• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Jouw minst favoriete schoolvak

DeletedUser

dit heeft totaal niet met the west te maken

Wat is jou gehaatste, stomste of meest onzinnige vak OP SCHOOL( school is helemaal onzinnig maarja:cool:)

De mijne is..... Nederlands waarom? omdat ik al kan schrijven:rolleyes:
 

DeletedUser

Je ne parle pas francais, en meer hoef ik inderdaad niet te weten :p
 

DeletedUser1557

ongeveer alle vakken die ik heb :p

kan niet kiezen welke ik het meest haat XD
 

DeletedUser

ik ben al van school af.

mijn probleem vakken waren frans altijd 25% gehaald op mijn exames

mijn 2de probleem vak was sterkteleer
voor de mensen die niet weten wat dit is.

ik kreeg bevoorbeeld een gebouw voor mij met een massa dat op een plek trekt.
dan moet ik berekenen welke kracht in elke pilaar van dat gebouw zat.

Hetzelfde met kranen, dus alle krachten van zulke objecten berekenen.

maar sterkteleer ging ook in over de wetten van newton aangezien newton krachtmeting is.
Dus wat kregen we, als er een paal is in het midden met een koord en daar een gewicht van 20kilo.
stel die draait aan een bepaald aantal toeren, wat zijn de middelpunt vliegende krachten, bla bla bla.
supermoeilijk voor mij
 

DeletedUser1557

ik heb ook 2 jaar frans gehad en dat is idd ook echt een rot vak netzoals duits. en scheidkunde ma dat lag ook aan me leraar :p maja het zij zo xd
 

DeletedUser

dit heeft totaal niet met the west te maken

Wat is jou gehaatste, stomste of meest onzinnige vak OP SCHOOL( school is helemaal onzinnig maarja:cool:)

De mijne is..... Nederlands waarom? omdat ik al kan schrijven:rolleyes:

Je kunt al schrijven? Je mist spelling, grammatica en interpunctie. Nederlands is juist voor jou belangrijk.

Ik had zelf een hekel aan aardrijkskunde. Het interesseert me totaal niet hoe bergen zijn ontstaan, waar de grootste meren zijn, de diepste ravijnen.
Als ik dat wil weten zoek ik het wel op in een atlas.
 

DeletedUser

Je kunt al schrijven? Je mist spelling, grammatica en interpunctie. Nederlands is juist voor jou belangrijk.

Ik had zelf een hekel aan aardrijkskunde. Het interesseert me totaal niet hoe bergen zijn ontstaan, waar de grootste meren zijn, de diepste ravijnen.
Als ik dat wil weten zoek ik het wel op in een atlas.

heb je allemaal met ne niks aan:p
 

DeletedUser1557

idd levensbeschouwing en maatschappijleer was ik nog vergeten.

dat is idd....... echt z`n piep vak :p
 

DeletedUser1557

gym is ook zo leuk vooral is je docent al in de 60 is en de klas nie aan kan en je een voor een wat moet doen terwijl de rest op de bank zit :p
 
Bovenaan