• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Halloween opdracht

DeletedUser

ff een vraag over de halloween opdracht : wie weet hoe de hele opdracht gaat en wie weet waar ik dat oude vrouwtje kan vinden?:blink:

Alavast bedankt !:)
 

DeletedUser

Had je nu even op de wiki gekeken, had je het zo gevonden: klik

Het oude vrouwtje bevindt zich in vakje 23:
weststaemaput9.jpg
 

DeletedUser

in vakje 23 is bij mij niks te vinden...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

je moet eerst de opdracht in de spookstad afsluiten, daarna die van de sherrif, in die opdracht praat hij over een oud vrouwtje, dan zal zij zichtbaar worden op de kaart (vakje 23)
 

DeletedUser

Hoe lang kan je deze questreeks nu nog opstarten(al gebeurt)/verderzetten? Hoe weet je dat zo zeker?
 

DeletedUser

Heb je de opdracht bij de sherrif afgesloten? Zoja, kijk dan eens of je bij de minimap 'opdrachtgevers' hebt aanstaan.
 

DeletedUser12681

en wat moet je daarna doen,

moet je ook nog objecten verzamelen???? dan weet ik wat ik men poppetje voor vannacht kan laten doen

alvast bedaankkkt
 

DeletedUser

voor die gene die premium hebben hoelang moet ge die 3 werkzaamheden doen voor die;
cyoto hart
bloed
kristallebol
 

DeletedUser12681

Helpp

ik heb net de robijn teruggebracht en $1000 gekregen, moet ik nu wer terug naar spookstad aangezien deze laatste zin mij dat doet vermoeden

''Wanneer de bendes elkaar ontmoeten, zijn ze altijd ongewapend. Misschien kun je dan iets tegen de bendes ondernemen''

dit zegt het oude vrouwtje, mijn poppetje is nu opweg naar het oude vrouwtje, maar aangezien het oude vrouwtje nu al wat gezegd heeft tegen me zal ze wel niet veel nieuws gaan vertellen togh??

moet ik terug naar spookstad en actie ondernemen tegen de bendes, of gewoon naar het oude vrouwtje gaan (probleem is dat het 4uur van elkaar ligt en ff snel heen en terug zit er dus niet in, punt 2 is dat men poppetje al een uur opweg is naar het oude vrouwtje en ben dus bang als ik het weg klik dat ik vanmiddag weer een uur extra moet wachten omdat ik er toch heen moet)

wie kan mij helpen :D
 

DeletedUser12681

Gelukt

ik heb de reis nar het oude vrouwtje geskipt, ben maar naar spookstad gegaan, was maar 10 min reizen

èènmaal aangekomen heb ik men wapen weggedaan, zoals stond in het bericht ervoor, en ja hoor ik kreeg een opdracht, Ga Naar Spookstad luidde die alleen, 250+ ervaring, dan krijg je een opdracht voor 8uur brandje blussen, nou heb ik zelf de pech dat ik maar punten heb voor 5uur, dus hoop de komende 5 uur er nog 36punten bij te krijgen

(ik zit in wereld 7, voor Arizona zal het wel 4uur brandje blussen zijn)
 
ik heb de reis nar het oude vrouwtje geskipt, ben maar naar spookstad gegaan, was maar 10 min reizen

èènmaal aangekomen heb ik men wapen weggedaan, zoals stond in het bericht ervoor, en ja hoor ik kreeg een opdracht, Ga Naar Spookstad luidde die alleen, 250+ ervaring, dan krijg je een opdracht voor 8uur brandje blussen, nou heb ik zelf de pech dat ik maar punten heb voor 5uur, dus hoop de komende 5 uur er nog 36punten bij te krijgen

(ik zit in wereld 7, voor Arizona zal het wel 4uur brandje blussen zijn)

Je hebt het over de opdracht van de spookstad. Dit is niet dezelfde als de halloween opdracht.
En 8uur brand blussen op w7 blijft 8uur op Arizona ;)
 

Deleted User - 36202

8u brand blussen op w7 is 4u op Arizona supernerd ;)

Dit is inderdaad niet de halloweenopdracht die je nu aan het doen bent, bij die opdrachten staat er duidelijk "Halloween" in de opdrachttitel.
 
Bovenaan