• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Interview met een The west ontwikkelaar

DeletedUser3012

Goed werk! :)

Alleen, wie gaat er een uur van z'n tijd aan verspillen om te luisteren of hij iets nieuws zegt? :D
 

DeletedUser1448

Vooral een nieuwe formule voor fg's. Beetje zoals bij duels waarbij je met leiderschap, stamina en verschuilen de schade van je schoten kan verhogen en de hits van de tegenstander verlagen. Hoe meer lp je hebt, hoe minder effectief de punten op leiderschap, stamina en verschuilen zullen zijn
 

Deleted User - 308552

Vooral een nieuwe formule voor fg's. Beetje zoals bij duels waarbij je met leiderschap, stamina en verschuilen de schade van je schoten kan verhogen en de hits van de tegenstander verlagen. Hoe meer lp je hebt, hoe minder effectief de punten op leiderschap, stamina en verschuilen zullen zijn

Dus..... mn 10k lp wordt waardeloos? Tijd voor een ragequit :blink:

Misschien is het een idee om de onderwerpen te noteren en wanneer het gesprek over deze onderwerpen gaat, zo kan iedereen makkelijk de informatie vinden die hij/zij interessant vindt. (ik zou het wel doen, maar mn oordopjes doen het niet goed (iets met de audiopoort van de laptop) en ik wil mn familie niet gek maken :p)
 

Deleted User - 308552

Misschien is het een idee om de onderwerpen te noteren en wanneer het gesprek over deze onderwerpen gaat, zo kan iedereen makkelijk de informatie vinden die hij/zij interessant vindt. (ik zou het wel doen, maar mn oordopjes doen het niet goed (iets met de audiopoort van de laptop) en ik wil mn familie niet gek maken :p)

Familie uit de woonkamer, check. Twitch open, check. Tijd om een overzicht te maken :)

Update: eerste 20 minuten gekeken, nu ff een pauze :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Komt er eigenlijk op neer (zoals al gezegd is) dat er een nieuwe formule komt voor fortgevechten waarmee je de schade die jij doet kan verhogen, en jouw ontvangende schade kan verlagen, gebaseerd op jouw leiderschap, stamina en verschuilen. Meer levenspunten zal dit effect echter weer naar verminderen. Ook is het zo dat de huidige skill^0.4 iets is aangepast, nu hebben sommige skills iets andere (hogere) exponenten.
Je zal de veranderingen vanzelf wel op de beta zien verschijnen ;)

Daarnaast hebben ze het ook een beetje gehad over de mogelijkheid van multiplayer instances.
 

DeletedUser3012

Vrijwel niets nieuws; fortgevechten tegen NPC's en met een groep spelers op beren jagen (met dezelfde skills als in FG's) is het enige 'nieuwe' wat ik hoor, al is dat ook niet echt nieuws meer.
 

Deleted User - 308552

Ik ben niet erg ver gekomen:

0:00:00 Intro
- Introductie van de gast (Game Dev)
- Introductie over The West
- ~10:00 - PvP (duels)
- 11:07 - Arbeiden en het nieuwe job system (levels etc)
- ~16:30 - Kort stukje over de kaart, daarna verder over arbeiden en reizen

Heel veel dingen komen zijdelings aan bod :o
 

DeletedUser

Dus..... mn 10k lp wordt waardeloos? Tijd voor een ragequit :blink:

Misschien is het een idee om de onderwerpen te noteren en wanneer het gesprek over deze onderwerpen gaat, zo kan iedereen makkelijk de informatie vinden die hij/zij interessant vindt. (ik zou het wel doen, maar mn oordopjes doen het niet goed (iets met de audiopoort van de laptop) en ik wil mn familie niet gek maken :p)

jouw 10K lp was altijd al waardeloos tanais :p

OT: lijkt me leuk die nieuwe formule :)
 

Deleted User - 308552

jouw 10K lp was altijd al waardeloos tanais :p

OT: lijkt me leuk die nieuwe formule :)

offtopic: Je hebt er nooit over geklaagd als het aan jouw kant stond.

ontopic: Lijkt me inderdaad wel leuk, meer nadruk op skills en iets minder op lp (probeer het maar eens te simuleren, 1 vs 1, full lp vs full skills of een mix van lp + skills... Full LP wint ALTIJD)
 

DeletedUser14957

niet als de full lp tegen een duellant met premium karakterklasse speelt
 

DeletedUser

offtopic: Je hebt er nooit over geklaagd als het aan jouw kant stond.

ontopic: Lijkt me inderdaad wel leuk, meer nadruk op skills en iets minder op lp (probeer het maar eens te simuleren, 1 vs 1, full lp vs full skills of een mix van lp + skills... Full LP wint ALTIJD)

offT: je stond nou niet echt vaak aan mijn kant

OT: ik kan je vertellen dat ik ooit zelf heb meegemaakt hoe een 1 vs 1 gevecht, full skills vs full lp gewonnen werd door de skills, maar de skill stond wel op ST en de LP op de vakken naast de vlag ;)
 
Bovenaan