• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hoe los je deze fg crisis op?

DeletedUser

Hoe los je deze fg crisis op? (Voor hij begint)

Maar vroeg genoeg beginnen , dit topic komt er toch aan vroeg of laat .
 

DeletedUser905

Ik denk dat Leones de discussie meteen op slot heeft gegooid :laugh:
 

DeletedUser

Ik denk dat mensen gewoon niet aan zichzelf moeten denken bij FG's. Te veel mensen schuilen gewoon steeds vaker, en nu daagt er zelfs niemand meer op. Laatste FG was 0 tegen 0!

:p
 

Deleted User - 308552

Ik heb me net echt kapotgelachen. Dank je voor deze hilarische post :D
 
De beste oplossing voor deze FG crisis is als volgt: Geen premium meer. Zonder premium komt er het best naar boven wie er de meeste skills hebben. Zonder hulp kijken hoe men zich dan redt lijkt me interessant.
 

DeletedUser14705

Hoe los je deze fg crisis op? (Voor hij begint)

Maar vroeg genoeg beginnen , dit topic komt er toch aan vroeg of laat .

Sinds wanneer zo somber Henry?
Ik kan me geen zo'n sarcastische Henry indenken van vóór je terugkeer. :(
 

DeletedUser

Ik was niet sarcastisch , doe er nu al iets aan dan is er niks op te lossen strks :p
 

DeletedUser

We lossen dit op door geen fortgevechten meer te doen.

BACK TO THE PAST!:shootout:
 

Deleted User - 308552

We gaan gewoon met Audaces de wereld overnemen, geen klachten toegestaan! :laugh:

Veel succes vanavond voor iedereen :)
 

DeletedUser4891

Ik hoor net dat er een fortgevecht was, maar ik was er niet bij.

Das pas een crisis!
x6yb.png
 
jup, maar volgens mij kan in dit stadium van het spel de deff bijna niet winnen :p
om te beginnen hebben ze 8 man minder, en de kereltjes die langer dan 1 ronde op een muur/toren/gebouw blijven treuzelen staan meteen tegenover een massa
ik kan gewoon geen enkele manier bedenken waarop een deff kan winnen, tenzij ze er echt in slagen een bepaalde deel van het fort geudrende een tiental rondes of langer te blokken, maar doe dat maar eens met zo'n muren en torens xp
 

DeletedUser16060

Er is nog geeneens een FG Crisis op Dakota, momenteel zal aanval vrijwel altijd winnen doordat Torens weinig tot amper een bonus geven, en maar 2x2 zijn, en dus schietvoer. daarbij heeft aanval 8 man meer mits ze vol zitten en hebben hierdoor dus redelijk meer voordeel,

Maar ach ja. Liever een fg per dag, dan geen ;) kan daarbij nog altijd vriendschappelijk.

want dat zal ook nog wel te regelen zijn.
 
Jup :)
ik hoop wel dat het niet de trend wordt dat iedereen de deep sea mannetjes aanvalt, ook al zijn zij de enigen met forten :D
anders krijg je te snel 2 partijen en ik heb liever CHAOS :cool:
 

DeletedUser16060

Hahaha Jack,

Denk dat dat al enig zins gebeurd hoor.

Als je het verschil tussen aanmeldingen van gister zag,

Wij als Deep Sea Divers, hadden meer dan de helft minder aanmeldingen als aanval,

Best kansloos dus!

Maar ach, daarnaast gaan de fortgevechten voorlopig alleen maar om extra Muntjes en Ervaringspunten, aangezien als je om de dag aan zou vallen, ieder voorlopig om de dag een fort veroverd als aanval zijnde.

Vandaar ;)

Maar dat houdt niet in dat het niet leuk is, die noob gevechtjes. want heb het er eigenlijk toch nog redelijk naar m'n zin!


Cya at the Blue side!
 
jup, maar volgens mij kan in dit stadium van het spel de deff bijna niet winnen :p
om te beginnen hebben ze 8 man minder, en de kereltjes die langer dan 1 ronde op een muur/toren/gebouw blijven treuzelen staan meteen tegenover een massa
ik kan gewoon geen enkele manier bedenken waarop een deff kan winnen, tenzij ze er echt in slagen een bepaalde deel van het fort geudrende een tiental rondes of langer te blokken, maar doe dat maar eens met zo'n muren en torens xp

There's a way. I know a way. Nouja, het is ooit eens gelukt laten we het daarop houden.
 

DeletedUser16060

There's a way. I know a way. Nouja, het is ooit eens gelukt laten we het daarop houden.



Er is zeker een manier, maar dat doet er niet echt toe, fortgevechten zijn op het moment wel leuk aangezien bijna iedereen laag level is, en niet fg geskillt, wat tot slachtpartijen en hilarische momenten leid, zowel in het gevecht zelf, als in de chat!


Dus, ik kijk zeker naar de komende tijden uit, en naar de tijden dat def zichzelf wél kan verdedigen!
 
Bovenaan