• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuw Item / product in het spel!

DeletedUser11612

Even anders denken: Zijn die er überhaub wel geweest? Heb nog geen reactie gezien dat iemand ze zien staan heeft .. of ben ik fout? :)
 

DeletedUser4007

en wie loopt er nu rond met 2000 nuggets? :cool:

en dan ook nog 20 spelers
 

DeletedUser4763

Even anders denken: Zijn die er überhaub wel geweest? Heb nog geen reactie gezien dat iemand ze zien staan heeft .. of ben ik fout? :)

ook dat nog :hmf:

en wat Harres zegt hier hadden ze zo een mooie quest van kunnen maken , en dan desnoods dat iedereen maar iets moest kopen uit de shop van zo,n 100 of 200 nuggets en dat dan aan het einde van de quest iedereen dat velletje papier had gehad , dat had Inno waarschijnlijk nog meer opgeleverd ook dus echt snugger zijn ze ook niet :laugh:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8307

The newbie zal er met meer dan 2000 rondlopen. :p Zo zijn er genoeg hoor, spelers met duizenden nuggets... :) Je komt er volgens mij wel aan 20.

Achja, weer typisch: allerlei zaken aankondigen en de helft is er niet! :p
 

DeletedUser

Laten we er van uit gaan dat de dingen er nooit zijn geweest op .NL anders had je er echt wel iets van gemerkt.
 

DeletedUser8307

Laten we er van uit gaan dat de dingen er nooit zijn geweest op .NL anders had je er echt wel iets van gemerkt.

Tanais zei van wel? En hij/zij (?) zei het met zekerheid, dus ik denk wel dat we een modje kunnen geloven. :p
 

DeletedUser

Tanais zei van wel? En hij/zij (?) zei het met zekerheid, dus ik denk wel dat we een modje kunnen geloven. :p

Ja en dat zal hij vast gehoord hebben, dat geloof ik wel. Maar of het waar is wat degene tegen hem zei betwijfel ik.
 
Een overpowered item meer of minder, who cares.. liever maar 20 dan 200 van die dingen... Het spel is toch al verpest, dus dit maakt ook niet meer uit :p
 

DeletedUser

Een overpowered item meer of minder, who cares.. liever maar 20 dan 200 van die dingen... Het spel is toch al verpest, dus dit maakt ook niet meer uit :p

Daarom kunnen ze er beter nog maar even wat extra aan verdienen. Geld erin stoppen ze toch niet veel meer
 

Deleted User - 486404

Ik heb die vraag of het item wel beschikbaar was vandaag gesteld aan Marco en hij heeft gezegd dat die voorwerpen snel uitverkocht waren en dat het op dat moment geactiveerd was.

Ik weet zelf niet wanneer ze erop gestaan hebben en wie ze gekocht heeft... Ik zou het zelf ook graag weten. :unsure:
 

DeletedUser4007

Ik heb die vraag of het item wel beschikbaar was vandaag gesteld aan Marco en hij heeft gezegd dat die voorwerpen snel uitverkocht waren en dat het op dat moment geactiveerd was.

Ik weet zelf niet wanneer ze erop gestaan hebben en wie ze gekocht heeft... Ik zou het zelf ook graag weten. :unsure:

als marco dat zegt
dan kan marco ook een tijd noemen dat ze erop stonden:p
 

DeletedUser

goh...en de mensen zoals ik die vanochtend zijn gaan werken voor hun geld (!) hebben uberhaupt geen kans gehad...
 

DeletedUser

marco moet eens duidelijkheid gaan geven want dit is allemaal niet geloofwaardig! en erg misleidend
 
begin zo onderhand te geloven dat we weer eens te maken hebben met een grap van de modjes
net zoals toen met de godmode en edele wapens:hmf:
 

DeletedUser905

Ik heb die vraag of het item wel beschikbaar was vandaag gesteld aan Marco en hij heeft gezegd dat die voorwerpen snel uitverkocht waren en dat het op dat moment geactiveerd was.

Ik weet zelf niet wanneer ze erop gestaan hebben en wie ze gekocht heeft... Ik zou het zelf ook graag weten. :unsure:
Idem :) Wil t ook wel weten :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan