• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Leukste W1 moment

DeletedUser

Wat was jullie leukste W1 moment?
Mijn toen ik 10000 op de bank staan had.
Ben op die wereld wel nog niet zo lang bezig
 

DeletedUser

Toen ik The New Ego hielp fort Het Roze Roosje of iets in die geest over te nemen....:p
 

DeletedUser

Mijn mooiste moment komt binnenkort:rolleyes:

Maar tot nu toe is het de binnenkomst in de top 15 duels. Dat was het moment dat ik echt dacht dat ik goed was(bleek later nog niet zo te zijn:p)
 

DeletedUser

Het dueltoernooi winnen was mijn mooiste moment. En binnen een week of wat het hoogste duellevel van de Nederlandse server halen.
 

DeletedUser

Het is niet echt een moment, eerder een tijd. Helemaal in het begin van the-west toen The East nog de eerste en beste stad was, en iedereen naar ons opkeek en erbij wou horen. Je kon op elk moment makkelijk 200 poppetjes aan de stad zien staan, hopend op een plaatsje bij 'the best'. Ook bij het duelleren was het toen nog stad tegen stad, van stedengroepen was er toen nog geen sprake. Gewoon met een paar mensen afspreken om elke tien minuten een andere speler te duelleren, tot iedereen KO ging (en toen hadden we allemaal nog een schrootpistool, dus dat duurde wel even). Dat gaf echt een cowboygevoel dat zo bij dit spel hoort.
 

DeletedUser

Eigenlijk de dag dat reds en resje 99 werden.
Die dagen was het heel spannend voor wie er nou op 1 zou komen te staan. Reds won en nog maar een 12tal uur daarna werd resje ook 99.
 

DeletedUser

Dat was gewoon puur geluk :p (en het was een schofield x))

Zo'n duels heb ik vroeger ook vaak gedaan met mijn legerrevolver tegen anderen hun schofield (tactiek ^.^) :D

Ik vind de mooiste momenten wanneer iemand me nu of vroeger aanvalt/aanviel met een veel hoger level en veel beter wapen en dan verliest met 1000-200 x)
 

DeletedUser8307

Het mooiste moment ?

Toen ik gemeenteraad werd bij ICC-CrimeArea II :).
 

DeletedUser

Pjoe, ik denk toen ik nog aan het ontdekken was. Dan ineens is het heel leuk omdat je iets nieuws ontdekt heb. Maar het was een leuk moment toen ik mijn eigen stad heb opgericht. (Hij is nu bijna uitgebouwd!)
 

DeletedUser

Ik werd een tijd geleden vaak door vjenneboertje aangevallen in werkkleding. Hij liet mij ook een aantal keer flauwvallen. Het mooiste moment was toen hij mij nog een keer aanviel toen ik een nieuw wapen (hw peacemaker) en aanvalskleding droeg en ik hem KO schoot en daarmee mijn hoogste totale schade (1200) en hoogste hit (305) had verbeterd.
 

DeletedUser4700

Dat ik binnen een paar dagen mijn vriend inhaalde op de ranglijst die al een maand actief bezig was ;)
 

DeletedUser

Toen ik de eerste speler met duellisten karakter met 100.000 duelpunten op de Nederlandse server werd :D
 

DeletedUser

Tsja.. zal ik maar ook iets verzinen

ik heb er 3;
1. toen ik na een jaar mijn stats in orde had
2. toen ik oprichter was van Crime&ICC
3. toen ik al mijn vijanden van XX, VSW, the east etc had goed gemaakt (op een paar na natuurlijk )
 

DeletedUser

toen ik hoorde dat Othiana wegging.

:bolhoed:
:D

dat zou ik een slecht moment noemen :(:(:(

Tsja.. zal ik maar ook iets verzinen

ik heb er 3;
1. toen ik na een jaar mijn stats in orde had
2. toen ik oprichter was van Crime&ICC
3. toen ik al mijn vijanden van XX, VSW, the east etc had goed gemaakt (op een paar na natuurlijk )

aa een vergeten (srry fates)

toen ik van fates won op W1 xp
want dat geeft ons goed vrienden gemaakt xp
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan