• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Halloween opdracht

DeletedUser12045

Hoe kan ik de dood het gemakkelijkste verslaan met 53 duellevel.
waar moet ik schieten waar uitwijken.
welke kleren ik heb nu zwarte overjas, grijze laarzen, scherpe machete, bruine leren hoed, blauwe strik. Welke is slecht en wat moet ik ervoor kopen.scherpe machete slaagt 15-85

1:je bent slagkracht,waarom heb je dan spullen aan die tactiek geven (=zowieso niet handig want jij valt de dood aan daarvoor heb je imago nodig),ik zou zeggen vverwissel je machete voor een hoogwaardige bundelrevolver,bruine leren hoed voor edele stofhoed of zwarte stofhoed,grijze laarzen voor sandalen en die zwarte overjs voor een edel overhemd:D
 

DeletedUser5512

1:je bent slagkracht,waarom heb je dan spullen aan die tactiek geven (=zowieso niet handig want jij valt de dood aan daarvoor heb je imago nodig),ik zou zeggen vverwissel je machete voor een hoogwaardige bundelrevolver,bruine leren hoed voor edele stofhoed of zwarte stofhoed,grijze laarzen voor sandalen en die zwarte overjs voor een edel overhemd:D

een blauw, geel of grijs overhemd is ook goed genoeg hoor, en stukje goedkoper ;)
 

DeletedUser12045

:DMaar een goede duelant gebruikt altijd het beste van het beste (of probeert dat tog);)
 

DeletedUser

1:je bent slagkracht,waarom heb je dan spullen aan die tactiek geven (=zowieso niet handig want jij valt de dood aan daarvoor heb je imago nodig),ik zou zeggen vverwissel je machete voor een hoogwaardige bundelrevolver,bruine leren hoed voor edele stofhoed of zwarte stofhoed,grijze laarzen voor sandalen en die zwarte overjs voor een edel overhemd:D

:o:o:o:o:o:o
Is aggresief zuur ook goed.
 

DeletedUser12045

als je niks beters hebt:D
Kun je nu wel eens zeggen hoeveel schieten en, slagkrcht je hebt misschien ook tactiek imago reflax weerstand.Ik denk dat je skills een beetje fout staan:huh:
 

DeletedUser

ik heb gewoon complete kwakzalver setje aangedaan en daarmee met gemak gewonnen als avonturier
 

DeletedUser8307

als je niks beters hebt:D
Kun je nu wel eens zeggen hoeveel schieten en, slagkrcht je hebt misschien ook tactiek imago reflax weerstand.Ik denk dat je skills een beetje fout staan:huh:

Je kan de opdrachten toch niet meer doen. Je moet zowiezo wachten tot volgend jaar, toch ? :)

Ik heb hem zonder problemen verslaan. :hmf:
 

DeletedUser

Je kan de opdrachten toch niet meer doen. Je moet zowiezo wachten tot volgend jaar, toch ? :)

Ik heb hem zonder problemen verslaan. :hmf:

De dood kun je nog verslaan maar de oude vrouw kun je niet meer zien.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ben nu level 41 bij level 42 kan ik belle stars derring aandoen ik zal het kopen en wachten tot ik level 42 ben plaats van hoogwaardige bundelrevolver het is veel beter.
Bij welke level krijg ik belle stars derring van opdrachten ?
Dan hoef ik hem niet te kopen denk ik toch.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

De dood kun je nog verslaan maar de oude vrouw kun je niet meer zien.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ben nu level 41 bij level 42 kan ik belle stars derring aandoen ik zal het kopen en wachten tot ik level 42 ben plaats van hoogwaardige bundelrevolver het is veel beter.
Bij welke level krijg ik belle stars derring van opdrachten ?
Dan hoef ik hem niet te kopen denk ik toch.

op level 40 krijg je die opdracht, maar er hangen enkele voorwaarden aan vast.
 

DeletedUser8307

:D:officer: Hoe kom je aan een compositietekening?

Dit krijg je door de arbeid "Op Verkenning Gaan" te doen. Dit heeft de volgende vaardigheden nodig:

  • Stamina
  • Paardrijden
  • Schieten
  • Zwemmen
  • Lijderschap

Aangezien je de opdrachten nu niet meer kan doen weet ik niet of je de compositietekening nog kan krijgen. Het is best mogelijk, alleen weet ik het niet. Verder is deze vraag al gesteld in dit topic.
 

DeletedUser13214

LET OP! Halloween opdrachten ABSOLUUT NIET meer dan 1x doen. Het is een bug, en de straf voor het exploiteren van een bug is een permanente of tijdelijke ban


Is dit waar???
 

DeletedUser8307

Letterlijk citaat uit de spelregels:

Spelregels zei:
Iedere speler is verplicht kritische fouten direct te melden aan de support. Als je fouten in het systeem of gaten in de regels bewust uitbuit moet je rekening houden met een accountschorsing of andere straffen. Als je regelschendingen van andere spelers ondersteunt of probeert te verbergen zal je ook gestraft worden.

Bij het zien van een erge fout zonder deze te melden en er misbruik van te maken (Denk maar aan teveel geld of xp krijgen) moet je dit melden bij de support. Dus ja als je dit doet verwacht maar een straf dan.

Waar dus imo.
 

DeletedUser13214

Aha, kreeg te horen dat als je de opdracht voor een tweede keer deed je een tijdelijk of permanente ban kreeg.
 

DeletedUser8307

Aha, kreeg te horen dat als je de opdracht voor een tweede keer deed je een tijdelijk of permanente ban kreeg.

Geen idee wat je krijgt van die straf en of het wel degelijk toegestaan is. Heb er nog niet écht veel van gehoord; volgens mij is er ook nog geen échte duidelijkheid van het t-w team !
 
jou citaat uit de spelregels is volgens mij niet van toepassing op de halloween opdracht die je voor de tweede keer kan beginnen
de opdrachten bij de oude vrouw verschijnen niet en de tekening kan je niet vinden
dus het lijkt mij sterk dat je hier misbruik van kan maken
de kans dat je een ban krijgt voor iets wat je niet kan doen lijkt vrij klein
 

DeletedUser

Er zijn fouten dat je de opdracht meerdere keren kan afsluiten en dus bijgevolg ervaring kan blijven krijgen.
Mochten wij misbruik vinden dat spelers de opdrachten blijven afsluiten, kan er wel een straf volgen volgens regel 6:
Programmafouten zei:
Iedere speler is verplicht kritische fouten direct te melden aan de support. Als je fouten in het systeem of gaten in de regels bewust uitbuit moet je rekening houden met een accountschorsing of andere straffen. Als je regelschendingen van andere spelers ondersteunt of probeert te verbergen zal je ook gestraft worden.
 

DeletedUser

de opdrachten bij de oude vrouw verschijnen niet en de tekening kan je niet vinden


De opdracht bij de oude vrouw verschijnt dus niet voor de 2e keer.
Dat lijkt me logisch.

Wat wel raar is, dat ik nu tijdens coyote jagen wel opeens een 2e coyotehart vind????

Heeft iemand daar een verklaring voor? :p
 

DeletedUser

Wat wel raar is, dat ik nu tijdens coyote jagen wel opeens een 2e coyotehart vind????

Heeft iemand daar een verklaring voor? :p

ze zullen het wel hebben aangepast hebben zo dat je het weer kunt vinden:) want powerrr vond net ook in een keer die tekening
 
Bovenaan