• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuw Item / product in het spel!

DeletedUser6405

Het was beter geweest als ze er een leuke moeilijke quest omheen hadden gebouwd, dan was het toegankelijk voor iedereen.
De mensen met minder te besteden kunnen fluiten naar dit voorwerp. Jammer.

15x1h5l.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 36202

Dat ben ik met je eens.

Moet ie echter wel beschikbaar worden, anders kan ik 'm nog niet kopen. Of hij is natuurlijk al overal uitverkocht... :p
 

DeletedUser

Dat ben ik met je eens.

Moet ie echter wel beschikbaar worden, anders kan ik 'm nog niet kopen. Of hij is natuurlijk al overal uitverkocht... :p

Ja ik heb er al 20 gekocht, ik wist niet dat je ze daarna niet meer kon kopen :unsure: sorry!
 
misleidend

ik vind het behoorlijk misleidend koop net goudnuggets om dit mooie item te kunnen kopen en niks te zien nu lees ik dat er maar 20 te koop waren had dat dan niet even gemeld kunnen worden???:mad:
mvg tazzy79
 

DeletedUser1448

amai zeg 20 noobs hebben 2000 nuggets uitgegeven aan dit overpowerde item. Is nu uitverkocht...
 

DeletedUser

ik vind het behoorlijk misleidend koop net goudnuggets om dit mooie item te kunnen kopen en niks te zien nu lees ik dat er maar 20 te koop waren had dat dan niet even gemeld kunnen worden???:mad:
mvg tazzy79

Wel 2000 nuggets bespaard daaraan he :p
 

Deleted User - 36202

Denk je nu echt dat ze zo'n goed item voor 200 nuggets zou verkopen? :p
 

Deleted User - 308552

Ik heb dit net gehoord:
De Onafhankelijkheidsverklaring kon wél in de shop verkregen worden, maar was binnen enkele minuten uitverkocht.
 

Deleted User - 308552

Van Marco, de items waren binnen enkele minuten uitverkocht. Er waren 20 per premiumwereld en 10 voor elke non-premiumwereld. Dezen waren allemaal binnen enkele minuten weg.
 

DeletedUser4763

geloof er niks van heb er nog niemand mee gezien :blink: , waneer kwamen ze dan in de shop ?
 
op dk zijn er kerels die 'm hebben ;)
als ze daar beschikbaar waren zullen ze een servertje met 6 keer meer spelers echt niet vergeten zijn hoor :p
 

DeletedUser

als dat zo is is dit wel heel erg waardeloos van inno
je ziet het staan koopt nuggets wacht tot 03 uur ziet niks gaat naar bed
bent veel online omdat je als actieve speler het wel wilt hebben
blijkt dat het al weg is mocht dit zo zijn denk ik dat ze veel spelers kwijt gaan raken want dit is dan de slechte reclame ooit
 
djo heeft 'n punt,
een heleboel mensen komen er nu achter hoe het voelt dat een ander beter kan zijn, terwijl hij dat niet hoort te zijn maar gwn rijk is en geluk had met 't moment dat-ie in de sjop keek.

dat kunnen we hen toch niet aandoen :(
 

DeletedUser

klopt ik ben rijk want ik ben gezond
geld is toch iets heel anders slimmerik
 
Bovenaan