• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hoe los je deze fg crisis op?

Daar heeft Morphy wel gelijk in. Ik weet nog dat ik heel blij was dat ik een houten kistje kreeg, terwijl iemand anders vijf kistjes binnen sleepte :unsure: (tja, maximaal level, puur fg-build met goede kleding)

Ik denk wel dat die kistjes het interessanter maken voor de spelers. Ik had het idee dat in de kistjes van fortgevechten veel betere spullen zaten dan nu als je ze koopt met munten. Ook al krijgen vaak dezelfde een kistje, deze goede voorwerpen komen wel op de markt.
En ik heb zelf ook een keer een met staal beslagen kist gehad als toch een niet zo goede fortvechter (ik had er niet heel veel skills opstaan in ieder geval). En die pure blijdschap toen er dan Generaal Grants sabel inzat, herinner ik me nu goed :D
 

DeletedUser

ik denk dat er meer aspecten spelen .

mijn visie ( mijn mening , geen feit :p )

- Minder kleine steden , of inactieve steden / allianties

Laat spelers toe bij grote allianties , steden die erg actief meedraaien in de fortgevechten , steden die een kant hebben gekozen.
Kant 1 vs kant kant 2 , spelers weten welke kant ze staan , en steden weten wat ze moeten aanpassen om te verbeteren.

dat is beter dan de zogenaamde neutrale spelers / kleine stadjes die niet voor balans zorgen maar voor elke keer weer verwarring welke kant nu weer te veel spelers krijgt.

ook zitten spelers liever in de defense..en als ze bij een kant aangesloten zitten is het minder keus en meer zoals eerder gezegd een vast kant.
 

DeletedUser4891

Ik vind het opzich wel leuk, een beetje van die kleine stadjes erbij. Dat houdt de boel nog een beetje levendig.
Lekker van die gevallen waarbij twee stadjes eerst dikke makkers zijn en 2 weken later gewoon weer tegenover elkaar staan enzo. :p
 
Waar zijn alle deffnoobs opeens naar toe???
Ik ben vorige week puur stamina geworden maar heb er nu al weer spijt van :hmf:
Het is niet omdat op ElDorado de deff steeds verliest dat je op deze wereld ook niet anders kan dan att kiezen om xp te krijgen :s Het hoort net omgekeerd te zijn :s
FGs zijn nu echt belachelijk en saai :mad:
 
Bovenaan