• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Leukste W1 moment

DeletedUser

mijn gloriemoment op w1 vond ik de allereerste cashbattle toen ik hernandoszwaard kreeg en met nieuwjaar een kistje met een rudolph
 

DeletedUser6377

Mijn gloriemomenten waren de fg's die ik namens revo heb geleid.

Wat een zinderende tijden waren destijds. Stukken beter dan nu helaas.
 

DeletedUser4130

Iedereen weet dat de werelden niet meer zijn wat ze op hun gloriemomenten waren, maar w1 (vroeger w2) blijft erin slagen me te boeien. Petje af voor de foutgevechten van laatste maanden :) Geen counters, om de paar dagen een fortgevecht, leuke sfeer om in te vechten. Hoort zeker bij de leuke momenten!

Daarnaast vond ik de kerstactie ook heel erg fijn. Toen is er met een groepje afgesproken om allemaal een kerstcadeau voor elkaar te gaan zoeken.

Tot slot het moment toen we in de stads een oproep deden om als één bouwploeg die kerk tot een (bijzonder nuttige ;) ) kathedraal wouden ombouwen. Bijna iedereen is toen komen meehelpen, veel bouwpunten of niet. De Kerk schoot dus veel meer levels omhoog dan we met de leiding ingeschat hadden. Er was namelijk een gokwedstrijd met kleine prijzen wanneer we een bepaald level zouden halen. De gemiddelde inzending was ongeveer een week, na één dag werk het doel level al gehaald. Altijd erg fijn gevonden om dingen te doen samen als stad :)
 

DeletedUser

Het mooiste moment op W1 vond ik toch wel de invoering van de FG's haha. Dat eerste FG, met maar een paar man :p De rest begreep niet eens wat er aan de hand was en de chat... die bestond niet haha. Dat ging finaal de mist in ;) Maar wel superleuk :)
 
Bovenaan