• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Halloween opdracht

Voor de Halloween opdracht moeten we voor de verandering weer NPC's duelleren. Maar nu moeten we er 10 KO schieten... en dat is echt een bizar moeilijke taak.
Want mij ( en vele anderen) lukt het niet om een npc in een duel KO te doen, ik moet het meerdere keren proberen, hetgeen resulteerd in een groot verlies aan actiepunten EN de moeilijksheid graad van de duels blijft maar oplopen, waardoor het nog onmogelijker wordt om 10 NPC KO te schieten!

Kunnen ze deze opdracht niet eventjes aanpassen? 3 NPC KO knallen is al lastig zat
 
Het kan soms moeilijk zijn inderdaad, je hebt er echter gewoon alle tijd voor, er is geen tijdslimiet.
 

DeletedUser385

zeg maar gerust onmogelijk voor niet-duelanten die lvl 120 zijn
 

DeletedUser

Gewoon ff voor je zakgeld wat nuggets kopen en skillen...zo moeilijk is het toch niet :p
 

DeletedUser

ik mag blij zijn dat ik 1 ko kan schieten met mijn instelling per jaar of zo ;)

maar vind wel dat er veel duels zijn in de tegenwoordige quests
 

DeletedUser1448

1 tip, aangezien je voor main story deel 2 ook 5 npc's ko moet duelleren is het beter om die samen te doen ;)
 

DeletedUser

Sinds wanneer moet je ze KO schieten ? Op de beta moet ik er gewoon 10 winnen hoor ..
 

DeletedUser12949

ik schiet er geen 1 ko !!! wel mezelf nu !!
Veel te moeilijk dus laat de rest van deze quest maar.:mad:
 

DeletedUser1963

Voor een niet duellant is dit dus compleet onmogelijk. Elke NPC heeft rond de 1800 LP. Met wat geluk schiet ik er net 1000 LP af. Laat staan dat ik er 1800 af knal.

Slechte opdrachtenreeks dus! Hopelijk wordt er nog wat aan gedaan.
 
Ik ben al op 2 werelds KO omdat ik probeerde te winnen. Blijkt dat je ze ook KO moet leggen :o

Jongens ik geef het op die werelden op :(
 

DeletedUser15286

Ik snap niet waar jullie over zeuren. Die opdracht kost veel moeite maar je hebt er niks aan. Ik skip 'm. :)
 
Bovenaan