• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hoe los je deze fg crisis op?

Hahaha Jack,

Denk dat dat al enig zins gebeurd hoor.

Als je het verschil tussen aanmeldingen van gister zag,

Wij als Deep Sea Divers, hadden meer dan de helft minder aanmeldingen als aanval,

Best kansloos dus!

Maar ach, daarnaast gaan de fortgevechten voorlopig alleen maar om extra Muntjes en Ervaringspunten, aangezien als je om de dag aan zou vallen, ieder voorlopig om de dag een fort veroverd als aanval zijnde.

Vandaar ;)

Maar dat houdt niet in dat het niet leuk is, die noob gevechtjes. want heb het er eigenlijk toch nog redelijk naar m'n zin!


Cya at the Blue side!


Ik denk dat iedereen zo hard onder de indruk was van jullie snelle groei dat ze zo snel mogelijk jullie expansie willen voorkomen ofzo xp
Wel echt vreemd indd dat het niet vol stond, als ik dat had geweten was ik zelf afgekomen, maar het eerste fg had zo propvol gestaan dat ik daar bijna geen rang kreeg dus vond het niet interessant meer om zo ver te lopen...
Misschien dachten meer mensen dat, maar het kan ook met het charisma van master, tanais en marco enzo te maken hebben: natuurlijk wil iedereen hen helpen :p
 

DeletedUser15269

Ik denk dat iedereen zo hard onder de indruk was van jullie snelle groei dat ze zo snel mogelijk jullie expansie willen voorkomen ofzo xp
Wel echt vreemd indd dat het niet vol stond, als ik dat had geweten was ik zelf afgekomen, maar het eerste fg had zo propvol gestaan dat ik daar bijna geen rang kreeg dus vond het niet interessant meer om zo ver te lopen...
Misschien dachten meer mensen dat, maar het kan ook met het charisma van master, tanais en marco enzo te maken hebben: natuurlijk wil iedereen hen helpen :p

Niet alleen he, het is ook een nieuwe wereld en het is dus een beetje aftasten. Dat er meer mensen aanval staan in het begin in volgens mij wel logische omdat je over het algemeen meer stamina hebt.(attribuut kracht)
Verder heb je in de verdediging best weinig kans om te winnen atm. Dus zullen veel mensen voor de aanval kiezen als ze vrije keus hebben.

Taylor-Jones
La Suerte
 

Deleted User - 308552

Ik kies nu juist def omdat het lastiger is. Afhankelijk van de groep waar je mee werkt kun je als def toch redelijk volhouden. Als je 25 man minder hebt, not so much.
 

DeletedUser7902

Goeie tactiek doet al veel. Veel onliners en goeie wissels ook. Alleen zie ik dag op nl zelden.
 

Deleted User - 308552

Zodra er eens genoeg def is + geen Dakota vs one :p

Ps. Vanavond starten we (Audaces) een fg, wat er ook gebeurt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dat lag niet helemaal aan het feit dat het 'de verdediging' was volgens mij :p
ik hoop dat goeie nacht en de stoutmoedigen er geen gewoonte van maken om samen te gaan vechten :(
dan moet er nog een allytje zijn dat even sterk is als BC en dan heb je min of meer 2 gelijke kampen :p (DOne?)
dan heb je 2 elite-steden tegen elkaar en 2 gezellige allies (met oa een leger noobs) tegen elkaar
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 308552

de stoutmoedigen

Eeeh.... quoi? MB zei dat het iets anders betekende :o
Inhoudelijk: Het gevecht gisteren was bijzonder, we werden namelijk aangevallen bij ons hoofd-hoofdfort. Daarom ben ik (half in paniek) tg's gaan versturen naar alles en iedereen. De meeste reacties, ook die van Bona Nox, was dat ze zouden melden aan hun spelers dat ik om hulp had gevraagd, maar dat iedereen voor zichzelf mocht kiezen aan welke kant hij/zij zou staan. Ik heb iig één reactie gehad waaruit bleek dat wij (def) niet de enigen waren die om hulp hadden gevraagd.
 
Audax is voor zo ver ik weet latijn voor stoutmoedig, en audaces is nominatief of accusatief meervoud daarvan :p
Was wel pro dat jullie wonnen maar ik ben een klein beetje bang dat als jullie als verdediger nu al kunnen winnen, jullie als aanvaller zeker niet te stoppen zijn :p
En het was indd gedenkwaardig, op colo ben ik niet actief in fgs maar voor zo ver ik weet is 90 man een gigantische opkomst. En komt een audaces 2? Verzin toch eens een originele naam :o
 

Deleted User - 308552

Audax is voor zo ver ik weet latijn voor stoutmoedig, en audaces is nominatief of accusatief meervoud daarvan :p
Was wel pro dat jullie wonnen maar ik ben een klein beetje bang dat als jullie als verdediger nu al kunnen winnen, jullie als aanvaller zeker niet te stoppen zijn :p
En het was indd gedenkwaardig, op colo ben ik niet actief in fgs maar voor zo ver ik weet is 90 man een gigantische opkomst. En komt een audaces 2? Verzin toch eens een originele naam :o

Audaces II, wel met romeinse cijfers, meer uitleg volgt als ik thuis ben (zit in de trein met minder dan 5% batterij :p)
 

DeletedUser

Of de ally een meer realistische naam geven? Turpes Urbes? Rijmt toch ook lekker? :)

En nee... deze kon ik niet laten ^^
 
Bovenaan