• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Onderling stadsforum

DeletedUser8307

Als het vooral een spamforum is zie ik het ook niet zo zitten. ;)
 

DeletedUser

Topic is gestart. top 50 is uitgenodigt, morgen ga ik verder :p

Topic heet Forum Arizona
 

DeletedUser

kan je mijn stad ook even doen?
De Ezel. zal aan komende week 20 leden hebben
 

DeletedUser

Leuk idee Chunky, heb zelf ook met dat idee rondgelopen voor W3, maar vond het te veel werk (moet het dan ook gaan bijhouden, heb het al druk genoeg :p).
Ik zal op dit Forum Arizona wel op spam gaan letten, als ik het toevallig zie.;)
 

DeletedUser11811

Ik heb een poll geplaatst op ons forum om de leden te vragen of ze het een goed idee vinden of niet
en de uitslag was redelijk negatief :D

wij (torenhoog en mijlendiep) zullen de uitnoding dus niet accepteren

veel succes nog met jullie forum :p
 

DeletedUser

Ik heb een poll geplaatst op ons forum om de leden te vragen of ze het een goed idee vinden of niet
en de uitslag was redelijk negatief :D

wij (torenhoog en mijlendiep) zullen de uitnoding dus niet accepteren

veel succes nog met jullie forum :p

Jullie zijn wel de vreemde eend in de bijt he?
Had verwacht dat bijna iedereen er toch wel positief tegenover stond, wat is het bezwaar eigenlijk (als ik vragen mag)?
 

DeletedUser

Jullie zijn wel de vreemde eend in de bijt he?
Had verwacht dat bijna iedereen er toch wel positief tegenover stond, wat is het bezwaar eigenlijk (als ik vragen mag)?

de denk de spam. aangezien ze veel ervaren leden hebben zal het forum daar al vol genoeg staan denk ik:)
 

DeletedUser11811

Jullie zijn wel de vreemde eend in de bijt he?
Had verwacht dat bijna iedereen er toch wel positief tegenover stond, wat is het bezwaar eigenlijk (als ik vragen mag)?

zo speciaal zijn we nochtans niet hoor :D

er zijn verschillende redenen die opgegeven zijn waarom ze het forum niet willen, onder meer spam
ik heb er bv nog geen regels over zien verschijnen wat er op mag en wat niet, zo vind ik het bv niet kunnen dat daar duels worden opgezet omdat andere mensen dan je stats weten en je ook rap gaan komen aanvallen

ze vinden onze forum al actief genoeg zonder dat er een extra bijkomt
sommige denken dat er teveel nutteloze discussies zullen opstaan wat de ergernis alleen maar vergroot, terwijl wij ons best doen om het zo aangenaam mogelijk te maken

we hebben ook geen BGs voor het ogenblik dus sommige zien er het nut niet van in om een forum te hebben met andere steden.

dat waren zo een beetje de reacties die gegeven waren
ikzelf was er persoonlijk niet tegen op voorwaarde dat er wat regels zijn voor het forum wat erop mag en wat niet
ik denk dat het wel gezellig kan zijn als er een aantal leuke mensen opzitten om wat te praten over allianties en fortgevechten
maar de stadsleden dachten daar duidelijk anders over, en aangezien die bij ons ook iets te zeggen hebben is de keuze rap gemaakt :D
 

DeletedUser

Ik kan je melden dat Chunky en ik vooralsnog als "mods" op dat forum zitten, topics waar niet langer op gereageerd wordt worden verwijderd.
Het Duels topic daar wordt nog naar gekeken, maar wordt naar alle waarschijnlijkheid verwijderd (er waren meer klachten, die kun je overigens bij mij deponeren, over het Duels topic).
De topics waar wél actief op gereageerd wordt zullen niet veel groter worden dan 10 pagina's, dan worden uit de eerste 5 pagina's nutteloze berichten verwijderd (bijna alles dus).

Stel er is een spammer, dan wordt de stadsleiding hierop aangesproken.
Gebeurt het nog eens dan zullen er straffen volgen (lees: je zult uit Forum Arizona gegooid worden).

Het nut:
Je kunt over opdrachten discussiëren, maar ook over dingen die enkel over die wereld gaan.
Daarnaast worden er lossere regels gehanteerd dan op dit forum.

Heb je verder nog vragen?
 

DeletedUser11811

ik heb daar niet direct vragen over hoor
ons zal je wss niet meer over de streep krijgen, de leden waren redelijk duidelijk in de poll (ongeveer 80% was tegen) dusja :D

ik vind het wel een leuk initiatief en wie weet komen we later nog, we zien wel :)
 

DeletedUser10988

FD houdt ook voorlopig af.
Beetje om dezelfde redenen als Slab al terecht opmerkte.

Misschien later nog, ik kan natuurlijk niet in de toekomst kijken maar voorlopig niet.
 

DeletedUser

zo speciaal zijn we nochtans niet hoor :D

er zijn verschillende redenen die opgegeven zijn waarom ze het forum niet willen, onder meer spam
ik heb er bv nog geen regels over zien verschijnen wat er op mag en wat niet, zo vind ik het bv niet kunnen dat daar duels worden opgezet omdat andere mensen dan je stats weten en je ook rap gaan komen aanvallen

ze vinden onze forum al actief genoeg zonder dat er een extra bijkomt
sommige denken dat er teveel nutteloze discussies zullen opstaan wat de ergernis alleen maar vergroot, terwijl wij ons best doen om het zo aangenaam mogelijk te maken

we hebben ook geen BGs voor het ogenblik dus sommige zien er het nut niet van in om een forum te hebben met andere steden.

dat waren zo een beetje de reacties die gegeven waren
ikzelf was er persoonlijk niet tegen op voorwaarde dat er wat regels zijn voor het forum wat erop mag en wat niet
ik denk dat het wel gezellig kan zijn als er een aantal leuke mensen opzitten om wat te praten over allianties en fortgevechten
maar de stadsleden dachten daar duidelijk anders over, en aangezien die bij ons ook iets te zeggen hebben is de keuze rap gemaakt :D

Heb je ooit een keer het duel forum op dit forum gezien? Ik zie het probleem niet hoor :)

Maar goed, Als jullie er niet zijn, is dit wel het ideale forum om een complot tegen jullie te smeden :) Dus kom vooral niet :)
 

DeletedUser11811

Heb je ooit een keer het duel forum op dit forum gezien? Ik zie het probleem niet hoor :)

Maar goed, Als jullie er niet zijn, is dit wel het ideale forum om een complot tegen jullie te smeden :) Dus kom vooral niet :)

gelukkig komt binnenkort update 1.29

weten we direct al op wie zijn kop we een premie moeten zetten :D
 

DeletedUser

Graag zelfs.. leg me regelmatig zelf KO.. dus kom maar op :)

Ben ik weer 48 uur van jullie af, en hoef ik niet te vrezen voor me geld wat op de bank staat :)

Ontopic:

The Simmies is tevens ook een aanspreekpunt geworden, als ie dat al niet was ^^ hij kan je nu ook uitnodigen.
 
Bovenaan