• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

In fortgevecht mooie spullen vinden

DeletedUser8307

Inderdaad. Niet tijdig aangegeven :rolleyes:
Volgende keer betere organisatie (?)!
 

DeletedUser123

ik heb het te druk met mijn studie op het moment daarom heb ik ook niks geregeld en heb iedereen doorgestuurd naar andere personen.
 

DeletedUser

ik heb het te druk met mijn studie op het moment daarom heb ik ook niks geregeld en heb iedereen doorgestuurd naar andere personen.

Jij hoeft het ook niet elke keer te regelen ;) Zolang degenen maar weten wie wat heeft gedaan de vorige keer.
 

DeletedUser

Helaas dit keer. Ik heb niks gevonden dus veel maakt het niet uit. Ik heb alleen geen zin om de volgende keer te betalen voor een aantal spelers die nu hoorden aan te gaan vallen, maar niet kwamen...
 

DeletedUser8307

Inderdaad. Ik weet niet of ik nog meedoe.
8 - 32 :o:o

Sorry hoor, iedereen aan z'n eigen denken :(
 

DeletedUser

Tsja het werkt ook niet als er niemand aanwezig is. Dus de volgende keer ruim van te voren aankondigen. Dan zal de opkomst een stuk hoger liggen.

Indien nodig wil ik de volgende keer mij best met de organisatie bezig houden.
 

DeletedUser8307

Tsja het werkt ook niet als er niemand aanwezig is. Dus de volgende keer ruim van te voren aankondigen. Dan zal de opkomst een stuk hoger liggen.

Indien nodig wil ik de volgende keer mij best met de organisatie bezig houden.

Niemand ? 40 personen ;)
 
het lijkt mij verstandiger om eerst een lijst te maken met de namen van degene die mee willen doen
dit scheelt denk ik een hoop irritatie en geld
zodra de lijst vol is ( met eventueel een paar reserve namen) kan het gevecht gestart worden
het gevecht zou dan in mijn ogen het beste op vrijdag kunnen plaats vinden, met op zaterdag de return
ik stel ook voor om de verliezende partij naakt te laten vechten:)
 
het zou een geslaagd gevecht zijn geweest als zes personen die nu bij de verdediging stonden aanvaller waren geweest. dan had je geen 8-32, maar 14-26. dat is nog geen 20-20 maar dan hadden de verdedigers, die niet flauw gevallen zouden zijn, een mooie pot waar leuke dingen in hadden kunnen zitten.

eigenlijk moeten beide generaals figuren die (bewust) verkeerd gaan staan eruit knikkeren. je weet dat als mensen bang zijn om flauw te vallen dit spel een stille dood sterft
 

DeletedUser488

Misschien helpt het ook als er ondertussen geen 5 andere gevechten plaatsvinden...
 

DeletedUser

Dat was ook verkeerd ja. Het lijkt mij beter als het zo nog een keer overnieuw wordt gedaan en dat de aanvallers met geld die dit keer meededen dan niet weer mee hoeven te doen.
 

DeletedUser

Is er vandaag weer een cashbattle? Ik zie dat het fort cash 3000 wordt aangevallen.
 

DeletedUser

Er zijn altijd 2 spelbrekers VSW City en Easyriders!
kunnen die geen fort een andere keer aanvallen!
 

DeletedUser5740

Ik zou ook wel graag willen meedoen aan dit soort battle.
Tegenwoordig heb ik in NO time 5000 contant staan en aangezien ik door mijn lage level niet word aangevallen blijft het ook zo staan.
 

DeletedUser

Ik zou ook wel graag willen meedoen aan dit soort battle.
Tegenwoordig heb ik in NO time 5000 contant staan en aangezien ik door mijn lage level niet word aangevallen blijft het ook zo staan.
kan niet je bent gestopt:rolleyes::D
 
Bovenaan