• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Leukste W1 moment

DeletedUser

Laatste waarschuwing!

Iedereen die nu nog begint over duels van 'Stefen88 (of 0ptimUs) en Lee van Cleef' mag zich aan iets verwachten. Het gaat hier over het leukste W1 moment.
 

DeletedUser

ik ben nog nooit door ze geduelleerd, mijn leukste w1 moment dus :D.

nee, dat was het eerste fortgevecht dat ik deed, als een kneusje natuurlijk.
dacht dat je mensen in de je gezichtsveld niet kon raken en mensen erbuiten wel :D
 

DeletedUser

Laatste waarschuwing!

Iedereen die nu nog begint over duels van 'Stefen88 (of 0ptimUs) en Lee van Cleef' mag zich aan iets verwachten. Het gaat hier over het leukste W1 moment.

Toen ik een aantal spelers kon verklappen dat Lee van Cleef een roemruchte Western acteur was ;)

En nu weer een eindje LEUKE berichten bitte schon :)
 

DeletedUser8307

Laatste waarschuwing!

Iedereen die nu nog begint over duels van 'Stefen88 (of 0ptimUs) en Lee van Cleef' mag zich aan iets verwachten. Het gaat hier over het leukste W1 moment.

Toen ik een aantal spelers kon verklappen dat Lee van Cleef een roemruchte Western acteur was ;)

En nu weer een eindje LEUKE berichten bitte schon :)

Hij geeft net een waarschuwing en je begint weer over Lee Van Cleef ? :(
Maar goed... Mijn leukste is nog altijd dat ik stadsoprichter ben van VSW - CrimeArea II
 

DeletedUser

Mijn leukste moment tot nu toe
is, dat ik gisteren mijn eigen stadje
heb :p nu volgt de uitbouw ervan ;)
 

DeletedUser

Mijn leukste moment was toen ik een mooi goedlopend stadje had met veel leden en met goede steden banden. Nu ben ik gestopt met actief the-west spelen omdat het na een jaar toch wel wat minder wordt en ik minder tijd krijg. (shit school) maar ik vind het nog steeds het leukste spel wat ik ken.
 

DeletedUser8307

Mijn leukste moment was toen ik een mooi goedlopend stadje had met veel leden en met goede steden banden. Nu ben ik gestopt met actief the-west spelen omdat het na een jaar toch wel wat minder wordt en ik minder tijd krijg. (shit school) maar ik vind het nog steeds het leukste spel wat ik ken.

In het 1e jaar heb je toch nog zóveel werk niet. ;)
 

DeletedUser

mijn leukste momenten

1. dat ik gemeenteraad werd bij VSW-CrimeArea II
2. dat ik 2x ben KO gelegd door Victorius1
3. dat ik een duellevel van 100 heb
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ik word bijna nooit KO gelegd dus vind ik het leuk dat ik ook eens een keer word KO gelegd maar ik wil nog een revanche
 

DeletedUser2147

mijn mooiste moment ... dat van daarnet waar door er nu enkele gefrustreerd rond lopen :rolleyes:
 

DeletedUser

Graag gedaan. Verder nog veel plezier met het spel van anderen te verzieken.
 
Bovenaan