• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hoe los je deze fg crisis op?

DeletedUser16060

hoort erbij, en zal vast niet elke dag zo zijn, niet zo vaak als dat andere beweren...
 
pff dat is die debestejens die constant op stomme uren aanvalt :p
iemand zou zijn forten eens moeten overnemen :p
maw morgen aanval bij tweede fg :p
 
Ok, nu heb ik het wel gehad met Winterhold. Eerst FG's starten op vroege tijden, wat opzich nog niet zo erg is. Dan aanval starten als er al een aanval staat, waardoor je 2 FG's krijgt die niet gevuld zijn. En tenslotte nog een FG om 09:55 op 26 december... :mad:

Dan krijg je nog reacties van de nr 1 stad van de wereld, Bona Fox, die ff op chat roepen dat La Suerte eraan moet... (screentje)

Wat voor een mentaliteit toch in deze wereld... :hmf:
 
Bona pl0x is te sterk :D
9 tegen 10 dat het door iemand van hen is, als ik ko geschoten wordt, en op FGgebied heersen ze ook al xp Zo lang ze niet gaan samenwerken met de enige stad die in mijn ogen een waardige tegenstander voor hen is, audaces dus, vind ik het oke :p
 
Of ze samenwerken of niet, is hun probleem. Ik wil gewoon eerlijke FG's. Maar in eerste instantie wil ik geen FG's die om 09:55 gestart worden. En als er dan 1 is, moet men die niet steunen. Ook geen dubbele aanvallen, ect steunen. Hou het voor iedereen leuk...
 

DeletedUser4891

Ik zie ook wel een beetje crisis ontstaan nu. Tanais schiet met gemak iedereen omver, maar we kunnen hem natuurlijk niet in tweeën splitsen.

Iemand een oplossing?
 

DeletedUser

Of ze samenwerken of niet, is hun probleem. Ik wil gewoon eerlijke FG's. Maar in eerste instantie wil ik geen FG's die om 09:55 gestart worden. En als er dan 1 is, moet men die niet steunen. Ook geen dubbele aanvallen, ect steunen. Hou het voor iedereen leuk...
hela niet iedereen denkt zo he hij reageert om dat hij full att is e nwij eigen keuze hebben :hmf: sorry had het op je vorige post
 
Beste mods, beste spelers die zich als mod voordoen..., mensen die NIET houden van kerst...

Dit spel speel ik nu al sinds het begin van Briskoe (ja jullie weten wel die wereld waar nu weer een nachtfortgevecht is op de nacht dat JEZUS is geboren), de nacht waar heel dit feest over gaat!!!! Een feest wat overal ter wereld wordt gevierd, een feest waar mensen gewoon één dag eens vrede hebben. Honden en katten vechten niet, orlogen worden stilgelegd (op de smeerlappen na zoals winterhold op dakota...)

Aan niemand van de spelers wordt er iets gevraagd, gevraagd of wij misschien kerstmis willen vieren, gezellig bij familie zijn en niet een of ander dom fortgevecht voeren of weer door die ene duellant plat gelegd worden. Nee het wordt aan mods gevraagd, mensen die dit ook spelen, maar moeten jullie voor ons denken?

Kunnen wij spelers van thewest niet zelf beslissen of we wel of geen kerstvrede willen... kon er geen poll gemaakt worden waar WIJ, wij spelers mochten beslissen of we kerstvrede willen. Is dit teveel gevraagd? Op bijvoorbeeld de Duitse server krijgen ze gewoon een vrede... waarom kan dat niet op alle servers?

Ik denk dat dit alweer voor de zoveelste keer het spelplezier van thewest schaadt. Je hebt overal op elke wereld minimaal één rotte appel die het gewoon voor andere wil verpesten en die gewoon omdat het kan voor z'n eigen plezier een FG gaat starten of die lekker iedereen gaat duelleren op de dag dat er vrede is... Hopelijk kan hier nog iets aan gedaan worden en kan er bij nieuwjaar dan alsnog een vrede komen.

Mvg. ...
 

DeletedUser

Beste mods, beste spelers die zich als mod voordoen..., mensen die NIET houden van kerst...

Dit spel speel ik nu al sinds het begin van Briskoe (ja jullie weten wel die wereld waar nu weer een nachtfortgevecht is op de nacht dat JEZUS is geboren), de nacht waar heel dit feest over gaat!!!! Een feest wat overal ter wereld wordt gevierd, een feest waar mensen gewoon één dag eens vrede hebben. Honden en katten vechten niet, orlogen worden stilgelegd (op de smeerlappen na zoals winterhold op dakota...)

Aan niemand van de spelers wordt er iets gevraagd, gevraagd of wij misschien kerstmis willen vieren, gezellig bij familie zijn en niet een of ander dom fortgevecht voeren of weer door die ene duellant plat gelegd worden. Nee het wordt aan mods gevraagd, mensen die dit ook spelen, maar moeten jullie voor ons denken?

Kunnen wij spelers van thewest niet zelf beslissen of we wel of geen kerstvrede willen... kon er geen poll gemaakt worden waar WIJ, wij spelers mochten beslissen of we kerstvrede willen. Is dit teveel gevraagd? Op bijvoorbeeld de Duitse server krijgen ze gewoon een vrede... waarom kan dat niet op alle servers?

Ik denk dat dit alweer voor de zoveelste keer het spelplezier van thewest schaadt. Je hebt overal op elke wereld minimaal één rotte appel die het gewoon voor andere wil verpesten en die gewoon omdat het kan voor z'n eigen plezier een FG gaat starten of die lekker iedereen gaat duelleren op de dag dat er vrede is... Hopelijk kan hier nog iets aan gedaan worden en kan er bij nieuwjaar dan alsnog een vrede komen.

Mvg. ...

Christelijken normen opdragen aan een grotendeels niet christelijke maatschappij. Er is geen kerstvrede omdat dit complete onzin is. Veel mensen vieren geen kerst. Ga dus a.u.b. niet een real life feest aanhalen op een virtueel spelletje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14957

Beste mods, beste spelers die zich als mod voordoen..., mensen die NIET houden van kerst...

Dit spel speel ik nu al sinds het begin van Briskoe (ja jullie weten wel die wereld waar nu weer een nachtfortgevecht is op de nacht dat JEZUS is geboren), de nacht waar heel dit feest over gaat!!!! Een feest wat overal ter wereld wordt gevierd, een feest waar mensen gewoon één dag eens vrede hebben. Honden en katten vechten niet, orlogen worden stilgelegd (op de smeerlappen na zoals winterhold op dakota...)

Aan niemand van de spelers wordt er iets gevraagd, gevraagd of wij misschien kerstmis willen vieren, gezellig bij familie zijn en niet een of ander dom fortgevecht voeren of weer door die ene duellant plat gelegd worden. Nee het wordt aan mods gevraagd, mensen die dit ook spelen, maar moeten jullie voor ons denken?

Kunnen wij spelers van thewest niet zelf beslissen of we wel of geen kerstvrede willen... kon er geen poll gemaakt worden waar WIJ, wij spelers mochten beslissen of we kerstvrede willen. Is dit teveel gevraagd? Op bijvoorbeeld de Duitse server krijgen ze gewoon een vrede... waarom kan dat niet op alle servers?

Ik denk dat dit alweer voor de zoveelste keer het spelplezier van thewest schaadt. Je hebt overal op elke wereld minimaal één rotte appel die het gewoon voor andere wil verpesten en die gewoon omdat het kan voor z'n eigen plezier een FG gaat starten of die lekker iedereen gaat duelleren op de dag dat er vrede is... Hopelijk kan hier nog iets aan gedaan worden en kan er bij nieuwjaar dan alsnog een vrede komen.

Mvg. ...

Is dit door een kleuter bedacht ofzo?
 

DeletedUser15269

debestejens

beste,

Ik vindt dat we echt wat aan die jens moeten doen.
Hij start middag fg's of rond etenstijd. Dat hebben we nog over ons heen laten gaan. Maar als die nu ook nog 's morgens op 2de kerstdag aanvalt terwijl ik dan eigenlijk gezellig met mijn ouders wil ontbijten. Snap ik niet dat grote steden zoals Auda en bona hem gaan helpen. Ik wil dan ook vragen om een volledige boycot van zijn aanval. Verder toen ik hem erop aansprak, heeft hij mensen van mijn allie bedreigt uitgescholden en voor van alles en nog wat uitgemaakt. Als bona en auda zo iemand gaan helpen zegt dat van mij part genoeg over hun.

Veder even tegen butterfly. Kerst gaat tegenwoordig niet meer om de geboorte van Jezus (voor sommigen natuurlijk wel). Maar het gaat om samen zijn en gezellig met je familie wat doen. Als dat dan belemmert wordt omdat er een of andere etter ons aan wil vallen pleit ik toch net zo als op andere servers voor een kerstvrede.

Met vriendelijke groet,
Taylor-jones
La Suerte
 

DeletedUser15269

Mooi om te zien dat velen niet zijn gekomen (raar om dat te zeggen ;))
Nu ga ik lekker van mijn 2de kerstdag genieten :)
 

Deleted User - 308552

Reactie op de walls of text:

We hebben als team besloten geen kerstvrede op te leggen omdat we er vanuit gaan dat de spelers heel makkelijk de eerder genoemde 'rotte appels' aan kunnen pakken. Ikzelf zit nu op de boot vanaf Vlieland en zal vanavond eens kijken wie er allemaal Een fg heeft gestart met de kerst. Mochten er forten veroverd zijn dan zal Audaces deze proberen te heroveren en aan de oorspronkelijke eigenaars terug geven. Alle steden die Een fg hebben gestart en een eigen fort bezitten kunnen een aanval verwachten.

Voor alle mensen, ook de mensen die forten hebben aangevallen, ik wens jullie fijne feestdagen en zie jullie binnenkort weer op Dakota!
 
Christelijken normen opdragen aan een grotendeels niet christelijke maatschappij. Er is geen kerstvrede omdat dit complete onzin is. Veel mensen vieren geen kerst. Ga dus a.u.b. niet een real life feest aanhalen op een virtueel spelletje.

Als er veel mensen geen kerst vieren, waarom is er dan een hele quest over x-mas? En vind het toch opvallend dat er gewoon 50% minder opkomsten zijn bij kerst FG's. Terwijl ze vaak best laat worden gestart zodat ik en vermoedelijk anderen nog zich kunnen aanmelden nadat ze terug zijn gekomen van een feest.

Dan denk ik dat er toch meer mensen geen FG's kunnen doen wegens Kerst dan jij beweert.

Maargoed we wijken af, Kerst FG's mag best. Maar gewoon op menselijke uren... :hmf:
 

DeletedUser

TJ, als je Jens een boodschap wil geven, do het volgende:
*Raid zen stadje plat
*Boycot zijn aanvallen
*Val zijn forten - als hij er heeft, idk - aan
Als hij vraagt waarom je het doet, leg hem het dan uit. Zou normaal wel moeten lukken.

Over die Kerstvrede, ik hoor veel mensen er over klagen of het al dan niet mag. Maar mag ik effe de vraag stellen, waarom hebben andere Inno spelletjes wél een kerstvrede én zelfs nieuwjaarsvrede, maar dit spel niet? :huh:
 

Deleted User - 308552

Over die Kerstvrede, ik hoor veel mensen er over klagen of het al dan niet mag. Maar mag ik effe de vraag stellen, waarom hebben andere Inno spelletjes wél een kerstvrede én zelfs nieuwjaarsvrede, maar dit spel niet? :huh:

Omdat het per spel en per taalversie apart wordt bepaald.
 
Bovenaan