• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hoe los je deze fg crisis op?

DeletedUser12045

We hebben de verraders toch al, spijtig dat deze zielige spelers bestaan :)
 

DeletedUser6377

Verraders hebben amper invloed (tenzij het organisatorisch een potje is)
Maar goed, ik zit weer in een stad dus jullie gaan lijden!
 

DeletedUser12590

All4One op de steel tour? Fortgevecht wordt afgelast dus gaan ze nog even voor de grap toch wel erheen lopen? Sportiviteit van sommige spelers is blijkbaar weer eens rock bottom. Gelukkig is Pueblo zelf wel zo sportief om het fort wel gewoon terug te geven aan Mumbo.

Rare actie van All4One, had meer van deze spelers verwacht. Maar ach, probleem is toch opgelost en ik wacht nog steeds op de eerste echte aanval van All4One. Die flagruns komen mijn neus uit...
 
mja, er waren dus 3 FGs op mumbo, waarvan 2 nachtgevechten.
1 van beiden was natuurlijk afgelast en daar had je dan die laffe aanval van henry en francis en die andere kerels die de wereld blijkbaar willen zien branden, maar er toch lekker veel nuggets in blijven pompen.
ook wel teleurstellend dat in de andere aanval dit gedrag werd aangemoedigd, had me aangemeld maar ben er daarna maar van weg gelopen. mumbo en buck mogen dan overpowered zijn maar als je hen zo probeert te bevechten, verdienen ze die superpowers ook;
 

DeletedUser12590

mja, er waren dus 3 FGs op mumbo, waarvan 2 nachtgevechten.
1 van beiden was natuurlijk afgelast en daar had je dan die laffe aanval van henry en francis en die andere kerels die de wereld blijkbaar willen zien branden, maar er toch lekker veel nuggets in blijven pompen.
ook wel teleurstellend dat in de andere aanval dit gedrag werd aangemoedigd, had me aangemeld maar ben er daarna maar van weg gelopen. mumbo en buck mogen dan overpowered zijn maar als je hen zo probeert te bevechten, verdienen ze die superpowers ook;

Het laffe vind ik gewoon dat ze nu dus forten proberen af te pakken op een onsportieve manier. Waarom zijn Mumbo en Buckaroos overpowered? Omdat er teamwork en ervaring is. We willen het leuk houden en houden van een goed gevecht. We staan echter niet te juichen bij een dergelijke tegenstander die enkel uit is op spelbederf. Als je respect wil hebben, ga dan gewoon eerlijk spelen, bouw een goed team op van actieve spelers en ga dan aanvallen. Ga geen laffe aanvallen doen en doe niet een fort stealing. Uiteindelijk zal heel Colorado hiervan last hebben. Misschien is dat wel het verschil tussen overpowered en kansloos?
 

DeletedUser12590

overpowered inderdaad op gebied van ervaring, activiteit en nuggets; maar zo'n stad (of stedengroep) zal je wel op elke wereld hebben

Grappig dat je nu deze 3 punten noemt, terwijl All4One spelers heeft die de dans leiden op ervaring, activiteit en nuggets :laugh:.

Nee, deze 3 punten vind ik niet kloppen om het verschil aan te duiden. Amigo en Sonuwe waren 2 steden (nu eigenlijk enkel Amigo vanwege het rare gedoe in Sonuwe) die net zoveel ervaring, activiteit en zeker meer nuggets gebruikten dan Buck en Mumbo (ik verbaas me nog steeds hoe snel sommigen reskillde daar). Het punt waarop Mumbo en Buck juist beter zijn, is teamwork, iets waar ervaring ook zeker bij telt. Maar als ik een aanval zie waar veel LP mensen achterin staan, iets wat ik vaak genoeg gezien heb bij Sonuwe en Amigo, ja, dan win je ook niet.

Maar wat ik al zeg, mensen als Henry J, Francis, Liquidera zijn net zo ervaren, net zo actief en zeker gelijk, wss meer in de nuggets als/dan Mumbo en Buck. Dus het ligt niet enkel aan ervaring, activiteit en nuggets, het ligt voornamelijk aan teamwork. En nee, een flagrun is geen goed teamwork.
 
Ja maar dat rechtvaardigt zo'n aanvallen nog niet vind ik
Een gewone counter tot daar aan toe maar een driedubbele en om middernacht... xp
 

DeletedUser12590

Er is een verschil in forten zat hebben en deze eerlijk verdiend hebben en oneerlijke aanvallen uit te voeren om deze over te nemen. Veel van deze forten zijn overigens verdiend aan forten die bijna niet uitgebouwd waren. Tja, wie niet uitbouwt, wie niet behoud.
 

DeletedUser

ik vond het wel grappig en btw heb ik enorm veel bijgedragen die forten van mumbo te veroveren en bouwen comentaar check mijn profiel plaatje
 
ja dat weet ik ze hebben vast goeie herinneringen aan je :D
ik hoop alleen dat jullie clubje nu niet in een neerwaarse spiraal beland met nog meer van die acties want dan zal het er op neerkomen dat mumb-buck sterker wordt omdat jullie je eigen imago verzieken :p
 

DeletedUser12590

Dat gevecht van gisteren was gewoon weer leuk. Jammer dat het aan beide kanten niet vol stond, maar er was tenminste weer wat spanning. Ik heb ook gelachen om mijn 8 Ko's die ik maakte terwijl ik zelf nog maar 4 LP had :laugh:.
 
Ze hebben het fort blijkbaar teruggeven xp
ik vraag me wel af wat er gebeurd was als het ook A4O was die de aanval gestart had maar ja :p
Blij dat ik geen FGer ben op deze wereld
 
Bovenaan