• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Jouw minst favoriete schoolvak

DeletedUser

lol:p moet je maar neit op het gymnasium zitten maar op atteneum. (typ te snel:p)
 

DeletedUser8307

Mijn gehaatste vakken, maar wel nuttig: Wiskunde
Mijn gehaatste vakken, niet zó nuttig: Biologie, Aardrijkskunde

Wiskunde kan 'k niet zó goed, de andere vallen wel mee :)
 

DeletedUser

Ik haat frans op zich al en wat het nog erger maakt is dat de leerkracht veel te veel domme schrijf- en spreektaken opgeeft terwijl we dat maar 3 uur in de week hebben(evenveel als fysica maar daar moeten we nooit veel voor doen)

Ik heb geen echte paasexamens meer, alleen donderdag een deelexamen van wiskunde (matrices)
 

DeletedUser8307

Waarom haat iedereen frans ? Morgen examen daarvan. Ik vind het een van de leukste vakken.. :cool:
 

DeletedUser

Ik heb maar één jaar duits gehad(vorig jaar). Duits is moeilijk maar wel een grappige taal.
 

DeletedUser

Ik heb haat aan zowel Duits en Frans, maar helaas heb ik voor de 2e fase nog steeds een van de vakken nodig. Dus nu heb ik maar Frans gekozen :s Had ik ze maar allebei kunnen laten vallen.

KCV, dat is pas een schijtvak. Wie moet nou weten wat de goden van de Romeinen en Grieken vroeger allemaal deden terwijl ze niet bestonden? En wie wil er nou weten wat er op vazen en gebouwen beschreven staat?
 

DeletedUser

Ik heb haat aan zowel Duits en Frans, maar helaas heb ik voor de 2e fase nog steeds een van de vakken nodig. Dus nu heb ik maar Frans gekozen :s Had ik ze maar allebei kunnen laten vallen.

KCV, dat is pas een schijtvak. Wie moet nou weten wat de goden van de Romeinen en Grieken vroeger allemaal deden terwijl ze niet bestonden? En wie wil er nou weten wat er op vazen en gebouwen beschreven staat?
Ik heb CKV, zal we hetzelfde zijn :)

Vind het nutteloos maar best simpel :D
 
Bovenaan