• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

In fortgevecht mooie spullen vinden

DeletedUser488

in een normaal fortgevecht, waarbij het aan beide kanten volzet is, kan het niet anders dat de aanvallers de muren en torens opmoeten, zoniet heeft de aanval geen kans. En dat vraagt van de aanvallers natuurlijk offers, sommigen zullen bij het beklimmen direct neergemaaid worden, ten voordele van hun collega's.

Als iedereen met zoveel geld rondloopt, zal de bereidheid tot offers brengen natuurlijk drastisch afnemen, en krijgen we een non-gevecht zoals eerder deze week. Dus: in een cashgevecht kan de aanval normaalgezien nooit winnen, tis maar dat je het weet.
 

DeletedUser

De screentjes heb ik allemaal ontvangen en idd je kunt nog even snel je geld weer weg doen. Zelfs al stuur je het 30 min. van te voren. Dat is wel triest al zou dat gebeuren ik ga ervan uit dat iedereen zich aan de afspraak houd.

Moet het ingebrachte bedrag ook weer volledig uitbetaald worden in goederen? Stel er komt 1500$ van aanval binnen + 800$ van de spelers = 2300$ En er blijven 50 mensen over krijgen die dan over 50 man verdeeld een item ter waarde van 46$(grijze pet). Er van uitgaande dat iedereen wat vind natuurlijk.

Denk idd ook niet het volledige bedrag. Maar wat ik tot nu toe gehoord en gelezen heb, is er voor hoogstens 20-25k iets gevonden (en dan ben ik optimistisch). Dat zou dan ongeveer 1/5 van het totale bedrag zijn, lijkt me wel erg weinig...

Denk trouwens dat ongeveer 1 op de 3 overlevenden een item krijgt (wellicht minder). Bij het laatste gevecht zouden dat dan 41 overlevenden / 3 = +/- 14 man zijn. Theoretisch had dan ongeveer een gemiddelde waarde van 153k / 14 = 10.929 $ uitgekeerd kunnen worden.

De gouden buffel, scherpe cavaleriesabel en allen's pepperbox zijn respectievelijk 4150, 3175 en 3425 waard. Dat gemiddelde is dus beduidend lager.

Maar goed, hopelijk hebben de verdedigers vanavond meer succes met het verkrijgen van items en houdt iedereen zich netjes aan de afspraak.
 

DeletedUser

Op wereld 3 heb ik zelfs een gevecht gehad waarbij 1 iemand met veel geld KO ging en er 3 waaronder ik overbleven. Niemand vond iets dus je vindt niet altijd iets.

En screentjes kun je ook nog faken dus er zijn genoeg manieren om toch zonder geld mee te kunnen doen. Daarom moet je maar hopen dat de spelers te vertrouwen zijn.
 

DeletedUser

Nou, de 50 man bijna KO en nog 30 man over.
50 X 3000 = 150.000
Als 1/3e wat vind dan zou iedereen iets kunnen vinden van 15K.

Hopen dat ik de volgende keer weer mag verdedigen en dat er iets mooi gevonden wordt van mijn 3K.

Heb nog wel iemand met 102 schade geraakt met mn steen. :p
 

DeletedUser123

En bij deze nieuwe regel iedereen die commentaar heeft op mijn werkwijze met organiseren van deze cashbattles komt op de blacklist en doet NOOIT meer mee!!!!!


20:58: Fort 3000 cash [<b>Kapitein</b>] 88 svcinc: tomahawk
20:58: Fort 3000 cash 78 achterhoker: gouden buffel
20:58: Fort 3000 cash [<b>Kapitein</b>] 66 xDiego: niets
20:58: Fort 3000 cash [<b>Kapitein</b>] 88 Christophev: drakes voorlader...
20:58: Fort 3000 cash 66 [<b>Avonturier</b>] xDiego: 1021xp
20:58: Fort 3000 cash [<b>Kapitein</b>] 72 the big warrior: WYATTT EARPS BUNTLINE
20:58: Fort 3000 cash [<b>Kapitein</b>] 89 [<b>Avonturier</b>] srebbo: 3200 schade
20:58: Fort 3000 cash [<b>Kapitein</b>] 74 [<b>Avonturier</b>] The Iceman Marco: Niks, maar wel 802 exp
20:58: Fort 3000 cash [<b>Kapitein</b>] 72 [<b>Duellant</b>] the big warrior: :oI
20:58: Fort 3000 cash [<b>Kapitein</b>] 66 [<b>Avonturier</b>] xDiego: note
20:58: Fort 3000 cash [<b>Kapitein</b>] 90 [<b>Avonturier</b>] Bakloy: niks
20:58: Fort 3000 cash 66 [<b>Avonturier</b>] xDiego: not*
20:58: Fort 3000 cash [<b>Kapitein</b>] 84 voorbijganger: Jesse james schodfield
20:58: Fort 3000 cash [<b>Kapitein</b>] 84 [<b>Arbeider</b>] voorbijganger: !!!!!
20:58: Fort 3000 cash [<b>Kapitein</b>] 88 [<b>Soldaat</b>] svcinc: TAschunkas Tomahawk
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Iedereen is uiteindelijk k.o. gegaan, maar niet op de manier hoe het zou moeten. Vooral The-W vond ik erg laf, beetje proberen over te blijven terwijl het afgesproken was dat we op de muur zouden sterven. Maar idd vertel, wat is er gevonden?
 

DeletedUser123

zie mijn tekst dit is direct gecopyd vanuit fortchat dus dingen als

speciale scofield
speciale buntline enal :)
 

DeletedUser3874

mrcuhj.png


Bij deze dan nog het screenshot.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

wanneer wordt het volgende gevecht georganiseerd?
laat dan iedereen 5000 meenemen?:)
 

DeletedUser

Voor zover ik weet

Taschunkas tomahawk
Wyatt earps Buntline (x2)
Drakes voorlader (x2)
Jesse James Schofield
Gouden buffel
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ja sorry
maar ik was enkel op het einde online
daarvoor was ik aan het eten
maar thewest stond nog open
maar ik was echt niet van plan om te overleven hoor
ik ging me wel laten doodgaan
en ik heb ook niemand KO geschoten dusja
 

DeletedUser123

conclusie 2 wyatt buntlines zijn er gevonden en nog speciale scofield en heel veel andere leuke dingen :)
 

DeletedUser

volgende keer mag ik weer verdedigen xD

(en nog eens sorry voor mijn beetje laf gedrag)
 
Bovenaan