• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

In fortgevecht mooie spullen vinden

DeletedUser4505

LOL :D Hernando's is ook gevonden door DonteX ? :rolleyes:

Nooit zal ik er een krijgen ;) in wereld 1 verkeerde opdrachten, in wereld 2 al een half jaar aan het wachten tot ik maandag tijd heb en achter de pc kan. En de hoop van een hernando's zwaart in de andere werelden door fortvechten gaat ook niet meer lukken... (al ging het hier helemaal niet over volgens mij)
 

DeletedUser4007

Als ik jouw redenatie volg dan zou iemand die al 3 keer heeft deelgenomen en telkens netjes betaald heeft maar telkens de pech heeft gehad KO te gaan niet mogen deelnemen puur omdat jij eens wil meedoen? Dacht het echt niet...

Eerst de mensen die al deelgenomen hebben dan pas anderen is mijn optiek hierin.

lees mijn posten nog maar eens
want wat jij nu loop te bazelen zeg ik helemaal niet.:D
ik heb het over het algemeen en niet over het feit of ik wel of niet mee wil doen.

ik zeg juist het tegenovergestelde.
dat als iemand flauw gaat bij de winnende partij en daarbij zijn 3000 verliest.
dat hij het fort daarna nog een keer bij de winnende partij mag.
dus ik zeg precies het tegenovergestelde, en het eerlijkste wat er is...
en ik heb in geen enkel post wat gezegd over meedoen, alleen een herkansing voor een ongelukkige mede speler.
 

DeletedUser3997

kijk, deze week mag VSW en alle anderen die vorige keer verloren zijn verdedigen en winnen volgende week is het weer onze beurt, zo simpel is het. owkay ?
 

DeletedUser

Ik vind het goed :)
Hopen dat ik nu wel niet ko ga en iets mooi vind :p


Ik ging niet ko kreeg niks maar wel 0 ep. Al moet ik het 10 x doen om iets wat niet in een shop te krijgen is doen dan is het me de moeite waard. Wat moet ik nog met geld?
 

DeletedUser

ik weet het anders wel: punten omzetten
maar dat komt bij mij gewoon omdat ik mijn punten in het begin helemaal verkeerd heb gezet

maar ik vind dat de verdedigers ook geld moeten bijhebben want als die KO gaan dan is er meer in de pot
en er moet niets afgesproken worden wie wint
maar gewoon een goede strijd en degene die op het einde met minst zijn laten zich KO schieten
 

DeletedUser

Je moet dan wel oppassen dat je geen "angst" gevecht krijgt, dat iedereen probeert maar niet k.o. te gaan. Dan blijft zo ongeveer iedereen over en krijg je nog niet het gewenste resultaat.
 

DeletedUser8307

Je moet dan wel oppassen dat je geen "angst" gevecht krijgt, dat iedereen probeert maar niet k.o. te gaan. Dan blijft zo ongeveer iedereen over en krijg je nog niet het gewenste resultaat.

Dat is niet mogelijk hé...
Oftewel is iedereen KO van verdediging oftewel is iedereen KO van de aanval.. Of bedoel je iets anders ?
 

DeletedUser

Ik reageer op de uitspraak van The W. Dat het niet vooraf is afgesproken of de aanval of de verdediging wint.
Dan heb je de kans op een gevecht dat niemand een risico durft te nemen en dan je na afloop nog met 80 man overblijft.
 

DeletedUser

Dat gebeurde eerst ook tijdens het gevecht, maar later kwamen de aanvallers wel op de muren en torens en werden er toch nog flink wat spelers neergeschoten. Het beste is inderdaad om van te voren af te spreken om een angstgevecht te voorkomen.
 

DeletedUser123

Dat gebeurde eerst ook tijdens het gevecht, maar later kwamen de aanvallers wel op de muren en torens en werden er toch nog flink wat spelers neergeschoten. Het beste is inderdaad om van te voren af te spreken om een angstgevecht te voorkomen.

niet over dingen praten waar je niks vanaf weet ;)

1 sterkste overwon
2 wij probeerde zo de verdedigers neer te krijgen eerste linker kant toen rechtsonder de toren en daarna bam de muur op maar dat pakte anders uit
3 helaas lukte niet dus terugtrekken




en voor de rest de telegrammen voor het 2e deel zijn verstuurd naar de personen die deze nodig hebben we hopen dat iedereen komt.
 

DeletedUser

niet over dingen praten waar je niks vanaf weet ;)

1 sterkste overwon
2 wij probeerde zo de verdedigers neer te krijgen eerste linker kant toen rechtsonder de toren en daarna bam de muur op maar dat pakte anders uit
3 helaas lukte niet dus terugtrekken




en voor de rest de telegrammen voor het 2e deel zijn verstuurd naar de personen die deze nodig hebben we hopen dat iedereen komt.

Dan had ik het verkeerd, maar het was wel zo dat er de eerste stuk of 20 rondes maar weinig gebeurde.
 

DeletedUser123

natuurlijk als je 55 rondes hebt waarom zou je dan overhaast wat doen en daarmee grote fouten maken :)
 

DeletedUser

natuurlijk als je 55 rondes hebt waarom zou je dan overhaast wat doen en daarmee grote fouten maken :)


hmm, heb niet echt zin in uitstel van executie. Heb geen zin om naar een gevecht te staren waar niks gebeurd.

Afgelopen keer duurde het wel erg lang allemaal, hopelijk gaat het morgen niet al te lang duren. Ik doe mn fortwapen in ieder geval niet aan en ga mn lp niet verhogen. Ik ga wel met stenen keilen en jullie knallen me maar meteen af.

Vond de verkregen items eigenlijk maar zeer matig in tegenstelling wat ik op W3 zag. Wel vreemd met 37 aanvallers en 14 verdedigers die flauwvielen. Zou theoretisch voor 153k kunnen opleveren. Dat werd bij lange na niet gehaald. Geeft mij toch het gevoel dat er maar weinig mensen waren die zich netjes aan de regels hielden.

Maar goed, het was pas de 1e keer, dus hopelijk gaat het de volgende keren beter.
 

DeletedUser

hmm, heb niet echt zin in uitstel van executie. Heb geen zin om naar een gevecht te staren waar niks gebeurd.

Afgelopen keer duurde het wel erg lang allemaal, hopelijk gaat het morgen niet al te lang duren. Ik doe mn fortwapen in ieder geval niet aan en ga mn lp niet verhogen. Ik ga wel met stenen keilen en jullie knallen me maar meteen af.

Vond de verkregen items eigenlijk maar zeer matig in tegenstelling wat ik op W3 zag. Wel vreemd met 37 aanvallers en 14 verdedigers die flauwvielen. Zou theoretisch voor 153k kunnen opleveren. Dat werd bij lange na niet gehaald. Geeft mij toch het gevoel dat er maar weinig mensen waren die zich netjes aan de regels hielden.

Maar goed, het was pas de 1e keer, dus hopelijk gaat het de volgende keren beter.

Ja, dat idee had ik dus ook. Ik vroeg me dan ook af of iedereen een screenjte had gestuurd en of die allemaal bekeken zijn. Dan kun je overigens nog smokkelen door het geld nat het screentje weer op de bank te zetten natuurlijk.
 

DeletedUser385

lol doe zoals ik:

stuur er eentje zodra je het hebt verzamelt en stuur er nog een ongeveer hafl uur van te voren:)
 

DeletedUser

De screentjes heb ik allemaal ontvangen en idd je kunt nog even snel je geld weer weg doen. Zelfs al stuur je het 30 min. van te voren. Dat is wel triest al zou dat gebeuren ik ga ervan uit dat iedereen zich aan de afspraak houd.

Moet het ingebrachte bedrag ook weer volledig uitbetaald worden in goederen? Stel er komt 1500$ van aanval binnen + 800$ van de spelers = 2300$ En er blijven 50 mensen over krijgen die dan over 50 man verdeeld een item ter waarde van 46$(grijze pet). Er van uitgaande dat iedereen wat vind natuurlijk.
 

DeletedUser385

er kan ook nog kwestie van geluk zijn

ik bedoel gisteren zxijn er wapens gevonden in w7

wie neemt nou veel geld mee op die wereld?
 
Bovenaan