• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hoe los je deze fg crisis op?

Deleted User - 308552

Ik krijg ernstig de neiging om een char te maken op Colo....
 
Hoewel je verhaal deels klopt, moet ik je erop wijzen dat er geen sprake is van counteren. All4One heeft al zijn aanvallen op Mumbo en Buckaroos uitgevoerd met zat tijd tussen het 1e en het 2e gevecht van die dag (2 uur, soms 3 uur). Het enige waar je over kan klagen is dan het tijdstip (11 uur) en in het geval van Buckaroos, het Low Lvl Fort.

Die laatste is al in de discussie geweest en daar laten we het bij. Counteren doen ze (nog) niet, verwacht ik eerlijk gezegd ook niet. Het tijdstip, ach, het is vakantie. Het is anders als het ergens in maart op een dinsdag om 11 uur gehouden wordt.

Ik hou me er maar buiten dan :|
 

DeletedUser15849

Anders

Uiteindelijk denken we er ook allemaal anders over natuurlijk.
En wie zouden wij met z'n allen zijn, om de andere steden te begrijpen :D Dit is visa versa ook zo.
De 1 heeft andere normen en waardes dan de ander, logisch.

Alleen zo jammer, dat op het moment iemand zijn/haar mening geeft, een ander die mening loopt af te zeiken.
 
Het wordt eens tijd om hier geen klaagtopic van te maken. Ik vind het initiatief van all4 en amigo juist geweldig. De laatste tijd zijn de fg's toch al een stuk leuker (kan niemand ontkennen neem ik aan) .Dan dat low level fort, lijkt me ook eerlijk gewonnen, de aanval was gewoon sterker, het is gewoon aan ons om dat eerlijk terug te pakken ;) .In plaats van kritiek te geven op all4 moeten we hen juist dankbaar zijn, zij maken het terug wat leuker en vroeg of laat zouden ze toch een fort veroveren, dus feli ;)

Kijk eindelijk iemand met verstandige taal.
Kraters een man met verstand
 

DeletedUser6377

Huil huil huil huil, typisch is dat zulke topics na de opening van ELKE wereld nog zijn geweest. Meestal gebeurt zoiets nadat de normaal winnende partij opeens verliest en dan hier meteen gaan vertellen hoe slecht de tegenstander het wel niet maakt voor de overige BG's. Ik heb slechts de laatste pagina gelezen van dit topic, maar ik weet al genoeg. Ben niet zo'n actieve fortvechter op colo, want ik ben heel erg lui. En ja, je vraagt je dan af, wat kom je hier dan doen JorDes? Ga lekker iets nuttigs doen, nouja ik vind het wel grappig dat er op elk wereldforum wel zo'n topic ontstaat als mensen opeens gaan verliezen ipv winnen. Ik heb het topic niet gelezen, maar ik wed dat ik gelijk heb :D
Je bent volledig juist.

WH
 

DeletedUser15254

Kraters, je kan het perfect verwoorden! Iedereen denkt anders over wat er aan de hand is op Colorado wat fortgevechten betreft en de FG's zijn ook gewoon veel leuker geworden sinds de update (die tegelijk liep met het moment waarop A4O een sterke stad werd)

Morgen vallen wij dat fort terug aan en kijken we in een EERLIJK gevecht wie nu met de sterkste troepen aankomt. Ik wens beide partijen een leuk gevecht toe :)
 

DeletedUser

Weinig mensen heb ik ooit pro gevonden. Maar Henry vond ik toch wel een mega pro. Hij kent me vast niet maar goed. :p

Dis geen sarcasme. Geef allemaal maar toe, Henry is gewoon pro. :cool:

Ik ken je wel , Ik ken iedereen .
Ik ben Big Bother lookie lookie.
 
mijn excuses dat ik jullie voor een noobvlagrunstadje hield, als jullie echt van plan zijn op een eerlijke en hopelijk ook spannende wijze de grond aan te vegen met buckmumbo wens ik jullie veel succes :)
 

DeletedUser12590

mijn excuses dat ik jullie voor een noobvlagrunstadje hield, als jullie echt van plan zijn op een eerlijke en hopelijk ook spannende wijze de grond aan te vegen met buckmumbo wens ik jullie veel succes :)

Al was er vandaag wel een flagrun. Maar dat was niet namens All4One, maar namens The East. Daarnaast is de enige echte vlagrushstand van Colorado toch echt de stad van Dragonheer :laugh:

BTW, beetje jammer hoor, die 2 gevechten morgen. Nu kan ik er maar 1 doen daar ik moet werken :hmf:
 

DeletedUser15254

Tja die 2 gevechten kunnen wij niets aan doen, ik noem het voor de veiligheid maar geen counteren maar het lijkt er wel sterk op... Zonder meer komt de att voor de def dus we zullen zien.
 

DeletedUser15254

Dat doe ik maar dat houdt niet weg dat ik geen eigen mening meer mag hebben, waarom moeten er per se 2 fortgevechten tussen dezelfde steden op 1 avond zijn? Zijn er niet genoeg dagen in een jaar om eens een fortgevecht te doen?
2 fortgevechten op een avond vind ik prima, maar waarom val je een fort aan terwijl de eigenaars van dat fort een aanval doen op jullie? Low level fortje werd toch ook gewonnen doordat mumbaroos 2 fortgevechten te verduren kreeg op 1 avond?
 

DeletedUser

Dat doe ik maar dat houdt niet weg dat ik geen eigen mening meer mag hebben, waarom moeten er per se 2 fortgevechten tussen dezelfde steden op 1 avond zijn? Zijn er niet genoeg dagen in een jaar om eens een fortgevecht te doen?
2 fortgevechten op een avond vind ik prima, maar waarom val je een fort aan terwijl de eigenaars van dat fort een aanval doen op jullie? Low level fortje werd toch ook gewonnen doordat mumbaroos 2 fortgevechten te verduren kreeg op 1 avond?

Vindt Mumbo dat leuk dat je hun fort als jullie eigendom ziet :laugh:
Grapje

2 pio's kan toch komop 1 pio op een avond is wat weinig ik wil skieten.


En waar ken je me dan van?

Geen flauw idee mee moet ik een nachtje op slapen (ik wordt oud he)
 

DeletedUser15254

Wij zitten ook in dat fort Benji dus is eigenlijk wel een stukje Buck-eigendom :D
 

DeletedUser

Wij zitten ook in dat fort Benji dus is eigenlijk wel een stukje Buck-eigendom :D

Ja dat wel maar zo zijn al jullie forten van mumbo en buck , dus als 1 van jullie steden iets doet valt 80% van de colorado forten af .

Wees eerlijk dat kan toch niet :p
 

DeletedUser2343

We gaan er gewoon twee leuke FG's van maken morgen!
Hoewel ik het niet altijd eens ben met de manier waarop All4One te werk gaat, hebben wij nog nooit zo'n waardige tegenstander gehad, en zulke interessante en superspannende FG's!
 
Bovenaan