• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuw Item / product in het spel!

DeletedUser

sorry ik weet dat ik soms te fanatiek ben
Maar dit is echt waardeloos wat hier gebeurt
Inno mag blij zijn dat er ingame goede contacten met elkaar zijn door chatten anders was ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel klaar met dit hypocriete gedoe
 

DeletedUser

anwoorden van Master in italic ..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mastadont Bekijk bericht
als marco dat zegt
dan kan marco ook een tijd noemen dat ze erop stonden
Geen idee of dit mogelijk is. Het zou denk ik in theorie mogelijk KUNNEN zijn. Mijn vermoeden is dat er een foutje in het systeem is geslopen waardoor er wel aangegeven staat dat het item geactiveerd is in de shop, maar dit niet het geval is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arctic Bekijk bericht
begin zo onderhand te geloven dat we weer eens te maken hebben met een grap van de modjes
net zoals toen met de godmode en edele wapens
De edele wapens was niks van de mods eh, dit was svcinc z'n eigen initiatief (en daar heb ik bij geholpen ). Heeft de community wel lang bezig en actief gehouden


Ik denk dat ook hier het belangrijkste medicijn geduld is. Zoals jullie zien valt het ook ons op dat er iets niet klopt, dit zijn we nu ant onderzoeken
 

DeletedUser

wereld 8 als mensen nog wat leuks willen stuur een tg want dit is de eerste wereld die er weer aangaat
 

DeletedUser

anwoorden van Master in italic ..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mastadont Bekijk bericht
als marco dat zegt
dan kan marco ook een tijd noemen dat ze erop stonden
Geen idee of dit mogelijk is. Het zou denk ik in theorie mogelijk KUNNEN zijn. Mijn vermoeden is dat er een foutje in het systeem is geslopen waardoor er wel aangegeven staat dat het item geactiveerd is in de shop, maar dit niet het geval is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arctic Bekijk bericht
begin zo onderhand te geloven dat we weer eens te maken hebben met een grap van de modjes
net zoals toen met de godmode en edele wapens
De edele wapens was niks van de mods eh, dit was svcinc z'n eigen initiatief (en daar heb ik bij geholpen ). Heeft de community wel lang bezig en actief gehouden


Ik denk dat ook hier het belangrijkste medicijn geduld is. Zoals jullie zien valt het ook ons op dat er iets niet klopt, dit zijn we nu ant onderzoeken
Haha jij baas! hypocriet gedoe dat je hiervoor teruggefloten wordt. Zul je zien dat ze jouw post straks ook aanpassen/verwijderen *censuurspeculatie*

sorry ik weet dat ik soms te fanatiek ben
Maar dit is echt waardeloos wat hier gebeurt
Inno mag blij zijn dat er ingame goede contacten met elkaar zijn door chatten anders was ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel klaar met dit hypocriete gedoe

ik ben pissed

Zwaar terecht DJ!
 

DeletedUser

mijn excusses mijn vrienden van the west zeggen dat ik mijn mond moet houden en moet gaan slapen maar ik wil alleen effe kwijt dat ik het hier totaal niet mee eens ben
sorry
welterusten
 

DeletedUser

mijn excusses mijn vrienden van the west zeggen dat ik mijn mond moet houden en moet gaan slapen maar ik wil alleen effe kwijt dat ik het hier totaal niet mee eens ben
sorry
welterusten

Maar van je hart geen moordkuil man! Tis gewoon te zot voor woorden
 

DeletedUser905

Beste spelers,

Bij deze verwijs ik jullie naar De Aankondiging (klik) van Marco.
Het bleek dus inderdaad een technische fout te zijn.

Voor de scherpe spelers onder ons (op dit uur :p) die gemerkt hadden dat ik een deel van mijn post verwijderd had:
Er was geen bewijs dat er een technische fout was en we waren nog bezig het te onderzoeken. Ik heb dus voor mijn beurt gesproken ;)

Mvg,
Master
 

DeletedUser

kijk master nu nog wakker en reageren daar hebben we tenminste wat aan
ik zal me proberen te gedragen
 

DeletedUser

jeuj wederom een technische faal, lang leve the west. Zijn iig ergens goed in
 

DeletedUser

eigenlijk, niemand heeft er echt baat bij, dus we hoeven zo een overpowerd item niet
 

DeletedUser

Ik wist het wel! Maar goed, ik vermoed dat ze er sowieso geen 10 op de oude werelden kwijtraken...:p
 
Bovenaan