• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Halloween opdracht

DeletedUser7902

Voor een niet duellant is dit dus compleet onmogelijk. Elke NPC heeft rond de 1800 LP. Met wat geluk schiet ik er net 1000 LP af. Laat staan dat ik er 1800 af knal.

Slechte opdrachtenreeks dus! Hopelijk wordt er nog wat aan gedaan.

Aangezien die opdracht altijd aan blijft staan verwacht inno dat je ooit wel eens een reskill naar duels doet.
 

DeletedUser6336

omg.. op dit moment heb ik in héél die tijd 1 NPC bewusteloos geslagen??? wtf is dat voor een domme opdracht? :s
 

DeletedUser

voor die opdracht heb je toch geen KO's nodig? ik heb al 7/10 npc duels gewonnen en nog geen enkele ko gehad.
 

DeletedUser6336

even aan het zoeken achter een goede strategie om dit te doen, daarbij enkele vraagjes:

- Herbegint een NPC steeds van 100% LP? Dus: 3x op rij verliezen & telkens 500LP afnemen, komt die dan op -1500LP of terug op 100%?
- Het getal naast de LP van de NPC is waarschijnlijk het effectief aantal LP, en niet het # vaardigheidspunten dat die heeft?

Bedankt
 

DeletedUser

even aan het zoeken achter een goede strategie om dit te doen, daarbij enkele vraagjes:

- Herbegint een NPC steeds van 100% LP? Dus: 3x op rij verliezen & telkens 500LP afnemen, komt die dan op -1500LP of terug op 100%?
- Het getal naast de LP van de NPC is waarschijnlijk het effectief aantal LP, en niet het # vaardigheidspunten dat die heeft?

Bedankt

Hij houdt die 100% en jup dat is het totaal en niet de VP

Daarbij zou ik kijken naar het mikken van de npc zo heb ik dat gedaan als puur handel drijven ^^ Gewoon alleen npc's doen die onder de 20 mikken hebben :) En dan zelf hopen dat je 1 keer raakt :) ik ben maar 2 keer nok gegaan xd
 

DeletedUser12952

In de aankondiging van Marco heeft hij het over dat het aan te raden is om tussen 31 oktober 10:00 uur en 1 november 15:00 uur in te loggen..

Ben ingelogd geweest, maar volgens mij is er niets speciaals. Iemand anders wel iets gemerkt?
 

DeletedUser1448

In de aankondiging van Marco heeft hij het over dat het aan te raden is om tussen 31 oktober 10:00 uur en 1 november 15:00 uur in te loggen..

Ben ingelogd geweest, maar volgens mij is er niets speciaals. Iemand anders wel iets gemerkt?

geduld is een schone zaak :)
 

DeletedUser1165

En dan hoef je die 10 niet meer toe doen. Lukt mij ook niet hoor. :cool:
 
Bovenaan