• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

In fortgevecht mooie spullen vinden

DeletedUser

Dit eerste gevecht was het gewoon niet duidelijk wie zou winnen of verliezen het mocht allebei. Hierdoor is de pot ook gegroeid door het flauwvallen van verdedigers dus heft dat mekaar een beetje op.

Nu we weer wat geleerd hebben gaan bij een volgend afgesproken geld gevecht de aanvallers ko. De verdedigers hoeven dus geen geld bij zich te hebben(scheelt ook weer printscreen controle's).

Het volgende gevecht is donderdag rond 20 uur.

De items die vanavond gevonden zijn, zijn redelijk te noemen maar met 2 allen's pepperboxen(tot nu bekend) erbij maakt het een goede score. Kijken of dat donderdag beter kan. Is het dan een beetje hetzelfde dan moeten we misschien naar een middel fort of naar 5000$ toe gaan.
 

DeletedUser

Ja veel te veel overlevenden :) De verdedigers waren precies bang hun geld te verliezen had ik de indruk ;)
 

DeletedUser

Dit eerste gevecht was het gewoon niet duidelijk wie zou winnen of verliezen het mocht allebei. Hierdoor is de pot ook gegroeid door het flauwvallen van verdedigers dus heft dat mekaar een beetje op.

Nu we weer wat geleerd hebben gaan bij een volgend afgesproken geld gevecht de aanvallers ko. De verdedigers hoeven dus geen geld bij zich te hebben(scheelt ook weer printscreen controle's).

Het volgende gevecht is donderdag rond 20 uur.

De items die vanavond gevonden zijn, zijn redelijk te noemen maar met 2 allen's pepperboxen(tot nu bekend) erbij maakt het een goede score. Kijken of dat donderdag beter kan. Is het dan een beetje hetzelfde dan moeten we misschien naar een middel fort of naar 5000$ toe gaan.

Als er nu al bijna niks gevonden werd, dan wordt er volgende keer nog minder of minder waardevolle spullen gevonden dan he. Er gingen nu nog een hele zwik verdedigers KO die geld bij zich hadden. Als de verdedigers nu geen geld bij zich nemen dan is er nog minder geld in het spel.

En over die screentjes, ik had het vermoeden dat er HEEL veel mensen zonder geld tussen stonden. Heb jij echt 92 screentjes bekeken???
 

DeletedUser3874

ik zal je gerust stellen wij zijn al stukken verder met plannen over wie wel en wie niet mag verdedigen dan dat jij kan voorstellen :) en zo te zien sta jij iedergeval niet op de planning als verdediger de komende 2x
maar je hebt niet eens meegedaan dus waar maak jij je druk om?:confused:

Count me in again :p
 

DeletedUser4007

ik zal je gerust stellen wij zijn al stukken verder met plannen over wie wel en wie niet mag verdedigen dan dat jij kan voorstellen :) en zo te zien sta jij iedergeval niet op de planning als verdediger de komende 2x
maar je hebt niet eens meegedaan dus waar maak jij je druk om?:confused:

heb me twijfels daarover als je kijkt hoe het eerste fort geregeld is..

waarom is het zo belangrijk dat ik niet mee heb gedaan??

gaat het om de eerlijkheid of niet????
 

DeletedUser3874

heb me twijfels daarover als je kijkt hoe het eerste fort geregeld is..

waarom is het zo belangrijk dat ik niet mee heb gedaan??

gaat het om de eerlijkheid of niet????

Euhm net daarom dat het wel belangrijk is of je wel of niet hebt deelgenomen?
 

DeletedUser

We moeten elkaar eerst gewoon bestrijden, zodat er zoveel mogelijk spelers k.o. gaan.

Daarna als het duidelijk is wie wint, geeft de zwakste partij zich over en pleegt "zelfmoord"

Ik denk dat je op deze manier de meest waardevolle spullen vind.
 

DeletedUser385

lol ik denk dat er als de def niet gecontroleerd wordt iedereen bij def gaat:)

ik iwl ook wel eens meedoen, want vorige keer lag ik eruit|:(
 

DeletedUser3997

kijk nu moet er gewoon gekeken worden of er volgende keer aan de verdedigende kant geen nieuwe spelers staan of spelers die de vorige keer ook verdedigden ... maar ik heb de indruk dat dat dus wel het geval zal zijn en er dus veel verdedigers zullen gekicked worden, zoveel mss zelfs dat de aanvallers in de meerderheid komen en mss nog zonder te willen gaan winnen :s ...


als er toch nieuwe spelers bij de verdedeging toegelaten worden dan moeten die eerst 3000$ hebben, zo dat ze de volgende keer als ze dan moeten verliezen dat geld kunnen gebruiken.
 

DeletedUser4007

Euhm net daarom dat het wel belangrijk is of je wel of niet hebt deelgenomen?

dus eerst moet ik een keer meedoen.

en dan mag ik pas wat zeggen of het eerlijk geregeld is of niet???

beetje erg domme opmerking eigenlijk van je....:D
 

DeletedUser3874

Als ik jouw redenatie volg dan zou iemand die al 3 keer heeft deelgenomen en telkens netjes betaald heeft maar telkens de pech heeft gehad KO te gaan niet mogen deelnemen puur omdat jij eens wil meedoen? Dacht het echt niet...

Eerst de mensen die al deelgenomen hebben dan pas anderen is mijn optiek hierin.
 

DeletedUser11811

het eerste gevecht is gewoon mislukt

als de aanvallers allemaal gesneuveld waren konden die nu verdedigen, en de verdedigers nu aanvallen.
maar nee, de heren moesten zonodig nog proberen te overleven, dat was helemaal de bedoeling niet hé, daardoor zitten we nu in een moeilijke situatie
in de plaats dat die gewoon per 3 op de muur gekomen waren.

het gaat niet om XP te verzamelen of zo hé, het is om wapens te vinden, en als een groep verdedigers al zeker overleeft, dan moesten de aanvallers zich laten doodgaan hé, anders zit er minder geld in de pot en wordt die dan nog eens verdeelt over meer mensen
daarom hebben we geen superwapens gevonden van grote waarde!
 

DeletedUser3874

het eerste gevecht is gewoon mislukt

als de aanvallers allemaal gesneuveld waren konden die nu verdedigen, en de verdedigers nu aanvallen.
maar nee, de heren moesten zonodig nog proberen te overleven, dat was helemaal de bedoeling niet hé, daardoor zitten we nu in een moeilijke situatie
in de plaats dat die gewoon per 3 op de muur gekomen waren.

het gaat niet om XP te verzamelen of zo hé, het is om wapens te vinden, en als een groep verdedigers al zeker overleeft, dan moesten de aanvallers zich laten doodgaan hé, anders zit er minder geld in de pot en wordt die dan nog eens verdeelt over meer mensen
daarom hebben we geen superwapens gevonden van grote waarde!

Het punt dat ik wil maken is niet het punt dat jij mij probeert aan te praten momenteel... Het punt dat ik wil maken is dat iemand die reeds 3 keer KO gegaan is meer recht heeft om dan te overleven dan iemand die voor de eerste keer wil meedoen om gelijk "te kunnen scoren".
 

DeletedUser11811

Het punt dat ik wil maken is niet het punt dat jij mij probeert aan te praten momenteel... Het punt dat ik wil maken is dat iemand die reeds 3 keer KO gegaan is meer recht heeft om dan te overleven dan iemand die voor de eerste keer wil meedoen om gelijk "te kunnen scoren".

het was ook helemaal niet tegen jouw dat ik het had maar in het algemeen

ik geef je volledig gelijk, ook vind ik dat de aanvallers die niet KO zijn gegaan weer in de aanval moeten, zij hebben nu ook al hun kans gehad om iets te vinden
en mensen die al zijn KO gegaan moeten verdedigen zodat zij nu de kans hebben om iets te vinden, en die krijgen uiteraard voorrang op nieuwe deelnemers, ik ben het daarin helemaal met je eens :p
 

DeletedUser123

oelala ook lekker wapentje


maar iedergeval ieder die aan het klagen is stop daarmee
er is al een plan en als je der niks van weet moet je ook niet erover klagen.
 
Bovenaan