• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hoe los je deze fg crisis op?

DeletedUser

Jullie gaan echt niet bepalen waar ik mijn fg speel .

Dus tip fluister me niet welk fg ik aanval moet staan , ik moet niks ;)

En nu kan je zeuren dat ik je low lvl fg fortje aanval .

Waarom?

"Op afspraak aan te vallen, voor FG's tot level 70"

Ik kies wat en waar ik aanval.
 

DeletedUser14977

Altijd maar hetzelfde gezeik.
Ben weer een stuk wijzer geworden van dit.
 

DeletedUser12590

Jullie gaan echt niet bepalen waar ik mijn fg speel .

Dus tip fluister me niet welk fg ik aanval moet staan , ik moet niks ;)

En nu kan je zeuren dat ik je low lvl fg fortje aanval .

Waarom?

"Op afspraak aan te vallen, voor FG's tot level 70"

Ik kies wat en waar ik aanval.

Het laat ons gewoon zien wat voor zielig mannetje je daadwerkelijk bent.
Maar ja, je mag aanvallen wat je wilt. We weten toch dat je het niet gaat winnen. Gratis EP voor ons, dus voer ze maar vaker uit.
 

DeletedUser12590

dat is ook geen goede ingesteldheid XP
je straft het best af met een aanvalletje als je het mij vraagt :p

Haha, er is enkel 1 probleem... Volgens mij heeft All4One en dus Benji/Henry J geen fort ... Misschien moet Mumbucks All4One er 1tje geven en meteen terugveroveren?
 

DeletedUser6244

wat een grap.. low lvl fg fortje aanvallen is een probleem?? draait toch altijd uit op hetzelfde: niks :laugh:
 

DeletedUser

Het laat ons gewoon zien wat voor zielig mannetje je daadwerkelijk bent.
Maar ja, je mag aanvallen wat je wilt. We weten toch dat je het niet gaat winnen. Gratis EP voor ons, dus voer ze maar vaker uit.

grappig , zei de man die meteen als persoon wordt aangevallen .

Haha, er is enkel 1 probleem... Volgens mij heeft All4One en dus Benji/Henry J geen fort ... Misschien moet Mumbucks All4One er 1tje geven en meteen terugveroveren?

Weer zeggen wat ik moet doen ^^
 

DeletedUser

ik kan een fort ook val ons niet aan noemen maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op
 
het maakt toch niet uit welk piofort jullie aanvallen? ik bedoel... ze hebben er 10 of zo!
jullie willen alleen ruzie maken zodat mumbo en buck met een verpletterend offensief komen en jullie kant (wat is dat allemaal, amigo en playa enzo) beetje verpletteren en jullie je gelijk krijgen...
 

DeletedUser6244

het maakt toch niet uit welk piofort jullie aanvallen? ik bedoel... ze hebben er 10 of zo!
jullie willen alleen ruzie maken zodat mumbo en buck met een verpletterend offensief komen en jullie kant (wat is dat allemaal, amigo en playa enzo) beetje verpletteren en jullie je gelijk krijgen...

jij weet beter wat wij willen dan ikzelf :p
 

Deleted User - 308552

Heb net even de 3 laatste pagina's gelezen, ziet er gezellig uit :) Bepaalde mensen (en dus hun steden) krijgen een slecht imago waardoor ze geïsoleerd raken en nauwelijks steun krijgen en daar wordt hier over gezeurd?
 

DeletedUser

Heb net even de 3 laatste pagina's gelezen, ziet er gezellig uit :) Bepaalde mensen (en dus hun steden) krijgen een slecht imago waardoor ze geïsoleerd raken en nauwelijks steun krijgen en daar wordt hier over gezeurd?

Helemaal verkeerd :no:

Ja, ik heb geleerd dat je mensen die het moeilijk hebben moet helpen in hun pad naar verbetering.

Ja idd Moet he
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14508

haha beste stad ja peppe :p nu nog goeie fgers haha wat boeid het nu welk fg aangevallen word wees blij dat het geen massa aanvallen worden want daar hebben wij zelfs een hekel aan maar ik hoor het wel alweer het is de grote benji/henry afzeik dag haha nou ja daar kan ie wel tegen
mensen tot vanaaf en heb een fijn fg :p

Mvg nick:rolleyes:
 

DeletedUser2343

Feli All4One met jullie eerste fortje, verkregen door dubbelaanvallen, LowLevelFort aanvallen, en nare tijdstippen! Moet je toch trots op zijn!
Net zoals een onverdedigd fort innemen als dat FG is afgelast.
Als je op deze manier plezier hebt in je overwinningen, ik gun het je van harte hoor!
 

Deleted User - 308552

Een fort veroveren lijkt misschien knap, maar als je het hebt verkregen dmv een dubbelaanval is het maar de vraag of je het kan behouden ;)
 
Bovenaan