• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Jouw minst favoriete schoolvak

DeletedUser

Ik haat Frans, omdat ik denk dat dat mijn slechtste examen van de vijf is die ik vorige week heb gedaan. En aangezien we er nog maar drie te doen hebben.
En omdat het gewoon als saai is en suckt.
En omdat onze lerares frans lelijk is en erop kickt mij te vernederen...
 

DeletedUser

Hey,

Op de middelbare school had ik een hekel aan Frans, toen ik dat heb laten vallen kreeg ik CKV en dat vond ik ook niet echt een geslaagd vak.

Ik heb de Havo gedaan, maar ik had als ik Gymnasium had gekund had ik wel graag Latijn gedaan. Omdat zoveel dingen/betekenissen uit het Latijn te herleiden zijn.

Inmiddels zit ik op het HBO en heb ik soms PGO, i hate it :eek:
 

DeletedUser

zware hekel aan frans en gym xD ik snap geen ene *mag je zelf invullen* van frans en bij mij word altijd m'n hw gecontroleerd (wat ik duz nooit afheb) waardoor ik erweer uitgestuurd word ^^
en dan gym: onze leraar is *** we doen nooit wat en dankzij dat vak zitten ipv 14:45 tot 16:05 op school... daarom heb ik er zo'n haat aan... anders waarschijnlijk niet :D
 

DeletedUser

Kanji... word er helemaal gek van. :( Krijg het nooit voor elkaar om bij te blijven.
 

DeletedUser

Dit jaar Nederlands.
6 Boeken moeten lezen :eek:

Vorig jaar Maatschappijleer en CKV.
Stemmen mag ik toch nog een paar jaar niet, dus waarom de partijen moeten kennen:confused:

Jaar daarvoor: Duits
Nein, Nein, Nein!

Daarvoor: Frans
Je n'ai pas parle fransais!

Eerste jaar: geen :o
Haalde overal 8e en 9e voor..
 

DeletedUser

Somste vak: BIOLOGIE. :mad::mad:
Ik kan die lerares wel in stukken scheuren. Het is 1 bonk sarcasme en vet.
En moet ik een beetje weten waar je nierslagader zit en je rechteroorbeentje's kraakbeen, ofzo. Gewoon doelloos.
 

DeletedUser

Nederlands:mad:

Je hebt er niks aan je kan toch al nederland:eek:

Je bent een nedelander:eek::eek::eek:
 

DeletedUser

Je heb ook belgen hier. ;)
Ik vind nederlands zelf eigenlijk niet zo verschrikkelijk. het is een eitje.
 

DeletedUser

ik heb niet echt een vak waar ik een hekel aan heb maar Aardrijkskunde en Biologie vindt ik een tikkeltje saai :cool:
 

DeletedUser

Ik ook. Maar niet iedereen hier.
Maar ik vind nederlands opzich niet doelloos. Want ik vind wel dat je goed moet kunnen spellen en dat er regels moeten zijn voor het schrijven. Anders veranderd Nederlands zo in wartaal.
 

DeletedUser

Niet alles is even belangrijk, wij zijn nu met nederlands bezig met de tachtigers, een beweging van dichters in de jaren 1880 die zich verzetten tegen het moraliserende van de kunst en die hun eigen blad begonnen. We leren met literatuurgeschiedenis van alle details die totaal niet boeien.
 
Bovenaan