• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Interview met een The west ontwikkelaar

DeletedUser1448

Ok. Geef mij de naam van één goed geskillde fortvechter op nl7, ik zal dan proberen 10 fortmanoeuvres tegen hem te doen waarvan ik de uitslagen zal posten. Ik heb 10k LP + enkele fortskills (ap's 50/50 verdeeld over kracht en beweeglijkheid, vp's aangevuld tot 10k LP met premium, de rest op mikken/leiderschap).

Ik zet €50,- in op 100% winst voor mij.

cof 666 (wel w1)

Rollercoaster007 (op de poolse wel :p )
 

DeletedUser14782

Ok. Geef mij de naam van één goed geskillde fortvechter op nl7, ik zal dan proberen 10 fortmanoeuvres tegen hem te doen waarvan ik de uitslagen zal posten. Ik heb 10k LP + enkele fortskills (ap's 50/50 verdeeld over kracht en beweeglijkheid, vp's aangevuld tot 10k LP met premium, de rest op mikken/leiderschap).

Ik zet €50,- in op 100% winst voor mij.

Op Briscoe zijn er al 5 spelers die dat van je winnen :)
Ik kan 't er misschien moeilijk mee krijgen omdat ik 0 mikken heb. Maar daar staat tegenover dat je mij niet zal raken :D
 

DeletedUser7458

Ok. Geef mij de naam van één goed geskillde fortvechter op nl7, ik zal dan proberen 10 fortmanoeuvres tegen hem te doen waarvan ik de uitslagen zal posten. Ik heb 10k LP + enkele fortskills (ap's 50/50 verdeeld over kracht en beweeglijkheid, vp's aangevuld tot 10k LP met premium, de rest op mikken/leiderschap).

Ik zet €50,- in op 100% winst voor mij.

Tanais, dat gaan we een keer doen, ik ben daar omgeskilled van behoorlijke fortbuild naar totaal geen fortbuild en ik merkte het verschil niet :laugh:
Dus we kunnen best wat uitproberen een keer tenzij je per se met een echte fortbuild wilt proberen:p

Stuur maar een pm.
 
Ok. Geef mij de naam van één goed geskillde fortvechter op nl7, ik zal dan proberen 10 fortmanoeuvres tegen hem te doen waarvan ik de uitslagen zal posten. Ik heb 10k LP + enkele fortskills (ap's 50/50 verdeeld over kracht en beweeglijkheid, vp's aangevuld tot 10k LP met premium, de rest op mikken/leiderschap).

Ik zet €50,- in op 100% winst voor mij.

Nature One pakt je wel :D
 

DeletedUser1448

Daar heb je 6k lp, dus je bent alles behalve 100% skills :p

nou tanais is ook niet 100% lp... En als ik 6k lp heb als duellant, dan moet een soldaat 12k (met premium) lp hebben om evenveel lp (proportioneel) te hebben dan ik. En tanais heeft minder dan 12 lp dus heb ik meer op lp staan xd

En toch ben ik 100% zeker dat ik win :D
 
nou tanais is ook niet 100% lp... En als ik 6k lp heb als duellant, dan moet een soldaat 12k (met premium) lp hebben om evenveel lp (proportioneel) te hebben dan ik. En tanais heeft minder dan 12 lp dus heb ik meer op lp staan xd

En toch ben ik 100% zeker dat ik win :D

In jouw situatie is dus Tanais de geskilde fg'er en jij de LP bom. Dus je bevestigt de stelling.
Dat je wint door je crit snap ik btw :)
 

Deleted User - 308552

6k lp + crits... *blegh* We zullen zien. Ik zal overigens kijken of ik Nature One kan strikken ;) (voor de mensen die hem niet kennen, bijna 4k lp, karakterklasse duellant, Nr 1 fortvechter van W7), ik kijk ook wel of ik pikaniels eerst te pakken kan krijgen ;)
 
Bovenaan