er nu niet bij je in de stad als een moderator je een bericht stuurt?

Beter lang nadenken over een post dan in het wilde weg posten.;)

En wij rekruteren niet (meer) door mensen een PM te sturen, het gaat in omgekeerde richting.
 

DeletedUser

Nikita, wraakschaap en fates.

nikita is dus alleen maar burger bij v3 he?
wraakschaap denkt heel lang na over haar post daarom zijn deze ook zo lang en goed voorbereid.
Fates: wie wil er nu niet bij je in de stad als een moderator je een bericht stuurt?

En dan van saffiria was toch foutgelopen ofzo? Weet ik niet veel van maar veel mensen zeggen dat dat fout ging.
En ik zei toch dat ik jou een goede leider vond?

Zeg basdad, als je nog een keer iemand probeert af te kraken, begin dan eerst bij jezelf.

Geen ervaring met v3, speel enkel nog op Arizona
Wraakschaap, Mag dan wel lang nadenken over haar post, ze blijven dan ook nog steeds ijzersterk, en ik mag dan ook blij zijn dat wraakschaap in onze stad zit als stadsoprichter.
Fates: Mensen sturen hem een telegram, en btw, niet iedereen wil in een stad als een mod een bericht sturen, noobs iig wel, maar de wat ervaren spelers zouden toch echt eerst naar de kwaliteiten van de stad kijken, zie MrMM, hij is ook mod, en in The Capital is ook geen stad met 50 leden.

En btw, W1 is niet mn enige ervaring met leiding.. even op een rijtje:
Gemeenteraad Cheyenne/Apache stedenverbond, w1
Samen met tijgerke een van de mede oprichters van KS (Kansas City, w5 meen ik) Ik heb enkel toen hun verlaten door onenigheid met Tijgerke.
Stadsoprichter The East, w5, Wat nu Old West heet, geloof ik.
Op w6, OK Corral HQ, gemeenteraad, en later The New Ego, samen met The Stetson stadsoprichter
En dan nog te zwijgen over w1, met Saffiria, waar ik overigens gemeenteraad was van Guardian Village (opgeheven).

Eigenlijk op iedere wereld waar ik speelde.. ben ik wel een stadsoprichter geweest, MUV van Wereld 3, waar ik nu level 5 ben, door inlog bonussen, maar die wereld was puur ter controle van het KO toernooi, en op de beta ben ik ook een burger, puur omdat ik daar niet meer zo vaak online kom etc.

Dus ik heb in 2 jaartjes het nodige mee gemaakt.

Dus kom nou niet dat we geen ervaren leiders hebben.

Maar goed, Nu weer ontopic :)

Forum Arizona is weer online gezet, Torenhoog, Mijlendiep en Hobbyhoekje zijn weer uitgenodigd. Ik zou graag torenhoog en mijlendiep graag zien willen verschijnen, desnoods op proef, weggaan kan altijd nog.
Op het forum vind je meer informatie qua richtlijnen, massale fort gevecht topics zullen niet meer worden gemaakt, door mij althans.

Als het aan mij lag, was het topic nu weg, maar andere mensen vonden het erg nuttig, dus ik ga het nog 1x proberen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan