• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Halloween opdracht

DeletedUser1448

Alsof ik tijd heb om al dat geneuzel/gespam door te lezen ;)
Dat scheelt in elk geval alweer, maar ja zelfs 1 KO lijkt op sommige werelden vrijwel onmogelijk dus blijft gewoon een kloteopdracht voor niet duellisten...
als je te lui bent om te lezen moet je ook niet reageren :mad: :mad: :p
 

DeletedUser6405

Alsof ik tijd heb om al dat geneuzel/gespam door te lezen ;)
Dat scheelt in elk geval alweer, maar ja zelfs 1 KO lijkt op sommige werelden vrijwel onmogelijk dus blijft gewoon een kloteopdracht voor niet duellisten...

1 KO is prima te doen, zelfs voor spelers die niet op duels zijn ingesteld. Sommige npc duellisten zijn erg noob ! Gewoon de slechtste uitkiezen.
 

DeletedUser8380

Ik was laatst ook aan het vloeken op die 10 KO. Maar toen had ik nog niet door dat er geen tijdslimiet op is. Aangezien er geen tijdslimiet is, vind ik (en dat zeg ik als niet duellant) dat die 10 KO's wel mogen blijven staan.

We zeggen altijd dat het spel te gemakkelijk is en dat er voor lvl 120's weinig te doen is, wel nu is het eens lekker moeilijk en vinden we het weer niet goed.

Wrm steken ze er dan ook eens geen opdrachten in met: vind in 1 uur arbeid voorwerpen ter waarde van 5000$ of meer, meer opdrachten die betrekking hebben op fortgevechten, ... Dit maakt het ontzettend moeilijk en zorgt ervoor dat we allemaal een bezigheid hebben.
 
Ik was laatst ook aan het vloeken op die 10 KO. Maar toen had ik nog niet door dat er geen tijdslimiet op is. Aangezien er geen tijdslimiet is, vind ik (en dat zeg ik als niet duellant) dat die 10 KO's wel mogen blijven staan.

We zeggen altijd dat het spel te gemakkelijk is en dat er voor lvl 120's weinig te doen is, wel nu is het eens lekker moeilijk en vinden we het weer niet goed.

Wrm steken ze er dan ook eens geen opdrachten in met: vind in 1 uur arbeid voorwerpen ter waarde van 5000$ of meer, meer opdrachten die betrekking hebben op fortgevechten, ... Dit maakt het ontzettend moeilijk en zorgt ervoor dat we allemaal een bezigheid hebben.

idd verkeerd gelezen :p

niets om me druk over te maken, elke dag 3 npc: dan lukt het vast wel eens
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser6336

Jup inderdaad, tijd genoeg enkel wat frustrerend :)

Vooral letten op weerstand & LP bij die NPC's, ook laag uitwijken kan handig zijn. Probeer uw NPC-level ook zo laag mogelijk te houden, door nu & dan te verliezen :p

Ik heb m'n kleren op mikken & slagkracht gezet, ben bouwer van lvl 62 met 65 slagkracht & 15 mikken, en ik krijg ze meestal dan tussen de 500-700. Jammer genoeg staan de laagste op 750-850, maar met wat geluk kom ik er wel! :laugh:
 

DeletedUser385

je moet niet op normale plek zijn maar ietsje ten zuiden van de spookstad

in t zelfde vakje linksboven :)
 

DeletedUser14251

even een vraagje over de halloween opdracht waar iedereen druk mee bezig is hoe lang kan je die opdracht nog doen?? heeft het een einddatum of kan je hem voor altijd doen??
 
De opdracht die dit jaar is toegevoegd heeft geen einddatum, mits je de eerste opdracht hebt afgesloten.
De opdracht die er al een tijdje is kan je volgens mij uiterlijk vandaag afsluiten.
 

DeletedUser385

ik meende iets te herinneren over dat je nog maar 1 npc ko moest maken-.-

wanneer wordt dat es doorgevoerd -.-
 

DeletedUser16010

maar als die update er eindelijk is dan is de halloween opdracht toch voorbij?
 

DeletedUser16059

Voor de halloween opdracht moet je op een bepaald moment paddenbloed, coyetehart en kristallen bol zien te vinden.

Nu was mijn vraag of deze nog steeds te vinden zijn want ik heb de werkzaamheden al een aantal keren (70+) uitgevoerd maar krijg ze niet.

Iemand die ze onlangs nog gevonden heeft? Ik dacht dat deze opdracht af te sluiten was wanneer je wou?
 

DeletedUser15117

Deze opdrachtenreeks moet je binnen een bepaalde tijd doen, deze periode is inmiddels verstreken. Je zult dus tot volgend jaar moeten wachten om de voorwerpen te vinden en hem af te maken.

Ik denk dat je de opdrachtenreeks verward met A Western Nightmare, deze heeft namelijk geen tijdslimiet.
 

DeletedUser10466

Ik snap niet wat iedereen zeurt over NPC's ik heb er inmiddels 10 KO als Lp-bom, sommige ook met mijn revolver dus het is zeker niet onmogelijk, je moet alleen wel alleen npc duelleren die je ko kan krijgen, zeker als je een beetje dun in LP zit.
 
Bovenaan