• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Leukste W1 moment

DeletedUser10569

Toen ik een uitgebouwde spookstad had overgenomen en we er met bijna heel de stad naar toe zijn verhuist! :D
 

DeletedUser12132

Toen ik na 2 maanden mensen duelleren de magische grens van $10.000 gestolen had en 12 mensen had laten flauwvallen :p.
 

DeletedUser

Mijn leukste moment was toen een vriend van mij een erg goeie speler had wijsemaakt dat hij geheim agent was en zo hem als beschemer storter van de stad enz... had ingehuurt:cool:
 

DeletedUser3874

Zo ik heb hier net 20 posts verwijderd, als je zo gaat ruziemaken kan je het beter op een andere plek doen dan het openbaar forum. Zolang ik van beide heren geen screenshot gezien heb wil ik er hier dan ook niks meer over zien. En bij uitbreiding ook nog een report in het profiel op W1.

Zo stellen we makkelijk vast wie van beide heren/vrouwen het bij het rechte eind heeft.
 

DeletedUser8307

@ svcinc: Duelrapportjes zullen te laat zijn, vermits Stefan88 al een tijdje gebant is. De berichten van Lee Van Cleef zijn al verwijderd, van de ( eventuele ) duels die dan gebeurt zijn. Dan kan er niets meer bewezen worden, van de duels vroeger nog althans. :p

Nu kan dat weer wel bij 0ptimUs.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11612

Toen ik vandaag lvl 78 werd op w1 :D
392 vallen opzetten momenteel !
 

DeletedUser10745

toe ik sterk op de duelrang ben gestegen wegens gewonnen duels tegen stefan88
 

DeletedUser

Heb ik weer een aantal posts verwijderd. Ruzie maken doe je maar ergens anders. Dit is het 'leukste W1 moment' topic en niet 'Ik ben beter dan Stefan88' of 'Ik ben beter dan Lee Van Cleef' topic.
 

DeletedUser10745

Heb ik weer een aantal posts verwijderd. Ruzie maken doe je maar ergens anders. Dit is het 'leukste W1 moment' topic en niet 'Ik ben beter dan Stefan88' of 'Ik ben beter dan Lee Van Cleef' topic.

Ik geef je 100% gelijk. Maar het blijft mijn leukste moment van w1 omdat ik al spanningen had met hem (wat je wel al gemerkt hebt) op w3 en toen kon ik hem aan op w1. Dan begrijp je wel dat dit mijn leukste moment is.

groet
 

DeletedUser

Laat ik het zo formuleren:

Mijn leukste W1 moment is dat sinds ik Lee Van Cleef kan duelleren, ik hem als farm gebruik en per duel 600+ ervaring verdien zonder ooit van hem te verliezen. (of verloren te hebben) :D:p

of:

Dat ik straks met mijn nieuwe account ook weer bovenaan de duelranglijst sta!

(Nummer 1 duels geweest op W1, W2, W3 en W4 onder de naam Stefan88, na ban op W4 ook nog eens nummer 1 geweest met mijn broertjes account T.I.94 en binnen afzienbare tijd ook nummer 1 duels op W1 onder de naam 0ptimUs. Steek dat maar in je .... Lee !!)

Einde!! :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10745

Laat ik het zo formuleren:

Mijn leukste W1 moment is dat sinds ik Lee Van Cleef kan duelleren, ik hem als farm gebruik en per duel 600+ ervaring verdien zonder ooit van hem te verliezen. (of verloren te hebben) :D:p

of:

Dat ik straks met mijn nieuwe account ook weer bovenaan de duelranglijst sta!

(Nummer 1 duels geweest op W1, W2, W3 en W4 onder de naam Stefan88, na ban op W4 ook nog eens nummer 1 geweest met mijn broertjes account T.I.94 en binnen afzienbare tijd ook nummer 1 duels op W1 onder de naam 0ptimUs. Steek dat maar in je .... Lee !!)

Einde!! :p


kijk waarom toch altijd zulke reacties je verliest je geloofwaardigheid... ( als je die al had)


gelieve deze berichten terug te verwijderen mods

dank u
 

DeletedUser

Laat ik het zo formuleren:

Mijn leukste W1 moment is dat sinds ik Lee Van Cleef kan duelleren, ik hem als farm gebruik en per duel 600+ ervaring verdien zonder ooit van hem te verliezen. (of verloren te hebben) :D:p

of:

Dat ik straks met mijn nieuwe account ook weer bovenaan de duelranglijst sta!

(Nummer 1 duels geweest op W1, W2, W3 en W4 onder de naam Stefan88, na ban op W4 ook nog eens nummer 1 geweest met mijn broertjes account T.I.94 en binnen afzienbare tijd ook nummer 1 duels op W1 onder de naam 0ptimUs. Steek dat maar in je .... Lee !!)

Einde!! :p

Ik zie je vanzelf aankomen, over een jaartje ofzo.
 

DeletedUser1963

ik hou er niet van om met al die discussies mee te doen, maar in dit geval heeft Lee van cleef wel gelijk. een tijdje geleden had hij een duel op zijn profiel staan waarin hij toen het meeste Xp uit een duel had gehaald. volgens mij was dat 733. Dit was wel degelijk tegen stefan 88toen.
 

DeletedUser

Dat hij een duel op zijn profiel had staan klopt inderdaad, maar dat was een paint-plaatje dat hij had aangepast.
 

DeletedUser

deze discussie verpest dit hele topic, er zijn aan beide kanten geen bewijzen en allebei zeggen ze wat anders, waarom houden jullie er niet gewoon me op?:rolleyes:
 
Bovenaan