• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuw Item / product in het spel!

DeletedUser13338

Mensen er komt een nieuw product in het spel!

onafhankelijkheidsverklaring

Deze heeft:
+5 Kracht
+5 Beweeglijkheid
+5 Handigheid
+10 Charisma

en HET IS EEN PRODUCT.

Niet normaal goed item.
 

DeletedUser

ok, toch heb ik nog altijd liever mijn kuierstok, als 120'er wil ik goed kunnen leunen :p
 

DeletedUser13338

Haha

Maar deze is echt zwaar relax dit item.

Kost wel 2000 goudnuggets, maar is het zeker wel waard voor de Hardcore spelers :D
 
kan je er eens op klikken met de shift-toets ingedrukt (en de chat open)?
dan verschijnt er een code. als je die naar hier kopieert en ik plak 'm in mijn chat kan ik het ook zien :p

nu we toch over zeldzame voorwerpen bezig zijn: de items die vroeger uit buffalo bills zadeltas kwamen zijn nu verkoopbaar geloof ik en je krijgt ze ook gewoon als je een acc aanmaakt (nog niet geprobeerd - aapjeham heeft me dat wijsgemaakt)
de inhoud is wel gewijzigd denk ik, dit dingetje zit er nu in denk ik: [item=873]
een lvl10 speler liep daar mee rond :p
 

DeletedUser

er is een nieuwe tas toegevoegd en of die voorwerpen verkoopbaar zijn weet ik niet hoor
 

DeletedUser13338

kan je er eens op klikken met de shift-toets ingedrukt (en de chat open)?
dan verschijnt er een code. als je die naar hier kopieert en ik plak 'm in mijn chat kan ik het ook zien :p

nu we toch over zeldzame voorwerpen bezig zijn: de items die vroeger uit buffalo bills zadeltas kwamen zijn nu verkoopbaar geloof ik en je krijgt ze ook gewoon als je een acc aanmaakt (nog niet geprobeerd - aapjeham heeft me dat wijsgemaakt)
de inhoud is wel gewijzigd denk ik, dit dingetje zit er nu in denk ik: [item=873]
een lvl10 speler liep daar mee rond :p

Het product onafhankelijkheidsverklaring heeft 10 seconde in de UP Shop gestaan en is toen weer weg gehaald. Ik heb heel snel geprobeerd om hem te kopen maar ik was te laat hij was al weg, En me nuggets waren ook weg xD.

Dus heb geen Shift kunnen doen :/
 

Deleted User - 308552

90% Dat het binnenkort via een of ander event te verkrijgen is (en hopelijk in beperkte mate :o)
 

DeletedUser13338

Ik heb hem gevonden!!

Ik zal ff een plaatje uploaden moment

rbbexi.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8307

2000 nuggets of munten? Dat is ook weer meer dan genoeg. :p Maar hoe kan je er aan geraken dan? Gaat het in de shop komen?
 
Bovenaan