• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Onderling stadsforum

DeletedUser

xxxx vandaag om 09:36 uur
Nu gaan ze even op het forum Arizona plannen maken om tegen jullie te vechten, en dat noemen ze dan een openbaar forum!

Zielig ;)
Kreeg het van iemand (geen spion maar iemand met hersens)
 
Lag het aan mij dan was onze stad daar alweer uitgegaan. De oorspronkleijke bedoeling lijkt al lang voorbijgestreefd. Hier komen aleen maar problemen van.
 

DeletedUser4700

Chunky denkt dat hij makkelijk gaat winnen met zijn 800 mensen op dat forum :p Maar ik heb nog geeneen stad gehoord die al zeker wist dat ze UC zouden gaan helpen :p
 

DeletedUser

Chunky denkt DAT HIJ makkelijk gaat Winnen voldaan zijn 800 Mensen op DAT forum: p mare IK heb Nog geeneen Stad gehoord sterven al. Zeker wist DAT ZE UC zouden Gaan Helpen :p

Ik denk eerder dat wij in de verdedging gaan x]
 

DeletedUser

Menen ze echt dat 800 mensen van verschillende steden dit gaan doen ga nou niet massa aanvallen doen dat is laf chunky.
 

DeletedUser

Stadsoprichter] juriën, level 41 van Army of FortForce (48) Citeren
idd, als er iemand geen respect heeft en arrogant is zijn het de mensen uit torenhoog en mijlendiep dus ga hier niet lopen balken dat we respect voor hun moeten hebben..

Dit gaat erover ;)
 

DeletedUser

Misschien moeten jullie maar eens jullie 'spion/persoon met hersens' maar eens om het hele verhaal vragen.. Torenhoog gaat gewoon veelste hard, jullie lopen meer dan 20K aan punten voor op nummer 2.. ik wil het gewoon graag spannend houden op w8.

En inderdaad, jullie zijn 2 zeer sterke steden. Als Th/Mh aan een fort gevecht meedoen, zeker 75% kans van overwinning, als het niet 80 is.

Daarom meerdere forten tegelijk..

Maar ja, dat meld jullie persoon met hersens natuurlijk weer niet.

En natuurlijk wil ik ook bepaalde steden hun forten terug geven die torenhoog ze heeft afgetroffeld.
 

DeletedUser

Meld hij wel ;)
Alleen zet ik hier niet alles op.
En tjah moet je maar beter verdedigen bij fort sight konnen jullie winnen.
 

DeletedUser

Gallyman, ik heb me best gedaan, vind ik, alleen werd ik er in de 4e ronde uitgeknald, 18 regels, 10 missers en 8 raken, en kheb er zelf ook nog 1 ko geschoten.

Ook hadden we meer kans gehad als we eerder dan jullie de muur op gegaan waren, dan was het inderdaad wel gelukt. alleen heeft dit meer te maken dat de leider in de laatste 5 minuten opeens dacht, owhde leiding is er niet.. dan ga ik maar leiden, wat ik overigens niet de 1ste keer is, GunSight, misschien een andere leider opstellen die wat vaker online kan komen?
 

DeletedUser

Dat neemt niet weg dat jullie ons daarvoor moeten massaal aanvallen?
 

DeletedUser

Gemeenteraad] zedutch, level 34 van GunSight (47) Citeren
Het gaat me hier ook niet om onze positie als 2e stad van de wereld... GunSight is een duelstad, het is logisch dat die niet 1e staat, aangezien je daarvoor veel moet bouwen :p
Het gaat me hier om het feit dat ze, in tegenstelling tot wat Hannes beweert, al van in het begin van de wereld erg vuil spel spelen tegen ons (massa-aanvallen in het uur voor een fortgevecht is maar 1 van de vele voorbeelden), onze stad continu zwart proberen maken en dus zeker ook al meer dan eens onbeschofte dingen over ons of onze stad gezegd hebben.
En Fort Sight betekende wel wat prestige voor onze stad, dat kan ik niet ontkennen... Maar fortgevechten horen nu eenmaal bij het spel, dat besef en aanvaard ik. Het is logisch dat die nogal eens durven verwisselen van eigenaar... En ik heb er ook niets op tegen wanneer dit op een eerlijke manier gebeurt, en niet dmv het vuile spel dat torenhoog ondertussen al anderhalve maand hardnekkig volhoud!
Geschreven vandaag om 20:46 uur

Wat doen we vuil? Niks we veroveren EERLIJK forten dus ga niet zeuren.
 

DeletedUser

Gallyman, ik neem aan dat jullie niet vrijwillig 20.000 punten aan forten gaan weggeven? Zie ik jullie anders niet voor aan..

Dus ik zie geen andere mogelijkheid om w8 weer spannend om de 1ste plek te krijgen :p
 

DeletedUser

Massaal aanvallen is laf (wat ik van jullie verwacht had)
Als je het spannend wil maken vecht dan eerlijk 862-100 is niet spannend.
 

DeletedUser

Inderdaad, massaal aanvallen is laf, ben ik je het helemaal met je eens.. alleen zoals ik net al zij, ik neem aan dat jullie niet 20.000 punten aan fort wegdoen.. daarom is dit ook de enige mogelijkheid, en het gaat mij erom, het gevecht om de 1ste plek weer spannend maken, niet een fort gevecht spannend maken..

en btw

een fort gevecht tegen jullie is bijna nooit spannend, aangezien jullie toch bijna altijd winnen, als er 1 gevecht is
 
Bovenaan