• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Halloween opdracht

DeletedUser

Er zijn fouten dat je de opdracht meerdere keren kan afsluiten en dus bijgevolg ervaring kan blijven krijgen.
Mochten wij misbruik vinden dat spelers de opdrachten blijven afsluiten, kan er wel een straf volgen volgens regel 6:

Maar alles zou toch op de beta getest moeten zijn voordat ze dit op de server zetten.. wrm gebruik je anders een beta?
 
Omdat op de beta dezelfde tijdstippen gelden waarop je de opdracht kon doen kon het deze keer niet getest worden. Er is een suggestie geweest om de servertijd een paar dagen vooruit te zetten zodat ze eerder gedaan kunnen worden, weet alleen niet of daar wat mee gedaan wordt.
 

DeletedUser

Oeps, ik zie net dat het dus dezelfde quest als vorig jaar is en heb de eerste al af gesloten. Ik hoop niet dat ik hiervoor een ban krijg. :unsure:
 

DeletedUser

Oeps, ik zie net dat het dus dezelfde quest als vorig jaar is en heb de eerste al af gesloten. Ik hoop niet dat ik hiervoor een ban krijg. :unsure:

De ban valt mee en ik denk niet dat je voor dat een ban krijgt.
 
Bovenaan