• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Jouw minst favoriete schoolvak

DeletedUser

ligt aan je leraar, ik vond het het beste v/d week tenzij we gingen hockeyen :mad:
 

DeletedUser

Somste vak: BIOLOGIE. :mad::mad:
Ik kan die lerares wel in stukken scheuren. Het is 1 bonk sarcasme en vet.
En moet ik een beetje weten waar je nierslagader zit en je rechteroorbeentje's kraakbeen, ofzo. Gewoon doelloos.

Je lerares kan er toch niet helpen dat je dat moet kennen :p.

Zelf vond ik bio heel wat nuttiger dan een aantal andere vakken, maarja, iedereen heeft zijn smaakt hea :)
 

DeletedUser

wat heb je eraan te weten waar je botten zitteN:p ik weet ook wel waar mijn vingerkootjes zitten.
 

DeletedUser

licht eraan wat je later wilt worden, aan een dokter die niet weet waar je nierslagader zit oid heb je weinig :p
 

DeletedUser

Maar als je dat wil worden moet je toch nog een jarenlange studie doen waar je dat allemaal leert. ;) Dan speelt dat beetje biologie van de middelbare nauwelijks een rol meer.
 

DeletedUser

dit heeft totaal niet met the west te maken

Wat is jou gehaatste, stomste of meest onzinnige vak OP SCHOOL( school is helemaal onzinnig maarja:cool:)

De mijne is..... Nederlands waarom? omdat ik al kan schrijven:rolleyes:

frans is makkelijk maar idd ik haat het:p

xD en wiskunde is misschien nog saaier

idd bij duits hebben we een saaie:l

wat heb jij:confused: WISKUNDE EN ENGELS haat ik:D

Hoe dat zo'n dom, naïef jochie kan evolueren tot een slimme, knappe, sterke, stoere kandidaat-voor-minister-president. Ik kan er haast niet bij komen...
 
/me heeft het hele topic (okay alleen eerste pagina) gelezen alvorens hetzelfde te doen me bas' post.
En ik moet hem gelijk geven!
Het gaat van kwaad naar erger...
 

Deleted User - 308552

Ik haat.... school? :o Ergste vakken: Duits, Wiskunde, Nederlands.. die volgorde...
Duits omdat ik elke 2,5 maand 4 hoofdstukken uit mn kop moet leren (hoogste cijfer ooit: 5,4 bij een herprofilering :o)
Wiskunde omdat... ik er niet zo veel van kan (lerares in de 2e en 3e mocht mij niet en ik mocht haar niet... Niet veel geleerd dus :hmf:)
Nederlands omdat... ik zo'n hekel heb aan "onwelvoegelijke voornaamzetsels" (en natuurlijk de schrijfopdrachten/betogen (debatten/discussies zijn wel leuk :))
 
Nederlands vind ik vooral nuttig omdat je er een beeld van krijgt wat een buitenlander moet doorstaan om de taal te leren :p, voor dingen die je al lang wist blijken er nl regels te bestaan!
Het vak kan verder moeilijk au serieux genomen worden want de spelling (en zeker de zinsontleding!!) verandert om de zoveel tijd en dan begint het weer van voor af aan :p
 

Deleted User - 308552

Het vak kan verder moeilijk au serieux genomen worden want de spelling (en zeker de zinsontleding!!) verandert om de zoveel tijd en dan begint het weer van voor af aan :p

True that! :p welkom terug van de vakantie, de regels zijn veranderd, dus hebben we het eerste semester 7 uur nederlands in de week :blink:
 

DeletedUser

Het nut van Nederlands word overrated, dan heb ik het over dt, t of d fouten. Het kan mij namelijk niet schelen of iemand word of wordt schrijft, alleen mierenneuker(omofagia) zullen dit doen.
 
Bovenaan