• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Onderling stadsforum

DeletedUser

Misschien 'handig' om een gedeeld forum te maken over heel Arizona heen, ik bedoel dus dat iedere stad dan uitgenodigt word, en zo quest besproken, duels gepost kunnen worden, of gewoon simpel weg te spammen ,etc, etc, net zoals het Dev forum/Quest forum op beta..

Als jullie het zien zitten wil ik wel het forum maken en onderhouden :)

Natuurlijk nodig ik alleen de grote steden eerst uit, zoveel mogelijk.. als die steden met 500 punten er ook bij willen moeten die stadsoprichters me maar een verzoek sturen :p

heb wel wat beters te doen dan 1101 steden uit te nodigen :p

28268i1.gif

 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ik denk dat hij bedoelt van de top 30 of top 50 niet dat je elke stad met 2 inwoners gaat toevoegen
 

DeletedUser

Top 400 lukt me anders ook wel hoor :p

Graag stemmen via de poll, wanneer hij is toegevoegd :p
 

DeletedUser

Klopt, en op Beta is Quest forum ook een erg groot succes.. en daar heb je ook een ander forum, zoals dit :)
 

DeletedUser

ik denk dat de top 75 wel genoeg is en als andere steden er ook in willen aanvragen bij jou
 

DeletedUser

leuk!
ik zou zeggen:
schrijf in game ook bericht naar de leider van groote steden. en nodig ze uit. stuur mij ook even een PM:)
stuur ik vanavond de naam van mijn nieuwe stad
 

DeletedUser

hmmmm
rang 85 4 inwoners
kom ik er weer niet in zeker:eek::eek::mad:


groetjes
dessie
 

DeletedUser4700

Maak maar aan hoor ;) Ik weet wel zeker dat er heel veel steden willen joinen .
 

DeletedUser11811

hmmm, geen idee eigenlijk wat ik ervan moet vinden
het heeft zijn voor en zijn nadelen

ik vind het wel goed voor de sfeer op de wereld en als extraatje, maar wij hebben al een zeer actief forum tussen onze 2 steden dus voor mij hoeft het niet bepaald

bovendien vrees ik ervoor dat dit de spanning van de opdrachten zal wegnemen, veel opdrachten en dergelijke zullen daar dan wss opkomen zodat niemand er nog zal zitten achter zoeken
net zoals BSD ook zeer rap bekend is gemaakt hier op het forum en iedereen het ondertussen ook al weet
dan is de lol er wat af

maar als je het start wil ik gerust mijn stadsleden de lol gunnen en dat forum accepteren :p

ik denk vooral dat het leuk kan zijn om te discussiëren over BGs en fortgevechten :D
 

DeletedUser

Ik ben het wel eens met slab the killer: het heeft zn voor en zn nadelen.

Een van de (nog niet genoemde) nadelen is dat waarschijnlijk altijd je forumbalkje geel is omdat er iets gezegd is, waardoor een hoop mensen het forum minder gaan lezen.
Zeker als er ook op gespamd gaat worden.
 

DeletedUser

oke,

ik heb er over na gedacht. maar ik vind wel dat het goed moet worden onderhouden. dat er geen spam komt etc. ook lijkt me het het leukst als er word gediscusiert over dingen als fortgevechten etc. maar niet opdrachten. want dat word zowieso een spam boel:)
 

DeletedUser

Ik vind het een leuk idee, maar ik vind wel zoals Leones zegt, dat iemand ervoor zorgt dat er geen spam komt.
 
Bovenaan