DeletedUser6405
Vanaf 27 minuten komen er wat spoilers voorbij.
Ik heb altijd precies andersom meegemaakt. Full lp wint nauwelijks zonder hulp van premium, bonussen, buffs en andere ongein. Het is natuurlijk wel zo dat de mensen die in lp investeren doorgaans ook in die ongein investeren en daardoor wel goed presteren in fg's door hun hoge lpofftopic: Je hebt er nooit over geklaagd als het aan jouw kant stond.
ontopic: Lijkt me inderdaad wel leuk, meer nadruk op skills en iets minder op lp (probeer het maar eens te simuleren, 1 vs 1, full lp vs full skills of een mix van lp + skills... Full LP wint ALTIJD)
Dat is net de clou van de nieuwe formule. Ze willen die enorme lp bommen eruit halen en dat de verhouding meer de kant van skills opgaat. Lijkt mij alleen maar positief want je krijgt zelf meer invloed op je prestaties ipv de loterij zoals het nu nog te vaak is. Dit zal men juist méér motiveren. Behalve natuurlijk voor die premium lpbommetjes maar die blijven toch wel spelenHet klinkt allemaal wel leuk, heb ook wel zin in veranderingen. Alleen die LP moet ik eerst maar ff zien of dat gaat werken, ik denk juist dat je de spelers minder motiveert om redelijk wat LP te hebben, waar het nu voornamelijk om gaat.
Hopelijk wordt het niet net zo erg net als met duels' rexlex/weerstand.
@ Maxysaus
Beetje off topic, maar ik vind persoonlijk reflex en weerstand de spanning uit de duels halen.
En hoe willen ze dat doen met die schades? stel je hebt HW Winschester, 200-312, dus als je op iemand schiet met veel stamina, verschuilen en leiderschap, kan je schade dan 100 zijn? Of is het dicht bij de 200, ipv de 312.
En hoe willen ze dat doen met die schades? stel je hebt HW Winschester, 200-312, dus als je op iemand schiet met veel stamina, verschuilen en leiderschap, kan je schade dan 100 zijn? Of is het dicht bij de 200, ipv de 312.
Ik heb altijd precies andersom meegemaakt. Full lp wint nauwelijks zonder hulp van premium, bonussen, buffs en andere ongein. Het is natuurlijk wel zo dat de mensen die in lp investeren doorgaans ook in die ongein investeren en daardoor wel goed presteren in fg's door hun hoge lp
Desondanks zijn de gemixte (lp en skills) spelers onverslaanbaar tegen wie dan ook.
Ik ben benieuwd of we kritieken gaan krijgen van 2500 Ik ben dus nieuwsgierig naar hoeveel je erbij kunt krijgen als je puur op aanvallend schieten skilled
Ik had juist liever dat ze LP zouden aanmoedigen. Als we allemaal skill-build krijgen, nemen nog minder mensen het initiatief om voorop te gaan in de strijd, vooral bij aanvallen. Ik denk dat nog meer mensen voor de verdediging gaan kiezen omdat je dan minder risico hebt om voorop te komen gezien er ook minder LPbommen zullen zijn (waarschijnlijk).
Wablief? Met 2k kan je makkelijk het voortouw nemen als je een beetje kan ontwijken. Doe ik vaak genoeg. En sowieso is het zelfs met 10k lp verdomd stom als je in je eentje alle klappen vangt.
Maar tel eens na, hoeveel schoten krijg je meestal als je voorop staat in 1 ronde? Stel je ontwijkt 8/10 schoten (kan je nu al zonder echte skilss) en je hebt 2k lp, dan kan je makkelijk 2 rondes overleven, dus tijd zat om naar achteren te vluchten
Wablief? Met 2k kan je makkelijk het voortouw nemen als je een beetje kan ontwijken. Doe ik vaak genoeg. En sowieso is het zelfs met 10k lp verdomd stom als je in je eentje alle klappen vangt.
Maar tel eens na, hoeveel schoten krijg je meestal als je voorop staat in 1 ronde? Stel je ontwijkt 8/10 schoten (kan je nu al zonder echte skilss) en je hebt 2k lp, dan kan je makkelijk 2 rondes overleven, dus tijd zat om naar achteren te vluchten
Stel, je staat rechtsboven bij een basisfort. Je wilt naar links gaan, maar je wordt geblockt. Als jij dan in dat vak linksonderin staat, schiet al gauw de hele bovenmuur + avonturierstoren op je. Dat overleef je echt niet met 2000LP..
maxysaus zei:Ik denk dat je het hetzelfde moet zien als bij de duelwapens voor de schades. Dus de hits zullen idd wrs ongeacht het wapen variëren van heel laag tot heel hoog (stuk interessantere fg's dus). Daarnaast maakt dit ruimte voor nieuwe fg wapens met leuke bonussen.
Ik had juist liever dat ze LP zouden aanmoedigen. Als we allemaal skill-build krijgen, nemen nog minder mensen het initiatief om voorop te gaan in de strijd, vooral bij aanvallen. Ik denk dat nog meer mensen voor de verdediging gaan kiezen omdat je dan minder risico hebt om voorop te komen gezien er ook minder LPbommen zullen zijn (waarschijnlijk).
gewoon 8/10 schoten ontwijken 2 rondes achter elkaar :no:
maxy ben je ook nog van plan daden (linkje) bij je woorden te voegen waarbij jij met 2k lp voorop gaat in (soortgelijke) bovenstaande situatie??
Je bent misschien wel op uitwijken geskilled als aanvaller, maar vergeet niet dat de def dan gericht kan zijn op raken... 8/10 is dus totaal niet realistisch.
Ok. Geef mij de naam van één goed geskillde fortvechter op nl7, ik zal dan proberen 10 fortmanoeuvres tegen hem te doen waarvan ik de uitslagen zal posten. Ik heb 10k LP + enkele fortskills (ap's 50/50 verdeeld over kracht en beweeglijkheid, vp's aangevuld tot 10k LP met premium, de rest op mikken/leiderschap).
Ik zet €50,- in op 100% winst voor mij.