• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Halloween opdracht

DeletedUser

Ik ben pas blond --' ik heb zeker 15 uur gehengelt op zoek naar paddenbloed. Kwam er vandaag achter dat je moet vissen ipv hengelen :p
 

DeletedUser12477

Ik ben pas blond --' ik heb zeker 15 uur gehengelt op zoek naar paddenbloed. Kwam er vandaag achter dat je moet vissen ipv hengelen :p

Ach het zit je ook niet mee... Maar je mocht ook wat paddenbloed van mij lenen hoor :)
 

DeletedUser

halloween

vooruit ik zal helpen het oudvrouwtje is helemaal links op de kaart:laugh:
bovenaan dan 2 vakken opschuiven en dan 2 vakken naar beneden dan moet je kijken naar de grootste witte stip die je ziet staan klik erop en reis er naar toe


de voorwerpen die je moet heeben bij een paar opdrachten daarna is een coyotehart enz.
 

DeletedUser

Als je nou die kristallen bol verkoop, en je gaat opnieuw steen delven krijg je er dan weer 1? :no:
 

DeletedUser

ja hoor ik kan er 5000 voor krijgen, maar ik wil weten of ik er nog 1 kan krijgen bij het delven van stenen
 

DeletedUser

ja hoor ik kan er 5000 voor krijgen, maar ik wil weten of ik er nog 1 kan krijgen bij het delven van stenen

Probeer hem dan maar eens te verkopen in een handelaar of eender welke winkel. Werkt niet :)

Je zal er ook maar 1 kunnen krijgen.
 

DeletedUser

Ik heb de robijn, maar waar moet ie naartoe?? ik kan geen opdrachtgever meer vinden??
 

DeletedUser12477

Toevallig die heb ik net verkocht!, je moet die robiijn bij de spookstad afgeven, en daarna 8uur kranten drukken!
 

DeletedUser8307

nog 1 of is dit je eerste

Je kan er maar 1 krijgen, dus zeker haar eerste. Aangezien de Halloween opdrachten gedaan zijn, hoe is het dan mogelijk dat je nog een kristallen bol kan krijgen ? :blink:
 

DeletedUser

Hoe kan ik de dood het gemakkelijkste verslaan met 53 duellevel.
waar moet ik schieten waar uitwijken.
welke kleren ik heb nu zwarte overjas, grijze laarzen, scherpe machete, bruine leren hoed, blauwe strik. Welke is slecht en wat moet ik ervoor kopen.scherpe machete slaagt 15-85
 

DeletedUser4891

Hoe kan ik de dood het gemakkelijkste verslaan met 53 duellevel.
waar moet ik schieten waar uitwijken.
welke kleren ik heb nu zwarte overjas, grijze laarzen, scherpe machete, bruine leren hoed, blauwe strik. Welke is slecht en wat moet ik ervoor kopen.scherpe machete slaagt 15-85

Je moet uitwijken waar hij je raakt en schieten waar jij raakt
 
De dood mikt precies waar jij ook mikt, maar dan net andersom, dat is iig wat ik merk als ik op armen en schouders schiet...
 

DeletedUser

Waarom kan je die kristallen bol nog niet verkopen? De quest is gesloten dus het is geen quest-gerelateerd object meer --> Die moeten we nu dus kunnen verkopen? :blink:
 

DeletedUser

ik heb de quest net pas afgesloten, dus was nog steeds haalbaar.
 

DeletedUser

Hoe kan ik de dood het gemakkelijkste verslaan met 53 duellevel.
waar moet ik schieten waar uitwijken.
welke kleren ik heb nu zwarte overjas, grijze laarzen, scherpe machete, bruine leren hoed, blauwe strik. Welke is slecht en wat moet ik ervoor kopen.scherpe machete slaagt 15-85

als het nog niet gelukt is, blauwe strik is schieten en je gebruikt een slagkrachtwapen.. niet echt bepaald een goede combinatie.
 
Bovenaan